וולט מציגה: הג'ינס שאת חמה עליו תוך חצי שעה אצלך – וזה לא הכל

CALVIN KLIEN FOR FACTORY54 | צילום: באדיבות המותג
CALVIN KLIEN FOR FACTORY54 | צילום: באדיבות המותג

ויש גם הנחות שוות והחזרות חינם עם שליח! כל מה שרציתן לדעת על שיתוף הפעולה החדש והלוהט של וולט עם כמה ממותגי האופנה האהובים של פקטורי 54. יאמי

88 שיתופים | 132 צפיות

אלוהי הוולט נענו למשאלת לבנו, ומתברר שמעכשיו אפשר להזמין באפליקציה פריטים של כמה ממותגי האופנה הכי לוהטים שיש, ממש כאילו מדובר בהזמנה של המבורגר טבעוני עם צ'יפס לארוחת צהריים. בתפריט: ד"ר מרטינס, ליוויס, קלווין קליין, טומי הילפיגר, בירקנשטוק, אסיקס, נעלי UGG ומותג הילדים הצרפתי המושלם PETIT BATEAU. על המתאבן האופנתי הזה יש להודות לקבוצת פקטורי 54 שהחליטה לחבור לוולט, ופתחה שם 8 חנויות דיגיטליות עם הבסט-סלרס של כל מותג. וחכו, זה לא הכל.

>> סיפור של חורף: מצאנו סריג משגע ב-70 ש"ח ועוד סוודרים מהממים ומחממים

TOMMY HILFIGER FOR FACTORY54 | צילום: באדיבות המותג
TOMMY HILFIGER FOR FACTORY54 | צילום: באדיבות המותג

כך למשל תוכלו להזמין מהרגע להרגע קפוצ'ון של קלווין קליין (ב-50 אחוז הנחה) או למשל ג'ינס סקיני של ליווי'ס (ב-239 ש"ח במקום 399 ש"ח, שווה!). במהלך שיטוט השופינג שלנו באפליקציה נתקלנו גם בהנחות לא רעות על הנעליים של בירקנשטוק, ד"ר מרטינס ו-UGG, ויש גם אפשרות לקנות גיפט קארד במתנה למישהי/ו שאוהבות.

>> לפתוח את השנה ברגל ימין, ועם סניקרס שוות ב-79.90 ש"ח

עכשיו מגיע הקטע הכי נייס: לא תצטרכו לשלם דמי משלוח, ובנוסף לזה שתקבלו את הפריט שרכשתן עד הבית, עד העבודה או עד איפה שבא לכן בכלום זמן – האפליקציה מאפשרת החזרה אחת בכל רכישה בחינם(!) עם שליח שיבוא לאסוף מכן בחזרה את הפריט או הפריטים שפחות זורמים לכן בריל לייף. השירות פועל כרגע בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, בת ים וחולון, כאשר ניתן לבצע החזרות עד 14 יום מביצוע ההזמנה.

levis for factory54 | צילום: באדיבות המותג
levis for factory54 | צילום: באדיבות המותג