אורי מגידיש שחזרה מהשבי: "הלב שלי עם כל מי שלא פה"

אורי מגידיש בסרטון ראשון אחרי ששוחררה משבי חמאס | צילום: טוויטר
אורי מגידיש בסרטון ראשון אחרי ששוחררה משבי חמאס | צילום: טוויטר

התצפיתנית אורי מגידיש שריגשה מדינה שלמה כאשר שוחררה מהשבי, מרגשת אותנו שוב - הפעם בסרטון אישי שהעלתה לטיקטוק

88 שיתופים | 132 צפיות

היא ריגשה מדינה שלמה כאשר נודע כי צה"ל הצליח לחלץ אותה ממנהרות חמאס בעזה, שם הוחזקה בשבי, וכעת היא מרגשת אותנו שוב. אורי מגידיש, התצפיתנית שנחטפה מבסיס נחל עוז, ושוחררה, משתפת בתחושותיה בסרטון שהעלתה בשעה האחרונה לטיקטוק.

"לפני כמעט חודש חזרתי הביתה", פותחת מגידיש את הסרטון, בעודה לבושה בסווטשירט לבן וג'ינס, בגדים מארונה הפרטי, שהם עדות לחזרתה לשגרה ולחום של הבית. "אני קודם כל שמחה לראות את כל הסרטונים המרגשים של החטופים שחוזרים הביתה למשפחות שלהם", אומרת מגידיש, "אני מקווה ומאחלת לכל המשפחות שעדיין מחכות לחטופים, להתאחד וגם לחוות את אותם רגעים כמו שאני חוויתי. אני מקווה שכולם יחזרו, והם יחזרו בעזרת השם".

"אני בסדר", מסכמת מגידיש את תחושותיה, ומספרת: "ואני בבית עם המשפחה ואני נהנית, ואני שמחה שקיבלתי את החיים שלי בחזרה".

@ori1meg

בפן יותר רציני, אני אוסיף ואגיד שאני מודה על החום שלכם, מודה שאני בבית עם סביבה תומכת ועוזרת ואין שמחה ממני לראות את העם שלנו מתחיל להשלים את החסר. עדיין, הלב שלי עם כל אלה שעדיין לא פה, אנשים טובים שעוד יחזרו! ❤️

♬ original sound – Ori

דבריה של מגידיש מרגשים במיוחד היום, מה שצפוי להיות הפעימה הרביעית והאחרונה של שחרור חטופות וחטופים מידי חמאס, עד הודעה חדשה. אנו מקוות בכל נימי נפשנו שכל הילדות והילדים, הוריהם, וכלל החטופות והחטופים ישובו לביתם ואל חייהם במהרה, ויוכלו לשמוח שוב, ממש כמו אורי מגידיש.