הצצה לקולקציית סתיו 2016 של קסטרו

קולקציית הבלק כחלק מקולקציית הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן
קולקציית הבלק כחלק מקולקציית הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן

סיקסטיז, סבנטיז וניינטיז, העשורים שכבר למדנו ללבוש בעיניים עצומות ישלטו גם בסתיו הקרוב בקולקצייה של קסטרו. במותג מבטיחים: פרשנות חדשה בגזרות מחמיאות

88 שיתופים | 132 צפיות

קולקציית הסתיו של קסטרו, שבימים אלה עושה את דרכה אט אט אל המדפים, מקפלת בתוכה זיקה לשלושה עשורים שונים ומבשרת כי מבחינת מגמות, אין הרבה חדש תחת השמש של קיץ 2015

יותר מכל, מורגשת בקולקציה אווירת סבנטיז, המחזירה את הארון לאחור, אל ימים שלוחי רסן של חופש והיעדר מעצורים. זאת באה לידי ביטוי בפריטים הנושקים לטרנד הבוהו שיק, שמסרב לומר להתראות ומפציע גם העונה בדרכים שונות – ביניהן ורסיות שונות לווסט פרנזים מזמש, חולצות קרושה חושפות עור, חליפות פייזלי וג'ינסים בגזרת פדלפון – שימשיכו להופיע כאלטרנטיבה לסקיני גם בחורף הקרוב.

גל גדות בצילומי קמפיין הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן
גל גדות בצילומי קמפיין הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן

 

קולקציית הבלק, לעומת זאת, הידועה בסגנונה המעט אלגנטי יותר, נוגעת בעיקר בשנות השישים וכוללת פריטים בהדפסים גרפיים בשחור ולבן (שמומלץ לצוות זה לזה), שמלות סרפן שזוכות לעדנה מחודשת ואלמנטים כמו פפיונים וצווארוני בייבי מעוגלים שיוצרים איזון מעניין בין רוך, תחכום ואלגנטיות.

את השקט מפרה קבוצת פריטים נוספת, המוגדרת על ידי מעצבי הרשת כבוהו רוק. זאת שואבת השראה מהניינטיז ויוצקת מוטיבים פולקלוריסטיים כמו רקמות ומשבצות לתוך אווירת רוקנרול וגראנג' קשוחה בהרבה.

"לקחנו דברים מובהקים מכל עשור ונתנו להם פרשנות חדשה. הפילטר של כל מה שקורה בשנות האלפיים מחבר את הכל לגזרות נכונות", מספרת דגנית הולינגר רם, מעצבת ראשית בקו הנשים. "מה שעושה את הדברים חדשים זה האופן שבו לובשים אותם. אפשר להשאר עם המגמות הקיימות – אבל ללבוש אחרת. חליפות ושילובי הדפסים הם דוגמא טובה לכך", היא מוסיפה.

בעוד שבמחלקת הנשים רואים בקולקציה גזרות מכנסיים נשפכות, רחבות או מתרחבות, אצל הגברים הסיפור הולך ונהיה הדוק יותר: אל גזרות הסקיני המוכרות מצטרפות העונה שתיים נוספות' אחת מהן מוגדרת כ"סופר סקיני" וכשמה כן היא. אסף ביטון, קפטן קסטרו מן, מציע לצוות את המכנסיים הנצמדים לחלק עליון אוברסייז– רחוק מהגוף וארוך יחסית, שמשווה ללוק תחושה של נינוחות ונוזליות. בקבוצת פריטים נוספת, ניכרת השפעה שבטית המוצאת את ביטויה בטישרטים וגופיות בהדפסים אפריקאיים, אותם מציע ביטון לשלב עם פריטים שהם יותר "סמארט" כמו בלייזר או מכנסיים סמי מחויטים.

 קסטרו-צילומי-קמפיין-סתיו-מאחורי-קלעים-צלם-שוקה-כהן-_03-p