מעיין אדם מגלה בבכי: "פספסתי את הרגע שחיכיתי לו כל החיים"

מעיין אדם | צילום: אור גפן
מעיין אדם | צילום: אור גפן

מהו הרגע ששבר את אשת התקשורת ומשפיענית הרשת מעיין אדם, וגרם לה לפרוץ בבכי פתאומי וקורע לב מול המצלמה? שק של חיבוק וחמלה עצמית מאיתנו

88 שיתופים | 132 צפיות

מעיין אדם לא נחה לרגע. אשת התקשורת ומשפיענית הרשת הנמצאת בימים אלה בהיריון שני, החמיצה אתמול (רביעי) את אחד הרגעים החשובים ביותר בחייה של כל אימא צעירה, ולבנו יוצא אליה.

>> אחרי מעיין אדם, כל הסלבס נגד ינון מגל: "פגעת בכל משפחות החטופים והנרצחים"

"הייתי אמורה לצאת לפני שעה הביתה", שיתפה אדם בסטורי שלה תוך כדי שהיא בוכה בכי קורע לב. "חשבתי למשוך קצת עוד בעבודה לכמה דברים קטנים, ופספסתי את הרגע שחיכיתי לו איזה 36 שנה", אמרה בכאב. בסטורי העוקב נראית בתה הבכורה תבור, בת ה-11 חודשים, הולכת לראשונה על שתי רגליה הקטנות והמתוקות.

מבינות כל כך ללבך. מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@
מבינות כל כך ללבך. מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@

>> "חיי לא ישובו להיות כמו שהיו": אימא של מפל ומעיין אדם קורעת לנו את הלב

"טסתי מיד הביתה", סיפרה אדם על תגובתה המיידית לסרטון התיעוד שקיבלה מבן זוגה יובל צלנר, ושיתפה כמה כואב לה שלא ראתה את צעדיה הראשונים של בתה בזמן אמת.

אדם וצלנר מצפים לבת נוספת, אחות קטנה לתבור. הבשורה המרגשת על ההיריון הגיעה בתקופה הקשה בחייה של אדם. בשבעה באוקטובר אחותה הצעירה מפל אדם ז"ל (26), נרצחה בטבח בפסטיבל נובה. אדם שיתפה לא מזמן בדילמות ובתחושות המורכבות שהציפו אותה עם הבשורה על ההיריון. היא אף חשפה כי שקלה לעשות הפלה, וסיפרה בחודש שעבר: "אני הבנאדם הכי עצוב בעולם, המשפחה מפורקת, איך מביאים ילד במצב כזה?".

דמעות בעיניים. מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@
דמעות בעיניים. מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@

אדם, כידוע, החליטה לשמור על ההיריון, ובמקביל אף השיקה מיזם חדש בשם "Mami", אתר המאגד הנחות של מיטב המותגים עמם היא עובדת. מקוות שבתוך כל העומס הפיזי והרגשי שאדם נמצאת בו, היא יודעת לפרגן לעצמה ולגלות חמלה עצמית, ובטוחות שהיא תהיה עדה בלייב לעוד מלא רגעים משפחתיים מרגשים ופרייסלס.