להבהיר את העור עם ויטמין סי: סרומים החל מ-42 ש"ח בלבד

סרום ויטמין סי | צילום: shutterstock
סרום ויטמין סי | צילום: shutterstock

סרום ויטמין סי הוא הלהיט החדש בגזרת הטיפוח: הוא מבהיר, מחליק ומגן על העור. מצאנו לכן 8 אופציות טובות במחירים שפויים, שתוכלו להכניס במיידי לשגרת הטיפוח שלכן מבלי לקרוע את הכיס

88 שיתופים | 132 צפיות

יש לו מרקם נעים עם ריח הדרים מהפנט והוא גם טוב לעור: מחליק ומבהיר ונותן עוד שכבת הגנה. סרום ויטמין C הפך לכוכב בשגרת הטיפוח העדכנית, וכעת ישנם בשוק מוצרים נפלאים שעושים עבודה מצוינת. מעליו נוכל להניח את קרם הלחות הרגיל שלנו ובכך נבטיח גראנד פינאלה למייק אפ. לא לשכוח למרוח קרם הגנה כדי שלא יווצרו כתמי פיגמנטציה. אפשר למצוא בשוק גם מוצרים יקרים, אבל בכתבה שלפניכן התרכזנו במחירים עממים יותר, מ-42 ש"ח ועד 360 ש"ח.

סי דה סקסס של HL

ההבטחה: "סרום עם מיני קפסולות, השומר על החומר הפעיל בבבקבוק ומגן עליו מתהליכי חמצון. הסרום מכיל ריכוז גבוה של ויטמין C ,מסייע למראה אחיד של העור ומפחית את עומק הקמטים".
דבר הנסיינית, בת 48, בעלת כתמי פיגמנטציה ומרקם עור לא אחיד: "אני משתמשת בסרום כבר למעלה מחודשיים ורואה שיפור מדהים בעור. הגוון אחיד יותר ו'מואר'. משתמשת בו בבוקר על פנים נקיות, כבסיס לקרם לחות ולאיפור. צריך להמתין דקותיים עד ספיגה מלאה ואז להניח את קרם הלחות".
360 ש"ח ל 30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL

C דה סקסס של HL. צילום יח"צ חו"ל
C דה סקסס של HL. צילום יח"צ חו"ל

ליפטאקטיב ויטמין C של VICHY

ההבטחה: "שוט מרענן נוגד חמצון, המכיל ריכוז של 15% ויטמין C טהור, המסייע להבהרת העור ותיקונו ולהפחתת מראה עור עייף".
דבר הנסיינית, בת 41: "הפורמולה נעימה לעור בעת השימוש, בעלת ריח הדרים (לי הוא הרגיש גם כמו ריח קל של פולי קפה). הספיגה בעור מהירה. אני לא בטוחה אם זה הודות לשימוש במוצר או הודות לקיץ שהתחיל והביא איתו לחות, אבל עור הפנים מרגיש פחות יבש ויש הרגשה קלה של מראה רענן יותר".
189.00 ש"ח  ל־10 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת

ליפטאקטיב ויטמין c של וישי. צילום : יח"צ חו"ל
ליפטאקטיב ויטמין c של וישי. צילום : יח"צ חו"ל

סרום פרו ויטמין סי 7% של קרליין

ההבטחה: "מיועד לטיפוח ממוקד של עור הסובל מכתמים, גוון לא אחיד, מראה עייף וחסר חיוניות וגם מסייע בהחלקת קמטים שנוצרים מיובש או מהשפעת קרינה, מסייע בהבהרת העור ומעניק אחידות לגוון העור".
דבר הנסיינית בת 50, רצה המון בשמש: "אז תראו, לא השתמשתי בו מספיק זמן כדי לגלות אם כל ההבטחות מתממשות, אבל אני כן יכולה להגיד שהשימוש בו פשוט, שהוא נספג במהירות, ככה שלא צריך לחכות לפני שמורחים מעליו את קרם הלחות הרגיל, ובעיקר שהוא מרגיש נעים. זה חשוב, כי למוצרים עם ויטמין סי יש נטייה לעקצץ. בסרום של קרליין, למרות שהוא מכיל ריכוז נקי של פרו ויטמין סי, אין את התחושה הזאת".
70 ש"ח ל-30 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובפארמים

 

בוסטר פרו ויטמין C של  קרליין צילום : חן אזולאי
בוסטר פרו ויטמין C של  קרליין צילום : חן אזולאי

דפני סקין

ההבטחה: "הסרום שומר על העור מפני נזקי הסביבה, משקם אותו ונותן לו גוון אחיד"
דבר הנסיינית, בת 21, בעלת עור פנים רגיל, נוטה לשמן: "השתמשתי במשך שבוע בסרום, פעמיים ביום. לאחר שטיפת הפנים ולפני שגרת האיפור של כל בוקר. וגם לפני השינה על פנים נקיות. המרקם שלו נעים וקטיפתי, הוא בעל ריח הדרי נעים ונותן תחושה נקייה על עור הפנים. עוד לא הרגשתי שינוי בהגנה מפני נזקי הסביבה, אך בהחלט הרגשתי שהסרום נתן אחידות לעור הפנים, מראה בריא ואפילו מואר. גוון עור הפנים שלי הוא בהיר מאוד, הרגשתי שינוי משמעותי באחידות הגוון ובמוכנות שלו לשגרת האיפור היום יומי שלי. ריח פרשי, מרקם קטיפתי, ויטמינים חשובים, אפקט השפעה מהיר, זה כל מה שצריך כדי לעשות אותי שמחה ומרוצה!"
159 ש"ח ל- 30 מ"ל, להשיג בדפני סקין – לבונטין 19 תל אביב ובאתר 

