שחקי אותה כל הדרך למיטה: בילוי מקורי וסקסי לוולנטיינס בלי לצאת מהבית

OH MY BOX | צילום: טל רביב
OH MY BOX | צילום: טל רביב

משחקי תפקידים, קופוני אהבה וקלפי אמת או חובה. כמדי שנה הגיעו למערכת שלל הצעות למתנות לוולנטיינס, אבל קופסה סקסית אחת סיקרנה אותנו במיוחד. התנדבנו לבדוק אותה לעומק בשבילכן

88 שיתופים | 132 צפיות

כמו דו"ח למס הכנסה, טסט לאוטו או חידוש ביטוח – בכל שנה זה קורה. ולנטיינס דיי מגיע ואין לך מושג מה אתם הולכים לעשות (חוץ מסקס כנראה). זה בדיוק מה שקרה לליעד קליין, אשת קריאייטיב תל אביבית מצליחה בת 36, שנמצאת בזוגיות ארוכה ודביקה עם בן זוגה קובי שטח (זוכרות את הזוג ההרפתקני מתוכנית הריאליטי 'גולשי ספות'? אז הם), והאוצרת של OH MY BOX (חכו, תיכף אסביר).

"בכל שנה אני מחפשת בגוגל רעיונות מקוריים לחגוג יום הולדת או לציין את יום האהבה, ולא מוצאת כלום. כן, אנחנו מהמעצבנים שחוגגים בגדול ובהגזמה – והחברים שונאים אותנו. יחד עם זאת, אנחנו מאוד ציניים אז זה חייב להיות כיפי, מצחיק ושובב. הוציאו אותי לחל"ת ויצא שישבתי בבית והכנתי לו ליום ההולדת שאלות בסגנון של אמת או חובה, כתבתי קופוני אהבה ועוד כל מיני דברים שובבים. ואז בא לי הרעיון ופשוט עפתי על זה", היא מספרת בהתלהבות.

OH MY BOX | צילום: מרין קאופמן
OH MY BOX | צילום: מרין קאופמן

בהשוואה לזוגות כמו קליין ושטח, בן הזוג שלי ואני מאוהבים והכל, באמת, אך לעתים נדמה כי להבת האהבה שלנו נולדה עם אופי בטלני וציני למות, ואנחנו גם ממש גרועים בכל מה שקשור לרומנטיקה וציון אירועים מיוחדים. כך יצא, למשל, שלתוכניות יום ההולדת שלו התעוררנו מאוחר מדי תוך ויתור טראגי על בראנץ' מהונדס מול הים, את הסילבסטר בילינו מסטולים על הספה ורק אחרי חודש גילינו שיום השנה שלנו חלף. כלומר, אנחנו זוכרים שזה קרה מתישהו בסגר א'. או שזה בעצם היה סגר ב'? שיט.

ובכל זאת, כשחברת מערכת אמיצה נדרשה להתנסות בדייט שובר שגרה לקראת הוולנטיינס, עם קופסת חוויה זוגית ומסתורית, החלטתי שאני זו שתקפוץ ראש בלי מצופים אל תוך בריכת הרומנטיקה הטובענית. כל מה שהייתי זקוקה לו הוא ערב שישי גשום (ולחץ בעו"ש) כדי להנחית את הקופסה הסגלגלה על השולחן, בטרם הבחור יברח לתפריט של נטפליקס. ואני כבר מספיילרת, אף דילדו אימתני לא קפץ מתוכה.

הפורפליי הארוך בעולם

הלכנו על זה עם חשש קל שנרגיש כמו בני אדם גנריים שהוציאו את כל החסכונות שלהם על כלב פומרניין. ברקע החל להתנגן לו בנחת פלייליסט של בילי הולידיי כי, כאמור, אנחנו בלתי נסבלים. אך אל חשש, לקופסה מצורף פלייליסט פופ עדכני ונחמד שניתן לנגן באמצעות סריקת ברקוד. בתוך הקופסה עצמה המתינו להם בנונשלנטיות משחקי תפקידים, קופוני אהבה שעוד יגרמו לנו לריב (בקטע טוב), סיבוב של אמת או חובה בקלפים שיכולים לתפקד בתור הפורפליי הארוך בעולם (גם בקטע טוב), הפסקת מחמאות מתוזמנת (בקטע ממש טוב) ואפילו אתגר זוגיות שבו כולם מנצחים. בסוף גם תזכו בהפתעה לוהטת לאחר שתשחקו בכרטיס הגירוד המשתלם בעולם.

