הפינצטה: נכנסת לשורש העניין

נשות המערכת חירפו את גופן ופרצופן בשם מדע הקוסמטיקה, וחוזרות עם הרשמים, ההתנסויות והתוצאות. האם מוצרי המדף עמדו בהבטחותיהם? טיפוח בלי חשבון

88 שיתופים | 132 צפיות

מה זה? דאודורנט ליידי ספיד סטיק רול און בגרסת בקבוק הפוך

למה כן: העובדה שהבקבוק מונח כמו קטשופ על "הראש" מאפשרת לפורמולה להיות במגע תמידי עם הרול, דבר ששומר על הרול "רטוב" ובמצב היכון /"מוכן לשימוש". ובקיצור – גרסת רול נוחה לשימוש, מסורבלת פחות וחוסכת זמן ותהליכי ניעור לצורך "הרטבת" הרול בפורמולה. הריחות נעימים ומחזיקים מעמד 4-5 שעות בממוצע ביום. אינו דביק, בניגוד לגרסאות קודמות מתייבש מהר מאוד ואפילו משאיר עור יבש ורענן עם ריח עדין. קיימת גרסה גם ללא אלכוהול. מחיר נוח.

למה לא: מדובר באנטי-פרספרנט, הידוע כמכיל מלחי אלומיניום המכווצים את בלוטות הזיעה (אם כי נחשב כבטוח לשימוש ומאושר לשימוש על-ידי ארגון ה-FDA האמריקאי).

כמה: 12.9-22.9 ₪ (50 מ"ל) ברשתות השיווק והפארם

מדד הפינצטה: 4

 

ליידי ספיד סטיק רול און
ליידי ספיד סטיק רול און

 

מה זה? שפתוני לחות של Yves Rocher

למה כן: השפתיים זוכות לרכות קטיפתית נעימה. השפתון מכיל 82% רכיבים טבעיים, מועשר בתמציות בוטניות, חמאת שיאה טהורה ושמן מקדמיה המזינים את השפתיים. אריזת סטיק נוחה לשימוש ולנשיאה בתיק. אפשרות בחירה מבין חמישה ניחוחות ומחיר נוח.

למה לא: תחושת הרכות לא עמדה במבחן הזמן. כעבור חצי שעה השפתיים חזרו ליובש הטורדני של החורף. התנסינו בגוון ורוד אדום טבעי (בניחוח פטל), מלבד האיור על גבי האריזה, לא היה בשפתון רסיס מתמשך של פטל (הגוון ורדרד והתפוגג כעבור חצי שעה והריח עדין-עדין).

כמה: 12 ₪ (4.8 גר') בחנויות איב רושה ובאתר www.yvesrocher.co.il

מדד הפינצטה: 2

 

שפתוני לחות של איב רושה
שפתוני לחות של איב רושה

 

מה זה? ספריי תחליב גוף של וזלין

למה כן: נוח מאוד לשימוש – מתיזים לאורך הגוף ונוצרת שכבה דקה. אפשר להתיז גם לאזורים שקשה להגיע אליהם (מאחורי הגב למשל). התחליב לא שמנוני בכלל, נספג במהירות על העור ומותיר אותו רענן. הספריי אידיאלי לאנשים שלא אוהבים להשאיר את הקרם על כפות הידיים, שכן אפשר רק לרסס בעזרתו מבלי למרוח ולזכות ברסיסי לחות עדינה. ריח הקקאו עדין ועמיד, ולא מתוק כפי שציפינו. אפשר לבחור מבין שלושה ריחות: אלוורה (מכיל תמצית אלוורה), קקאו (מכיל חמאת קקאו) וטבעי לשיקום עמוק.

למה לא: הבעיה מתחילה כשהידיים כבר חלקלקות מהמריחה ומנסים להגיע לאזורים כמו אחורי הרגליים ונדרשת פעילות אקרובטית עם הספריי. אי אפשר לומר שהגוף ממש מוזן ומועשר בלחות, מרגישים שהבסיס הוא מים.

כמה: 27 ₪ ברשתות השיווק והפארם

מדד הפינצטה: 3

 

ספריי תחליב גוף ואזלין
ספריי תחליב גוף ואזלין

 

מה זה? מייק אפ Air Mat של בורז'ואה

למה כן: המרקם אוורירי להפליא, מתמזג עם העור, נותן כיסוי טוב ומעניק לעור גימור מאט נהדר. אין צורך להניח מעליו פודרה, שכן הפורמולה מכילה פיגמנט עשיר באבקה המונעת ברק. אפשר לבחור מבין 6 גוונים.

למה לא: הפיה של השפופרת קטנה מדי, דבר שמאריך מאוד את משך מריחת המייק אפ על הפנים.

כמה: 170 ₪ ברשתות השיווק והפארם

מדד הפינצטה: 4

 

מייק אפ בורז'ואה
מייק אפ בורז'ואה

 

מה זה? צללית סטיק עמידה במרקם קרם של פופה

למה כן: גם כמאותגרת איפור עיניים, הצללית נמרחה בצורה פשוטה וחלקה על העפעפיים. הצבע כחלחל בוהק ומנצנץ ומתאים להדגשת העיניים.

למה לא: המרקם הקרמי של הצללית התייבש מהר מדי, כך שאם יש תיקונים זה בעייתי כי צריך ממש להשתמש במסיר איפור אגרסיבי.

