הערב היא חוזרת: העונה הרביעית של פאודה

"פאודה 4" | צילום: אליה ספינופולוס
"פאודה 4" | צילום: אליה ספינופולוס

לוסי איוב מצטרפת כרכש החדש והלוהט והעלילה מתפתלת מעבר לגבולות ישראל. הערב "פאודה" חוזרת לעונה רביעית ואפשר סוף סוף לשבור את הקריז

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי ההתמכרות של הקהל הישראלי, ההצלחה הבינלאומית שהפכה את ליאור רז ואבי יששכרוף ליוצרים מחוזרים בטלוויזיה העולמית, הערב "פאודה" חוזרת לעונה רביעית שמבטיחה הרבה אקשן (אם כי מתי בדיוק הייתה עונה בלי אקשן ב"פאודה"?).

בעונה הזו, יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה ״קלילה״ בבריסל. כך דורון מוצא עצמו בבירה האירופאית, מלווה את איוב לפגישה עם מקור לבנוני צעיר בשם עומאר טוואלבה (אמיר בוטרוס). עומאר, במקור מג׳נין, הוא בנו של משת״פ בכיר שסייע רבות לכוחות הביטחון. לאחר שנחשף כבוגד, איוב דאג לשליפתה של משפחת טוואלבה מהגדה, והם התיישבו ברמלה. למרות שאיוב תמך במשפחה במשך שנים, עומאר מעולם לא מצא את מקומו בישראל, ובשנות ה- 20 שלו עבר ללבנון. לעומתו, אחותו מאיה (לוסי איוב, הרכש החדש והלוהט) נטמעה בחברה הישראלית והפכה לקצינה מוערכת במשטרת ישראל. אבל הפגישה המיוחלת בבריסל לא הולכת כמתוכנן, ובמהרה דורון מוצא עצמו בעימות חזיתי עם חוליית טרור מתוחכמת ונועזת. המרדף אחריה ייקח את דורון ואת הצוות מבריסל אל עומק לבנון, במשימה המורכבת והמסוכנת ביותר שהם ידעו.

כוכבת "פאודה" מוכיחה שמחשוף סופר-עמוק יכול להיות סופר-קלאסי

עוד רכש חדש ולוהט בעונה הזו היא ענבר לביא, השחקנית ישראלית שעושה חיל בהוליווד שמלוהקת לתפקיד שני רוסו, לוחמת חדשה בצוות. יש גם חיזוק גברי מרשים בעונה הזו, כשלצוות מצטרפים גם השחקנים: גל פרידמן (חבר אנסמבל "ציפורלה"), לואיי נופי, הזמר לואיי עלי, תום גרציאני, אורי מחרז ונוספים.

ימי רביעי בשעה 22:00 ב-yes וב-STINGTV