הישרדות: גם מלחמת דור ה-Y נגד הבומרים לא מצליחה לרגש אותנו

במועצת השבט הראשונה הממלכתיות חוגגת, מישהו בעריכה התרשל וחשף את ההכרויות המוקדמות בין השורדים, וההדחה הראשונה של מאור הייתה מפתיעה ממש כמו הפנדלים בסוף המונדיאל. ריקאפ הישרדות

88 שיתופים | 132 צפיות

בסופו של דבר צריך להדיח מישהו והנה, אחרי תלאות הגענו לפרק הדחה. אבל עוד קודם: בואו נצפה בחברי בייבאין המתוסכלים אחרי המשימה. אם בעונות הקודמות ההתעסקות והבריתות התמקדו בעדות ובמוצא, השנה אנחנו חוזרים לקלאסיקה נצחית: מלחמת המינים עם ניחוח קל של אייג'יזם ופערי דורות.

כן, זה לגמרי דור ה-Y נגד הבומרים. דורין, מאיה, סהר, נבו וקשתי מנסים בצד אחד להחליט אם עדיף להדיח את מאור או את אלית, אבל מתפצלים ביניהם בדעות. מאור, אלית, שיקר מציעים מועמדים משלהם. קייסי פשוט עומדת בצד.

אפרופו, קייסי. אני מבינה לגמרי את הליהוק של הפיליפינית בהישרדות פיליפינים, אבל היי, הבחורה הכי לא מרגישה בבית. גם חם לה מדי וגם חסר לה יצר התככנות, כמו לאחרים. אז היא נסחפת בינתיים, מה גם שכבר היו לא מעט מקרים בהם "הנסחפים" התברגו בשקט-בשקט לחמישיית הגמר.

נשמע מותח, אבל בואו נקפוץ לטאגאלוג. סוף-סוף מישהו כאן לוקח את המשחק ברצינות (או מקבל דחיפה מההפקה?) ואנחנו מקבלים 5 דקות זמן מסך של טל מספר על אמא שלו שנפטרה מסרטן. תכלס? מרגש. זאת אסטרטגיה כי עכשיו כל הבנות של טאגאלוג לצדו.

חוזרים לבייבאין, כדי לראות שקייסי סוף סוף מדברת. היא מצליחה להדוף את מאור ואת שיקר שדורשים ממנה סוג של לחתום על הצהרת הנאמנות, אבל אז דורין נזכרת בקיומה. האם קייסי תשתכנע ותסכים להצביע להדחתו של מאור? בזמן שדורין מקרבת את קייסי, מאור מנסה לקרב את סהר, שגם לא ממהר להתחייב. אבל אז מאור עושה מהלך שיכריע את הכף והולך לדבר עם קייסי שיושבת בדד על החוף ומנגבת דמעות בקלוז-אפ. עוד חיבוק, עוד הבעת פנים אמפתית, אבל האם היא תשתכנע? לא בטוח.

במועצת השבט הראשונה הממלכתיות חוגגת. דורין ומאיה מרימות יד כדי להגיב לדבריה של אלית שלא חוסכת בתלונות. מי נותן את הטון, שואל זו-ארץ את שיקר. היי גיא, אבל אלית שוב עונה במקומו.

ומה חשבנו על הפרקים הקודמים של הישרדות?

מה קורה עם העריכה העונה? מאור מכיר את דורין מקודם, דורין מכירה את מאיה, והם מדברים על זה בצורה גלויה. אז נכון שזה הגיוני שמרוב אודישנים לריאליטי כולם כבר מכירים את כולם, עשו יחד דינמיקה קבוצתית או נפגשו באיזו השקה לפליטי ריאליטי לעתיד (ואם עדיין אין כאלה, כדאי כבר לעשות. גם ככה בסופו של דבר כולם ימצאו את עצמם מזיעים בתחפושת ב-"זמר במסכה") אבל איזה ערך יש לזה חוץ מניסיון עייף ליצור אינטריגה יש מאין?

ואם ציפינו שמועצת השבט תפיח חיים בפורמט העייף  – זה לא קרה, אבל קרו דברים מוזרים אחרים: ויכוח לא ברור מי מכיר את מי מקודם וממי צריך להיזהר, אחרי זה גילוי נאות של דורין שהא בוגרת סרטון של נעמה קסרי לגבי אסטרטגיית המשחק (כי המנחה שואל אותה האם "עשתה שיעורי בית" והתכוננה למשחק).

"הישרדות" | צילום מסך, רשת 13
"הישרדות" | צילום מסך, רשת 13

לא, לא, לא, אנחנו לא נדבר על מבנה הגוף של קייסי. נדבר עד כמה היא פיזית ויכולה לתרום במשימות יכולת. כמו שאומרים, רמז מטרים למשהו שעוד יתפוצץ העונה ואז נראה מי משחק אותה נאמן ומי פחות.

הידד! שרדנו את ההדחה הראשונה של מאור שהייתה מפתיעה כמו הגשם בחוץ, כמו הפנדלים של מסי, כמו ההבטחה "מיד נחזור" לפני היציאה להפסקת פרסומות לשבע דקות. כנראה מאור צדק וכולם נגדו, או שהוא באמת היה דמות בלתי נסבלת שתיכלה מהתודעה בדיוק כמו אבן הגורל שלו (אל תשאלו, מישהו מההפקה כנראה אוהד את "משחקי הכס")? טוב, תמיד יש לנו את רביעי.