כמה: 110 ₪ ברשת סופר פארם

מדד הפינצטה: 4

צללית סטיק של פופה
צללית סטיק של פופה

 

מה זה? מסקרה EYE OPENING MASCARA של בובי בראון

למה כן: מברשת ג'מבו מהפכנית המצליחה לדחוף ולעגל את הריסים כלפי מעלה והחוצה, מבלי הצורך להשתמש במעגל ריסים. הריסים מורמים מיד, מוכפלים, מופרדים, צבועים בשחור פחם לאפקט ריסים מלא נפח. גם מריחת שכבות של המסקרה לא יוצרת גושים על הריסים. הפורמולה מבוססת על חמר קאולין ושעוות קרנובה מינרלית המקנה לה איכות קרמית.

למה לא: על אף שניסינו וניסינו, לא מצאנו. היא מחזיקה עיניים דרמטיות למשך 8 שעות לפחות ואפילו יורדת בקלות יחסית בעזרת מסיר איפור.

כמה: 150 ₪ בסניפי הרשת

מדד הפינצטה: 5

 

מסקרה של בובי בראון
מסקרה של בובי בראון

 

מה זה? צלליות ושפתוני מיני טאץ' טו-גו של מינרז

למה כן: המוצרים קטנטנים ונוחים לנשיאה בכל תיק ואפילו ארנק, אידיאליים כאיפור טאץ' אפ במהלך היום. מוצמדת אליהם שרשרת דיסקית קצרה, שמעבר לגימיק הנחמד היא גם  מאפשרת להם להיתפס בכל רוכסן או לולאה. מרקם צלליות האבקה המינרלית הוא נעים ועדין, ומתאים לשימוש גם לעור הסובל מאקנה, סבוראה או רגישות לגלוטן (וגם בטוחים לשימוש על עור שעבר טראומה, טיפול או ניתוח קוסמטי). הצלליות הן מולטיפונקציונאליות, מוגשות במגוון צבעים ויכולות לשמש כסומק, צבע לגבות, לעפעפיים ואפילו לשפתיים. המיני ליפ גלוס, מגיע אף הוא במספר גוונים והוא מצטיין במרקם לא שמנוני ובצבעים עשירים בפיגמנטים המחזיקים מעמד 4-5 שעות טובות, כולל יכולת עמידה באוכל ושתייה.

למה לא: המוצרים כל-כך קטנים עד שהם הולכים לאיבוד בתיק גדול אם לא מצמידים את השרשרת. המברשת הקטנה של הצללית לא נוחה לשימוש, ולכן היא פחות מתאימה כצללית לשימוש על בסיס קבוע.

כמה: 35 ש"ח ליחידה, לבירור נקודות מכירה באתר http://www.mineraz.co.il/

מדד הפינצטה: 3

 

מוצרי טו- גו של מינרז
מוצרי טו- גו של מינרז

 

מה זה? סומק סטיק של לייף

למה כן: הרעיון מגניב, האריזה קומפקטית ונוחה לנשיאה בתיק כמוצר "ריפרש" במהלך היום.
למה לא: המוצר לא עמד במבחן הציפייה והגוון לא החזיק מעמד לאורך זמן. כמישהי שלא יוצאת מהבית בלי סומק, אעדיף את הגרסה הקלאסית של הסומק.
כמה: 89.90 ₪ (לפני מבצעים) ברשת סופרפארם
מדד הפינצטה: 3

סומק סטיק של לייף
סומק סטיק של לייף

 

מה זה? ארגונית מוצרי איפור וקוסמטיקה

למה כן: כי בימים כתיקונם יש לנו בלאגן של מוצרי טיפוח ואיפור שהולך לאיבוד במגירת התמרוקים. אף פעם לא נגיד לא לקצת סדר בחלקת הטיפוח האלוהית. הארגונית עשויה אקריל טהור שקוף, במראה אסתטי-מודרני ולא צ'יפי. אפשר לבחור מבין 22 דגמים המציעים גדלים וסגנונות שונים.
למה לא: במקום להכניס למגירה מסקרות עם מברשות איפור ושפתונים, הארגונית מציעה להחזיק את כולם לרווחה מעל השידה/ארון האמבטיה, מסודרים אבל חשופים מתמיד לכל גרגירי האבק.
כמה: 30-500 ש"ח, באתר www.iditstyle.co.il ברשת המשביר לצרכן, ניו פראם וברשת הום סנטר
מדד הפינצטה: 4

כאן גרים בכיף מוצרי קוסמטיקה. עידית
כאן גרים בכיף מוצרי קוסמטיקה. עידית

 

מה זה? בושם CK2 של קלווין קליין לנשים ולגברים

למה כן: הבושם מחזיק בעיקר במוטיבים נשיים מתקתקים, הניחוח עדין לאוהבי הז'אנר והבקבוק מעוצב לעילא.
למה לא: ציפיותינו היו גבוהות מהמותג האייקוני, אבל להפתעתנו הבושם התנדף כמעט לחלוטין לאחר זמן קצר יחסית, ואף לא השאיר זכר על הבגד בבוקר שלמחרת.
כמה: 199 ₪ (50 מ"ל), ברשתות הפארם
מדד הפינצטה: 3

בושם CK2 של קלווין קליין
בושם CK2 של קלווין קליין