צפוניות: ה־Itgirls עושות את הגליל

ה־itgirls בארוחת בוקר מפנקת
ה־itgirls בארוחת בוקר מפנקת

אחרי שמיצו את הקניונים של תל אביב, ה־itgirls קים וייס, דנה זרמון, אבישג נגר ואדל בספלוב נסעו לגליל וגילו איפה מחליקים על הקרח באוגוסט, ביקרו בכפר שמשחזר את החיים של אבות אבותינו ואפילו השתטחו על קבר הצדיק שמבטיח זוגיות לכל הרווקות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

כפר קדם

דרך מצוינת להעריך את החיים הנוחים שלנו היא להגיע לכפר קדם. האתר משחזר את החיים בגליל לפני 2,000 שנה, בימי המשנה ואבות אבותינו. כאן תוכלו להתנסות בטחינת קמח באבני ריחיים, אפיית פיתות, חליבת פרות, הפקת שמן מזיתים ורכיבה על חמורים. צוות המקום מקבל את אורחיו בלבוש מסורתי ומציע להתהדר בגלביות אותנטיות כדי להיכנס לאווירת הזמן והמקום.

קים: "לקחתי את הבנות לכפר קדם, זאת היתה חוויה מיוחדת מאוד לראות איך אנשים חיו בעבר. קיבל אותנו זוג נחמד בבגדים מסורתיים של פעם, הלבישו אותנו בגלביות ורכבנו על חמורים, רקדנו עם עיזים והכנו פיתות. זה מגניב מאוד לצאת קצת מהסביבה הנוחה שלנו, מהשגרה של היומיום וללכלך את הידיים. להרגיש מה באמת היה ולא לקחת כמובן מאליו פעולות כמו להיכנס לאוטו ולנסוע. ממש כמו מנהרת זמן".

מחיר לאדם: 88 ש״ח, כפר קדם

ה־itgirls בסלפי עם חמור
ה־itgirls בסלפי עם חמור

 

איך התמודדו ה־itgirls עם הטוקבקים הכי מרושעים שכתבו עליהן? לריאיון המלא

מלון גליליון

מלון גליליון נמצא בסמוך לאגמון החולה. הקומפלקס הייחודי משתרע על פני 90 דונם וכולל ספא מפנק, בריכת שחייה ומרחבים עצומים וירוקים.

דנה: "החוויה במלון גליליון הייתה פשוט חוויה של רוגע וניתוק. החדרים המאובזרים, הנוף הגלילי הירוק והמושלם, אוכל ישראלי משובח וכמובן הספא. עשינו טיפול בחמאם טורקי עם שני מטפלים מקצועיים ומפנקים וזה הרגיש הכי נעים ושווה. פעם ראשונה שאני עושה טיפול כזה, וזאת בטוח לא תהיה הפעם האחרונה".

מחיר ללילה: 1,350־1,550 ש"ח. להזמנות ומבצעים

מול הנוף הגלילי בגליליון
מול הנוף הגלילי בגליליון

 

החלקה על הקרח

משטח ההחלקה הגדול בישראל הוא מקום נעים לברוח אליו מהלחות של אוגוסט: תוכלו למצוא פה מתאמנים מקצועיים אבל חשוב מזה, הוא מאפשר החלקה חופשית לכל המשפחה.

אבישג: "חשוב לצאת מדי פעם מהסביבה הנוחה, לא רק בשביל לקבל השראה אלא גם בשביל עצמך. ההחלקה על הקרח הייתה הדבר הכי מצחיק שעשיתי בחיים. למרות שאני מאוד ספורטיבית ואת כל הילדות העברתי על גלגיליות, זאת הייתה הפעם הראשונה שלי על הקרח. אבל הייתי אלופה בזה, ממש רקדתי שם ולא נפלתי בכלל".

מחיר: (כולל מחליקיים) 69 ש"ח לשעה, ניתן להוסיף 27 ש"ח להחלקה ללא הגבלת זמן.

מתחממות יחד
מתחממות יחד

 

קבר רבי יונתן בן עוזיאל

קברו של רבי יונתן, שהיה אחד מתלמידיו של הלל הזקן, נמצא בעמוקה שבגליל העליון. רווקים ורווקות נוהרים לקבר הצדיק, מתפללים בבית התפילה הקטן ועולים לגג לשבע הקפות מסביב לכיפת הציון בתקווה שיביא למציאת בחיר ליבם.

אדל: "האמת שבכללי אני עם המון אמונה ומדי פעם אני אוהבת לקפוץ לקברי צדיקים בצפון. פגשנו שם רבנית מקסימה בשם מירי אור שהיא בעצמה חובבת אופנה. עשינו הקפות וכל אחת ביקשה משהו בלב".

צדיקות
צדיקות