השקה נוצצת בניחוח מרוקאי

באווירה מרוקאית אותנטית עם שפע אטרקציות, השיקה חברת "ג'ויה" – מעבדות לקוסמטיקה בע"מ", את סדרת הדגל המקצועית החדשה שלה למספרות "PURE  MAGIC: MOROCCAN OIL", שהפכה מיד עם השקתה לסיפור הצלחה חוצה גבולות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הכתבה בשיתוף ג'ויה

אנשי חברת  "ג'ויה", הבעלים  והמנכ"לים אשר גלאי וצורי לוזון, מנהל השיווק ברק עדני, כימאי החברה ועובדיה, הגיעו להשקת  הנוצצת של הסדרה החדשה שלהם מלאי סיפוק: הם ידעו שיש להם ביד מוצר מנצח להתגאות בו מול אנשי התקשורת הרבים ואנשי מקצוע מובילים מתחום השיער. החברה,כחול –לבן,  שהוקמה בשנת  2000  עם הבטחה להוביל את תחום הקוסמטיקה, הטואלטיקה, הטיפוח והיופי בישראל ,הוכיחה שעם הרבה חזון  ומחלקת מחקר ופיתוח חדשנית אפשר לנסוק לגבהים חדשים. "ההשקה הייתה ברוח המוצרים החדשים ובאווירה שמדברת את שפת המוצר" אמר בגאווה ברק עדני. מה לא היה שם? אוכל מרוקאי אותנטי, דוגמניות בתלבושות מרוקאיות צבעוניות וכמובן  מוסיקה בסגנון מרוקאי. האקזוטיקה הגיעה ממש עד שורשי השיער ..

ג'ויה

 

בסדרה החדשה MOROCCAN OIL- PURE MAGIC  ששה מוצרים מנצחים ללא פראבנים, וללא מלח, וכוללים: שמן מרוקאי ,שמפו, סרום, קרם לחות, מסכת לחות, ומסיכה ללא שטיפה.

סוד ההצלחה מתחיל בשלש מילים: "שמן עץ הארגן", עליו מתבססת הסדרה.השמן מגיע הישר ממרוקו , שם גדל העץ,  תמצית טהורה של השמן ,לו סגולות ריפוי לשיער.הוא ידוע כנוגד חמצון מעולה,  מסייע לאיזון רמות הלחות בעור הקרקפת , מונע יובש וקשקשים ומשחזר החוזק של סיב השערה ויחד עם חומצות אומגה,  וקומפלקס ויטמינים, מבטיח שיקום מושלם לשיער יבש ופגום, מתולתל וגלי  ולשיער דק חסר נפח.  התוצאה של השימוש במוצרים:  שיער מוזן, מעניק  רוך וגמישות, עם ברק שאבד, משמר פיגמנט הצבע  לאחר הצביעה והעיצוב קל ונוח.

ג'ויה ג'ויה

 

ההצלחה של החברה שכל מוצריה עומדים בתקנים המחמירים ביותר, חוצה מזמן את גבולות הארץ.  גם אירופה וארצות הברית  גילו את המוצרים הנפלאים שיגיעו  בקרוב גם למזרח הרחוק. "השקענו לאחרונה 6 מיליון שקל במפעל חדש עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות. אנחנו שועטים כל הזמן קדימה, להביא עוד ועוד חידושים  ולהתפתח לשווקים  חדשים",  מבטיח עדני

בישראל למצוא את מוצרי הסדרה אצל מעצבי שיער מובילים ובסלוני יופי  ברחבי הארץ.

ג'ויה ג'ויה