הפילינג הכי מסעיר שנתקלנו בו

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מברשת חשמלית להצלת השיער, קרם אנטי אייג'ינג חדשני לגברים ומסכת רטינול זהובה לעור חלק וגמיש. הבאנו את הסתיו ונכנסנו לכוננות יובש

88 שיתופים | 132 צפיות

רק התחלנו וכבר התאהבנו

הנסיינית: רוני ודנאי, 34, עורכת המשנה של "את"

מסקנות: "נולדתי עם שיער חלק מדי. כן, יש חיה כזאת. אולם בחודשים האחרונים הגיל, החיים או שניהם, החליטו להתנקם בי עם פריזים תמידיים. מברשת השיער החשמלית של  Moroccanoil נולדה במטרה להחליק שערות סוררות ולתת פייט למתחרות. היא עושה זאת היטב מבלי לחשמל סטטית או לחרוך את הקרקפת, ומבלי להעיק על היד האוחזת במברשת". 450 ש"ח, במספרות ובחנויות המורשות.

דליה בן ארי, 70, כתבת

היפה והאמיצה בנשים

"סרום ויטמין C של קרן ברטוב (580 ש"ח, בקליניקה בתל אביב וכולל משלוחים) יקר אבל נהדר, ומשלב חומצה היאלורונית ותמצית רוזמרין. כבר אחרי שימוש של שבוע העור נראה פחות עמום ובהיר יותר. עיפרון העיניים העמיד מסדרת SoFierce של רבלון (50 ש"ח, ברשתות הפארם) מעולה לימי הקורונה, ובכלל למי שמתקשה לצייר קו אייליינר ישר וזאת בזכות המריחה הקלה. בחרתי להשתולל עם הגוון הסגול מתוך חמשת הגוונים הקיימים. אמנם לא נשארתי איתו 16 שעות בשביל לבדוק את כושר השרידות שמבטיחה החברה, אבל שבע השעות שביליתי איתו היו מוצלחות. לקח לי הרבה שנים לשכנע את האיש שלי שקרם לחות לפנים הוא לא עניין נשי. הוא ניסה את קרם האנטי אייג'ינג מהסדרה החדשה לגברים FIRST-B של חברת HL (מחיר 200 ש"ח, אצל קוסמטיקאיות HL) המסקנה: הקמטים עודם שם, האיש לא ילד, אבל הזנת העור הייתה מושלמת בעיניו. אין כמו צפייה ב'היפים והאמיצים' כשאת עם מסכת פנים, ועוד בצבע זהב לחובבת הז'אנר. מסכת האנטי אייג'ינג Le Temp Sublime של Qiriness (מחיר 238 ש"ח, ברשת Be ובמשביר לצרכן) מכילה רטינול, חומצה היאלורונית וג'ינסנג, והיא משאירה עור חלק וגמיש. זוהי נחמה גדולה בהתחשב בכך שברגע של חולשה רידג' התחתן עם שאנה, מה יהיה על ברוק שמחכה לו במיטה הזוגית, אולי אפילו אחרי ששמה מסכה בעצמה?".

 

מרב סריג, 47, עורכת מגזין "השולחן"

האישה עם חוש הטעם הכי משוכלל במערכת

"Herbal Essences רקחו סדרה בשם Bio Renew, המתהדרת בשמפו ומרכך ללא סולפטים. לדברי החברה, המוצרים מועשרים בתמציות צמחי מרפא שאמורות להעניק לחות וברק, אבל בפועל השיער נותר נטול לחות, נטול חיות וממש נטול ברק (27 ש"ח, בסופר-פארם). גם קונסילר F*ck I’m Flawless של IL Makiage (מחיר 149 ש"ח, בחנויות המותג ובאתר ilmakiage.co.il) לא ממש עשה את העבודה – וחבל. הקונסילר, המכיל סיליקון אלסטומר 'לטשטוש פגמים וקמטוטים' ולעור פנים 'חלק, אחיד ומושלם', אכזב. הנוזל התגלה כיבשושי באופן שאינו מאפשר מריחה קלה, אחידה וכיפית. וכך, לא ניכר שהכתמים הארורים שהותירו הלילות הלא שקטים של הסגר סביב עיניי הוסוו באופן אחיד, טבעי ומושלם. באסה. מזל שפתחתי וסגרתי את הימים הבלתי נסבלים האלה עם פילינג הפנים Fresh & Glow של Sabon. הפילינג מכיל מנטה מרעננת וקריסטלי מנטה: ממריצים ומעניקים תחושת קירור מיידית ובוסט של אנרגיה ורעננות. טיפ: הסירו את הפילינג בעזרת מים חמים. משחקי החום־קור האלה יהיו הדבר הכי מסעיר שיקרה לכם בימים אלה (49־129 ש"ח ל־60 מ"ל ו־200 מ"ל בהתאמה, בחנויות המותג ובאתר sabon.co.il). גם קרם הלילה מסדרת Retinol24 של מותג הטיפוח הנגיש OLAY (מחיר 150 ש"ח בסופר-פארם) סיפק את הסחורה פלוס. הוא העיר אותי כבר בבוקר שאחרי עם עור פנים חלק, לא שמנוני, מוצק ונעים למגע, כמו פנקוטה קרמית משובחת". 

רונה כורם־פרידמן, 49, אוצרת מארזי "את vip"

אימא לארבעה שלא מורידה את החיוך המהמם שלה מהפנים גם בסגר

"אני אוהבת להתאפר ביומיום, כך שהסתקרנתי לנסות את תרסיס המייקאפ מסדרת NV של חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה Jeunesse Global (מחיר 178 ש"ח, אצל המפיצים המורשים). בהתחלה חששתי כיצד הוא יתקבל על העור שלי, אבל נעזרתי במברשת ולכן המריחה הייתה קלה מאוד. המרקם הדק והאוורירי היה נעים למגע על העור וכמעט לא הורגש, ועבד יופי גם כקונסילר לטשטוש כהויות. גם הפודרה בעלת אפקט ההארה Booster La Laumiere של מור ממן (139 ש"ח, באתר mormamancosmetics.com) התגלתה כקלילה מאוד ונעימה למגע. היא הצטיינה במיוחד בהארת קו הלחיים ושרדה לאורך כל היום. המשכתי בשפתיים עם שפתון העיבוי Volumizing Extreme Lip Booster מבית Catrice (מחיר 17 ש"ח, ברשת Be). תחילה חשתי כמובן בעקצוץ על השפתיים אבל הנפח המובטח לא ממש קרה. לפחות המרקם היה נעים וגון הברונזה העדין שהתקבל הוא מיוחד מאוד. בסוף היום התפנקתי עם מסכת ג'ל Cooling The Morning After של Diadermine (מחיר 15 ש"ח, בסופר-פארם). המסכה, המכילה תמצית פלנקטון, 'נחה' במקרר למשך הלילה. היא בהחלט הייתה קרה, מרעננת ונעימה מאוד בבוקר שאחרי".