הריון ללא גמירה?

צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | wavebreakmedia, Shutterstock
צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | wavebreakmedia, Shutterstock

מה עושה זוג שרוצה להיכנס להריון באופן טבעי, אולם לגבר יש בעיה לגמור? הגינקולוג והמטפל המיני ד"ר בני שכטר משיב לשאלות הגולשים

88 שיתופים | 132 צפיות

השאלה

לבעלי לוקח הרבה מאוד זמן לגמור, לפעמים הוא לא גומר בכלל או שאני עוצרת אותו כי כבר התחושה לא נעימה לי. הבעיה היא שאנחנו רוצים להיכנס להריון בדרך טבעית, האם אפשר להצליח להרות גם כשיש בעיה כזאת?

מתייעצים עם ד"ר בני שכטר

רוצים להתייעץ עם ד"ר בני שכטר בנוגע לבעיות בתפקוד המיני? שלחו את שאלתכם לדוא"ל: anat@ohbaby.co.il, והשאלות הנבחרות – כולל התשובות – יתפרסמו בעילום שם באתר

התשובה

הבעיה שאת מתארת – בן זוג שלא מצליח לגמור תוך זמן "סביר" במהלך יחסי מין (או לא גומר כלל) – היא אחת הבעיות הנפוצות בתפקוד מיני של גברים. הבעיה נקראת שפיכה מעוכבת, ובה לוקח לגבר זמן ממושך לגמור, אם בכלל. בגיל צעיר הגבר "מתלהב" מזה ובטוח שככל שזמן הסקס ממושך יותר כך הוא מענג את בת הזוג שלו יותר. אבל זה לא כך, משום שאחרי 15 דקות או 20 דקות ומעלה – האישה מתחילה לאבד בהדרגה את הרטיבות הטבעית בנרתיק ואז גם מתחיל כאב.

בדרך כלל, למרות חוסר הנוחות, ממשיכים לקיים יחסים כרגיל. הבעיה מתחילה בדיוק בנקודה שאת מתייחסת אליה בשאלתך: כשרוצים להיכנס להריון.

>>עוד בנושא:

* בעיות נפוצות אצל גברים במיטה והדרכים לטפל בהן>>
* איך מתגברים על חוסר חשק, שעמום מהסקס וחשדות על בגידה?
* הוא לא מצליח להתגרות בלי פורנו. מה עושים?

אז מה עושים?

קודם כל, לא צריך להתייאש. אם באוננות הוא כן גומר (זה לרוב המצב אצל גברים עם שפיכה מעוכבת), את יכולה לגרום לו לגירוי שלא בנרתיק ואז ממש לפני שגומר – תתבצע החדירה וכך יצליח לסיים בנרתיק ולא תהיה בעיה.

במידה שעדיין לא מצליח, ניתן לנסות טיפול תרופתי כדי להתגבר על הבעיה. כמו כן, ניתן גם לגמור מחוץ לנרתיק ולאחר מכן להזריק עצמונית את הזרע פנימה.

ובלי קשר להריון – שפיכה מעוכבת היא בעיה שיש לה טיפול המביא לפתרון. שווה לטפל ולפתור. פתרון הבעיה משדרג את ההנאה המינית ומעלה את החשק לסקס אצל שני בני הזוג.

ד"ר בני שכטר הוא גינקולוג ומטפל מיני, בעל מרפאה גינקולוגית וסקסולוגית ברמת השרון ובבת חפר. לדף הפייסבוק של ד"ר שכטר
לערוץ ה-youtube של ד"ר שכטר

* עכשיו בחיים אחרים: הצמחים שעוזרים למערכת העיכול>>

* עכשיו במסע ישראלי: הצעה לטיול אופניים לילי>>

* עכשיו ב-BelleMode: הטריקים שיעזרו לך להיראות רזה יותר>>