חשוב לציין שתפריט הקופסאות באתר מגוון ומבטיח בילוי זוגי מקורי, מצחיק ושובב. אנחנו הלכנו על הקלאסית, אבל בהחלט ניתן להזרים מארזים עם הרבה יותר אדג'. מרגע הפתיחה אפשר לראות לחלוטין כי מדובר במוצר שתוכנן בקפידה עם עבודת קופי ראויה לפירגון. האם זו חוויה בלתי נשכחת? לא בטוח, אך היא בהחלט סיפקה לנו ערב שריכך מעט את מי שלבו הפך ממזמן כבר לחתיכת אבן.

את הדייט הקסום שלנו פתחנו בריקוד סלואו מתודרך בקולה הנעים של קליין, ואפשר לומר שככל הנראה מדובר גם בחלק הכי חמוד בקופסה, כמה פשוט – ככה לא טריוויאלי. באתגר הזוגיות חשפנו כמה וידויים על הספקטרום שבין חמוד למיני רך, ובמשחק האמת או חובה ליקקנו איברים לא חשובים וזה היה משעשע ולא מזיק. אני לא אספר לכן הכל, אבל רק אגיד שחתמנו את הדייט כפי שמצופה מאיתנו. לאמא שלי יש אינטרנט, אז נשאיר את זה ככה. שובר שגרה? אולי. האם היה כיף? כן. אפשר להגיד שזה הרגיש כמו פילינג מתוק לשכבות הציניות והעייפות שעוטפות את הזוגיות שלנו לאורך השנים.

 

הקופסה מתאימה לזוגות בכל המגדרים ומכל הגילים ולכן זו יכולה להיות אפילו אחלה מתנה. היא גם בהחלט יכולה להיפתח בשיאו של לילה חורפי, שבוע בידוד או סתם כי סקס הפך להיות משהו שאתם בעיקר צופים בו בסדרה שאתם נרדמים מולה.

בקיצור, אם אתן מתוכננות לבלות את הוולנטיינס בבידוד, סתם בקטע של ערב לא גנרי או פשוט לא מעוניינות לשלם מחיר כפול על קוקטייל עבור הזכות להצטופף עם זוגות משעממים אחרים – זוהי בהחלט אופציה בשבילכן. ובכל זאת, דיסקליימר: הקופסה היא ממש לא תחליף לטיפול זוגי, היא לא תצליח להציל קשר רעוע או זוג במשבר. כמו כן, אם אתם זוג מתחת לגיל שלושים בלי ילדים שעדיין רוכב על גלי פאזת ירח הדבש, רמת השובבות יכולה לגמרי להשתגע יותר. אבל אם מילים כמו "זין" או "אורגיה" מעוררות בכן מבוכה, עסקת החבילה הזו תעניק לכן מענה. בכל אופן, רמת הפתיחות והמיניות בהחלט ניתנת לשליטה.

אגב, מאז החל"ת והמצאת הקופסה, קליין כבר לא חזרה לעבודה במחלקת הדיגיטל של רשת 13. כלומר, הרעיון הפרטי הפך לביזנס משפחתי בע"מ, שהתגלגל מפה לאוזן. בן זוגה מטפל בשיווק, צוות העובדים התרחב והבית הפך למחסן. "חשוב לנו שזה יהיה סופר מקורי ושונה וישמור על הציניות וההומור. בהתחלה זה היה מאוד מיני – הקופסה הראשונה הייתה מבוססת על בדיחות פרטיות, יחסים פתוחים ואקסים", אומרת קליין, "בהחלט ניתן לשלוט במינון של זה, באתר יש שיקוף וכיוון עם רמזים. אני אוהבת את כולן באותה מידה".

כמה זה יעלה לכן? מארז קלאסי 320 ש"ח, מארז ולנטיינס (כולל שני קוקטיילים, שוקולד וחטיף) 365 ש"ח OH MY BOX

OH MY BOX | צילום: מרין קאופמן
OH MY BOX | צילום: מרין קאופמן