הפרידה של יהודה ונינט – למה זה מעניין?

נינט בראיון לגיא פינס | צלם: צילום מסך
נינט בראיון לגיא פינס | צלם: צילום מסך

הפרידה של יהודה לוי ונינט טייב היא עצובה ומצליחה לרתק מדינה שלמה, שמדברת רק על זה. למה אנחנו כל כך מתעניינים בפרידה הזו? כי איפשהו היא עושה לנו טוב. בואו לראות למה

88 שיתופים | 132 צפיות

אני מניחה ששמעתם שיהודה לוי ונינט טייב נפרדו. אי אפשר לברוח מהחדשות המרעישות האלה, במיוחד לאור העובדה שהפייסבוק מוצף בהודעות, האתרים הגדולים לא מפסיקים לדבר על זה ואף לעשות ספיישלים מיוחדים לרגל הפרידה, ואפילו ירון לונדון התחרפן מהפרידה הזו בשידור והאשים את נינט בכל מה שקרה (ראו בהמשך).

אתר מאקו הגדיל לעשות, יצר דף חתונה ליהודה ונינט ודאג לעשות X גדול על המילה חתונה, כדי שלא תחשבו בטעות שהחתונה תתקיים כמתוכנן. ב-ynet עלה משדר פרידה מיוחד. גיא פינס בערוץ 10 דיווח כי נינט לא היתה מוכנה לשלב של ילדים ואילו יהודה כן, וב"לונדון וקירשנבאום" של ערוץ 10 עלה קטע גאוני, שבו ירון לונדון מפגין ידע שלא היה מבייש כתב רכילות על אודות הסיבות שהובילו לכישלון היחסים של הזוג המלכותי (ראו בהמשך).

והסיקור לא נגמר כאן. נשמות טובות העלו השערות לסיבות לפרידה, ביניהן הרצון שלו בילדים מול הרצון שלה בקריירה, בגידה של אחד מהם, העובדה שיהודה לא אהב מה שנינט עוללה לשיער שלה (הפונינט, הקרחת, הצבע הג'ינג'י שבו היא מתהדרת כרגע) ועוד ועוד.

הם לא טובים יותר מאיתנו

השאלה האם מדובר בפרידה אמיתית או שמא מדובר בטריק יח"צני הנועד לקדם את הקריירות של שניהם (נינט, ממש במקרה, בדיוק מככבת בקמפיין להלבשה תחתונה) אינה ממש רלוונטית. השאלה האמיתית היא למה אנחנו נהנים כל כך לשמוע על פרידות של מפורסמים – עד כדי כך שהעיתונות ממהרת להקצות לכך משאבים, גרפיקה מיוחדת, כתבים, כי היא יודעת שהציבור הישראלי יצרוך בשקיקה את כל מה שהיא תספק לו בנושא?

>> עוד על פרידות ב-ZOOG:

* 6 שלבים שצריך לעבוד בפייסבוק לאחר פרידה>>
* צפו: זוג מודיע על פרידה באמצעות יוטיוב>>
* איך עוזרים לחבר או לחברה שנפרדו מאהבת חייהם?>>

התשובה היא אחת. אנחנו שואבים נחמה מהפרידות ומשיברונות הלב האלה, של הכוכבים הגדולים. גם אם אנחנו עצובים או מאוכזבים בשבילם, איפה שהוא, עמוק בפנים, אנחנו נהנים מ"חצי נחמה". אנחנו חושבים לעצמנו – טוב, אם זה קרה לזוגות מלכותיים, יפהפיים ומצליחים כמו יהודה ונינט / טום קרוז וקייטי הולמס / בר רפאלי וליאונרדו די-קפריו ועוד אינספור זוגות שכאלה, ואנחנו עוד נשארים בזוגיות שלנו – כנראה שמצבנו טוב יותר או שאנחנו טובים יותר מהם, לפחות בתחום הזוגי. אם אנחנו לא בזוגיות אנחנו יכולים לומר: זה בסדר, גם נינט לבד, גם יהודה לבד, גם בר רפאלי עדיין לא התחתנה (למיטב ידיעתנו, לפחות).

שלא תבינו לא נכון. זה לא שלא אכפת לנו מחיי האהבה של הכוכבים שאנחנו כל כך אוהבים, נושאים את עינינו אליהם ורוצים להיות הם. פשוט ברגע שהזוגיות שלהם קורסת, אנחנו מתגאים בזו שלנו, גם אם אנחנו לא בדיוק חולקים את מיטתנו עם כוכב הוליוודי מטריף או עם דוגמנית הורסת. באותם רגעים שבהם מושאי ההערצה שלנו "נופלים" או נתקלים בקשיים שבהם נתקלים האנשים ה"רגילים" – כלומר אנחנו – אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו. לא כי אנחנו רוצים שהם יפלו, אלא כי אנחנו יכולים לראות שאנחנו באותה סירה/ססטוס משפחתי שלהם.

צפו בירון לונדון "מתחרפן" מהפרידה של יהודה ונינט:

צפו בראיון עם נינט מתוך גיא פינס:

רוצים גם סוף שמח!

ואחרי שאמרתי את כל זה, הרשו לי להסתייג ואולי לסבך מעט את הדברים. כאחת שבאמת מאמינה באהבה אני חושבת שאם הזוגיות של נינט ושל יהודה טובה להם, הם יחזרו האחד לזרועות השנייה – ולא משנה אילו טריקים שיווקיים ויח"צניים ינחיתו עליהם האנשים שמושכים בחוטים שלהם. אני גם חושבת שאם זה יקרה, המדינה תהיה מאושרת גם מזה – כמו גם מהפרידה – כי אנשים אוהבים דרמות עם סוף שמח ורומנטי, במיוחד כשמדובר בכוכבים שהם אוהבים כמו יהודה ונינט. אם הם יחזרו זה יפיח בציבור את התקווה הרומנטית שגם סיפורי הפרידות והאכזבות שלהם יוכלו להסתיים בזוגיות שמחה ומאושרת.

מאחלת לכולנו וגם לכוכבים הגדולים זוגיות טובה, מחזקת, מעצימה ושמחה!

* עכשיו בגליליאו: צפו במפלצת ימית עם שלושה לבבות ועין בקוטר 30 ס"מ>>

* עכשיו בחיים אחרים: איך יורדים 5 ק"ג בקלות?

* עכשיו במסע ישראלי: הצעה לשני מסלולי טיול מומלצים>>