התמכרות האינסטגרם הבאה של נסטיה ליסנסקי

מתוך עמוד האינסטגרם C_I_O@
מתוך עמוד האינסטגרם C_I_O@

מה נכנס לרשימת התסכולים, איזה פריט של מעצב שנוא היא פשוט חייבת לרכוש ולאיזו משפחה היא שלחה טופסי בקשה לאימוץ? הדו"ח החודשי של נסטיה ליסנסקי אמוציונלי במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

 

#השראה

עמוד האינסטגרם של המעצבת הגרפית לורן קלו C_l_O@ הוא לוח ההשראה האולטימטיבי עבורי. אמנם אני פחות מחבבת חשבונות אינסטגרם שמתבססים על רגרמים בלבד, אבל היא מצליחה לייצר פיד שמרכז במקום אחד את כל הפריימים היפים והחשובים של הרגע. כל זה צירף אותה במהרה לרשימת כתבי הקודש האופנתיים שאליהם אני מתפללת מדי בוקר (ותכלס כל רבע שעה כשאני מציצה באינסטגרם). תמצית של טוב טעם, עין חדה, הבנה עמוקה באופנה (הרבה מתחת לשכבות ורסצ׳ה, מוסקינו ועוד), ובחירת פריטים ופריימים מרהיבים שמרגשים לי את הפיד ומזכירים לי למה אני אוהבת אופנה כל כך! מכורה.

Regram @mansurgavriel Spring Summer 2016 ?

A photo posted by Lauren Faye (@c__l__o) on

#גם אני רוצה

למרות שהשמצתי את moschino@ לא פעם ולא פעמיים, אני מריירת כאחרון הבוקסרים על אאוטפיט הנוצות היפהפה, כי אני לא אובייקטיבית כשזה מגיע לנוצות. הייתי מחליפה בשמחה כל פריט ג׳ינס בפריט עם נוצות עד שארית חיי, כי כן כל יום פורים.

Moschino @id_magazine #moschino @itsjeremyscott #idmagazine @sarrjamois A photo posted by Moschino (@moschino) on


לגוש הצהוב המרהיב של מוסקינו, שהוא אאוטפיט מספק בפני עצמו, אשדך רק סט הלבשה תחתונה של המותג המקסים araksofficial@ שניחוחו הווינטג׳י משדר סקס אפיל מאופק, בגזרות, בדים וצבעוניות מפתיעים. ושלא נדבר על הפיד המושלם.

Into Nude ~ #Araks Yanelis Bralett and Iris Hipster. Link to shop in bio.

A photo posted by ARAKS (@araksofficial) on

לסגירת הלוק אני רוצה שני פריטים: שוז ומשקפיים. על השוז בהמשך, משקפיים – בום: חובה לצרף לאוסף שלי זוג של יצורי הפרא של המותג הרוסי fakoshima@ (הרוסים האלה כאלה גאונים!).

#משפחה

המוטיב המשפחתי שולט חזק בשנים האחרונות בעולם האופנה והריאליטי. לקרדשיאנים, החדידים ושות׳ מצטרפת משפחה פוטוגנית חדשה שמאיימת לכבוש את העולם: הכירו את משפחת סמית. הם יפים, לרוב בלונדינים וכבר מאוד מפורסמים. דפדפו בעמוד של האחות פייפר אמריקה @pyperamerica ותגלו שמדובר ב"איט פמילי" אמיתית שכוללת גם את סטארלי שאיין, דייזי קלמנטיין והאח המצליח לאקי בלו. העובדה שהם מגיעים ממשפחה מורמונית ושגדלו בעיירה קטנה ביוטה לא עמדה בדרכם למסלולי תצוגות, שערי מגזינים וקמפיינים נחשקים. בזמנם הפנוי הם מתחזקים חשבונות עתירי עוקבים ברשתות החברתיות, מנגנים ביחד בלהקה שלהם, אטומיקס, ומתמנגלים עם סלבס כמו אלכסה צ'אנג ורוזי הנטינגטון ויטלי.

Silly rabbit! Trix are for kids! ??

A photo posted by Pyper America Smith (@pyperamerica) on

I obviously have bigger muscles and won this arm wrestle 🙂 A photo posted by Pyper America Smith (@pyperamerica) on

 

#איט בוי

הזוגיות הלוהטת (והמוזרה!) עם דוגמנית העל והאיט גירל בלה חדיד של המוזיקאי הקנדי אבל מקונן טספיה (מה זה השם הזה?) @abelxo, המכונה The Weeknd, פלוס גראמי על המדף פלוס קילומטרז׳ אצלי בספוטייפיי, ממקמת אותו בפינת האיט בוי הנחשקת אצלי בפיד. המוזיקה שלו מגניבה והסטייל שלו מדויק, הוא כל כולו נוטף קולנס, רק מה נסגר עם החתול על הראש.

XO 4 life

A photo posted by The Weeknd (@abelxo) on

#איט גירל

מי שהטביעה את ה"איט" ב"איט גירל" וסללה את דרכי התהילה לאלכסה צ׳אנג, קנדל ג׳נר, ג׳יג׳י חדיד, קיארה פראני ושאר מעוררות ההשראה ההזמניות, הנערות הנכונות להיום וכוכבות און ליין היא האחת והיחידה, שכל אותן נכונות מתייגות את התיק הקרוי על שמה, ג׳יין בירקין. היא עוררה השראה לא רק בסרז׳ גינסבורג אלא גם בעולם כולו לפני 40 שנה, וממשיכה לעשות זאת מדי יום בחשבון האינסטגרם janebirkindaily@.

✌️ A photo posted by Fanpage (@janebirkindaily) on

#פאשן פוליס

בחנות של Dsquared2@ בלונדון החלפתי קריצות עם המעצב הראשי והתאהבתי בזוג נעליים. הגיע הזמן לדבר על זה

לשמור להוריש ולמסגר את סטילטו הליפופים בסגנון "למטייל", שעושות לי חשק לעשות סנפלינג, דייבינג, ראפטינג ועוד כל מיני מילים שאין לי מושג מה משמעותן.

Details #majorvictoria ?? #dsquared2 #fw16 #details #mfw womenswear

A photo posted by Dan and Dean Caten (@dsquared2) on

להשמיד למרות שמבקרים עפו על השחזור והעלק חיבור המחודש שלה אל השורשים – אני רק אומר, אוי אלוהים, למה עשיתם את זה לביונסה? היא בעונש? חלאס קשירות, רק ג׳יבנשי מהיום, שמעת?

Beyonce takes super bowl50 in #dsquared2 @beyonce

A photo posted by Dan and Dean Caten (@dsquared2) on

להעביר הלאה את ניהול האינסטגרם שלכם אלי או לחברה מתמחה. מה קורה עם הפילטרים מ־2012?

Madame edit ?? @madamefigarogr @dianagrigoropoulou #dsquared2 #womenswear #diamondhead #ss16 #d2editorials

A photo posted by Dan and Dean Caten (@dsquared2) on