סרום אקטיבי פפטידים ויטמין C מבית מותג הקוסמטיקה הטבעית VOS
סרום אקטיבי פפטידים ויטמין C מבית מותג הקוסמטיקה הטבעית VOS

ד"ר עור

ההבטחה: "בוסטר BRIGHT להפחתת כתמי פיגמנטציה, סרום בוסטר יעיל ועוצמתי, המסייע בהבהרה וטשטוש של כתמי עור כהים ופיגמנטציה, ע"י עיכוב היווצרות המלנין. הבוסטר מכיל 83% רכיבים ממקור טבעי".
דבר הנסיינית, בת 51  עם עור רגיל: "מצאתי שהמוצר מאוד נעים למגע, נספג במהירות ומשאיר את העור נעים למגע ומוכן לקרם הלחות".
229 ש"ח ל-30 מ"ל. להשיג בסופר פארם  ובאתר

בוסטרברייט ויטמין C, של ד"ר עור. צילום: יח"צ
בוסטרברייט ויטמין C, של ד"ר עור. צילום: יח"צ

 סרום אקטיבי פפטידים ויטמין C מבית מותג הקוסמטיקה הטבעית VOS

ההבטחה: "סרום המכיל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, ויטמין C ופפטידים, אשר מחדשים את השכבה החיצונית של העור, מפחיתים את עומק הקמטים, מבהירים כתמים כהים ומחליקים את העור. הסרום ישאיר את עורך זוהר, חלק ונעים".
דבר הנסיינית, בת 47, בעלת עור פנים רגיל, נוטה ליבש: "או וואו! ההבטחה קוימה ועוד איך. שימוש יומיומי, בוקר וערב במשך שבוע, עשה מהפכה בעור הפנים שלי, שהרגיש לי עייף, נפול ויבש, בעיקר אחרי מקלחת. הסרום ממש הרים את כל העסק והשאיר אחריו מרקם עור אחיד, מוחלק ורענן. מכיוון שהוא הרווה אותו בלחות, ויטמין סי וחומצה הילארונית, נראה ללא ספק נראה שהקימטוטים בולטים פחות, וכך גם הנקבוביות הפתוחות. בין המרכיבים: חומצות אמינו, ויטמין סי, שמן מקדמיה, שמן חוחובה ושמן אבוקדו (כולם אורגנים), תמצית ארומתרפית וניל וחומצה הילארונית. חדות העין ישמו לב שיש כאן שמן והרבה, אבל אני חייבת להודות שלמרות שמרקם של שמן על הפנים הוא מהשנואים עליי (תמיד מרגיש לי כבד ולנצח אינו נספג), פתאום הפעם זה הרגיש לי אחרת. ממש נהנתי לעשות מסז׳ לפנים, והרגשתי שהוא מספיק עשיר כך שלא הייתי צריכה אפילו למרוח אחריו קרם פנים. השמנים גם העניקו לסרום ניחוח פרש עדין ולא משתלט, שמזכיר ספא טוב בחופשה מצויינת. מומלץ להשתמש ברולר ג'ייד או אבן גוואשה לעיסוי הפנים לאחר מריחת הסרום".
90 ש״ח ל-10 מ״ל או 230 ש״ח ל-30 מ״ל. לרכישה באתר 

סרום אקטיבי של VOS  | צילום: יח"צ
סרום אקטיבי של VOS  | צילום: יח"צ

סרום ויטמין סי של GARNIER  

ההבטחה: "מבוסס על פורמולה ייחודית של מרכיבים פעילים עוצמתיים הידועים בסגולותם להפחית מראה כתמים ולהעניק לעור חלקות וזוהר".
דבר הנסיינית, בת 60: "הוא מאוד נוח לשימוש בזכות טפטפת שיש בה את הכמות הרצויה. ניסיתי אותו תחילה על גב כף היד ואחרי שבוע של שימוש העור היה הרבה יותר אחיד.  כתמים כהים לא נעלמו אבל התבהרו. אחרי שימוש בוקר וערב במשך 10 ימים, הנראות של עור הפנים הייתה בהירה ונקייה יותר. הדבר הכי טוב בסרום הזה: הוא מחירו: 59.90 ש"ח ואם עוד הצלחתם לתפוס את מחיר ההשקה אז תקנו שניים (49.90 ש"ח לבקבוק בודד) כי במוצרים מהסוג הזה חשובה התמדה לאורך זמן".
59.90 ש"ח. מחיר השקה: 49.90 ש"ח. להשיג ברשתות הפארם

סרום ויטמין C של גרנייה | צילום: יח"צ חו"ל
סרום ויטמין C של גרנייה | צילום: יח"צ חו"ל

advance clinicals

ההבטחה: "סרום ויטמין C עוצמתי המעניק תחושת לחות מיידית, מסייע בשיקום העור ובהענקת מראה עור אחיד ומוצק יותר. מועשר בחומצה פרולית המסייעת הענקת מראה זוהר ומלא חיים. מסייע למראה עור אחיד ובהבהרה".
הנסיינית בת 31 עם עור צח: "הוספתי את הסרום לשגרת הטיפוח שלי בבוקר. הסרום מריח נפלא ונספג מהר כך שמיד ניתן למרוח קרם לחות ומקדם הגנה. לאחר שבוע של שימוש העור מרגיש נעים ורך למגע ונדמה שהמייק אפ יושב טוב יותר. אהבתי בעיקר את המחיר השפוי".
42.90 ש"ח, להשיג בלעדית בסופרפארם

ADVANCED CLINICALS בסופרפארם . צילום: יח"צ
ADVANCED CLINICALS בסופרפארם . צילום: יח"צ