שעווה זה פאסה: הכירי את הטיפול שישנה את כל מה שחשבת על הסרות השיער

הלייזר מייאש, השעווה מלכלכת וסכין הגילוח עושה לכן קוצים? סקרנו את שוק טיפולי הסרות השיער והבאנו לכן את היתרונות והחסרונות של כל השיטות, כולל השיטה המהפכנית שטוענת לשים קץ מהיר לכאב, לסימנים האדומים ובעיקר - לשיערות המיותרות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

 

אם חשבתן לעצמכן שהחורף המתקרב מספק תירוץ מספק לטיפוח מדשאה לאורך הרגליים, יש לנו חדשות בשבילכן. דווקא העונה הקרה היא־היא הזמן הנכון לברר מהו טיפול הסרת השיער הטוב ביותר עבורכן: יעיל, מקצועי וחד משמעי, שיזניק אתכן אל הקיץ הבא חלקות ורגועות מתמיד.

אז אילו פתרונות מציע השוק?

ראשית, ישנן השיטות הביתיות המסורתיות, שלא לומר שיטות סבתא –
גילוח ורצועות שעווה – שאמנם לא עולות הרבה, אך יעילותן מוגבלת למדי. מצד אחד, הן מספקות פתרון זריז וזול, אבל  מצד שני, מצריכות תחזוקה שוטפת. הגילוח לא כואב, השעווה היא סוג של עינוי סיני, וידוע ששתיהן מעודדות צמיחה מוגברת של שערות עקשניות ועבות.

לא בא לכן להיות חלקות ורגועות מתמיד?
לא בא לכן להיות חלקות ורגועות מתמיד?

 

עדיין בסביבה הביתית – בשנים האחרונות עלו על מדפי רשתות הפארם מיניי מכשירים חשמליים קטנים להסרת שיער ידנית, שפשוט תולשים את השערה בלחיצה. במהלך השימוש אומנם לא נרשמות צווחות כאב חריגות, אבל גם לא מדובר בתענוג יוצא דופן. לגבי היעילות – היא שנויה במחלוקת, וזאת משום שבמקרים רבים אותם מכשירים "מפספסים" חלק מהשערות, מה שיוצר שכבות גדילה בלתי אחידות. מחיר אותם מכשירים הוא לרוב כמה מאות שקלים, שבינינו, כבר עדיף להשקיע בג'ינס.

אם החלטתן להעביר את האחריות על הפרוצדורה לידיים מקצועיות, רוב הסיכויים שעברתן בשלב כזה או אחר תחת ידיה של קוסמטיקאית החמושה ברצועות שעווה. כולן מתהדרות בניסיון, לכל אחת מהן יש את הטריקים והשטיקים שהיא פיתחה במהלך הקריירה, אבל אין דרך לחמוק מהעובדה שמדובר בהליך בלתי נעים בעליל. נכון, המחיר אינו בשמיים אבל המציאות מחייבת לחזור על הילולת התלישות מדי כמה שבועות. הלאה.

תוותרו על הליכים לא נעימים
תוותרו על הליכים לא נעימים

 

השלב המתקדם והמודרני יותר של הסרת השיער מתבצע במכוני אסתטיקה המציעים טיפולים שונים להסרת שיער לצמיתות. השכיח ביותר הוא הטיפול בלייזר, המבוסס על חדירה לשורש השערה ועצירת גדילתה לצמיתות. הטיפול בלייזר נחשב ליעיל בדרך כלל (זהירות: שרלטנים לא חסרים בתחום הזה) ולא כואב במיוחד, אם כי אדמומיות וגירויים שונים נלווים אליו כמעט תמיד. מבחינת ההוצאה הכספית מדובר באלפי שקלים, ובמסכת ביקורים מתמשכים. לעיתים, גם לאחר שהושלמה ההסרה בלייזר, נדרש טיפול נוסף, מעין "פיניש", להסרת שיערות בודדות שנשכחו או חמקו מקרני ה־x. כאן מגיע תורה של האפליציה, כלומר תלישת שיערות באמצעות החדרת מחט חשמלית המנתקת אותן מאספקת הדם. לא נעים בדיוק כמו שזה נשמע, אבל גם לא יקר במיוחד (כמה עשרות שקלים לטיפול בודד).

ויש את השיטה החדשנית שתשנה את חייכן ואת חוויית ה"משתמשת־נתלשת" שלכן מקצה אל קצה או, ליתר דיוק, מכף רגל ועד ראש: הכירו את Hyper Pulse של חברת המכשור הקוסמטי הישראלית "לאונרדו", המסירה שיער באמצעות הבזקי אור, בקלות, במהירות ובלי כאב או תופעות לוואי טורדניות. מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך, כפי שמסביר רוני בר, בעל החברה: "שיטת ה־Hyper Pulse היא תוצאה של שנים רבות של מחקר ופיתוח, והיא מהווה את חוד החנית של טיפולי הסרת השיער בארץ".

הגיע הזמן לשנות את עולמכן מכף רגל ועד ראש
הגיע הזמן לשנות את עולמכן מכף רגל ועד ראש

 

גדולתה של הטכנולוגיה שפיתחה החברה, שעושה לה שם ומעוררת סקרנות גם ברחבי העולם, נעוצה במהירות המדהימה שבה מתבצע כל טיפול. אם טיפול לייזר סטנדרטי אורך בין שעתיים לשלוש, הרי שאת ה־Hyper Pulse ניתן לשלב אפילו בזמן הפסקת הצוהריים מהמשרד: 20 דקות גג(!) ואתן חופשיות. בלי אדמומיות, גירוד או גירוי, ממש כאילו קפצתן לשתות קפה. הטיפול בשיטה החדשנית, הרשומה כפטנט, מתבצע באחת מ־120 הקליניקות של קוסמטיקאיות מורשות בלבד, שעברו סדרת הדרכות קפדנית במטה החברה, ובאמצעות המכונה הייחודית והבלעדית ל"לאונרדו", המיוצרת בארץ. "בשונה ממכונים אחרים שפועלים בשוק", מוסיף בר, "אצלנו לכל מכונה ולכל מוצר יש אישורים ממכון התקנים וממשרד הבריאות, ואנחנו פועלים בכפיפות לתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר". אם סוגיית המחיר מעוררת בכן חשש, הרי שעל אף הטכנולוגיה המתקדמת וההשקעה חסרת התקדים, עלות סדרת הטיפולים מקבילה פחות או יותר לנהוג בתחום, והחיסכון המשמעותי בזמן (עשירית מכל טיפול אחר!) כלול כבר במחיר.

"לאונרדו" הוקמה בשנת 2008 על ידי בני הזוג רוני ואיריס בר, שהחליטו לשלב כוחות וידע, היא כאחות מוסמכת והוא כאיש שיווק מנוסה בתחום הקוסמטיקה, לטובת עסק משפחתי פורץ דרך בתחום הטיפולים הקוסמטיים. שמה של החברה ניתן לה על שם סבו של רוני ובהשראת דה וינצ'י, איש האשכולות הרנסאנסי, הגאון, החקרן והממציא. מטרתם של בני הזוג הייתה להפוך את החברה למובילה ולמשנה סדרי עולם בתחום טיפולי הסרת השיער, הצרת ההיקפים, העלמת הקמטים, הצערת העור וטיפול בבעיות עור ספציפיות כמו אקנה וצלוליט. תוך שהם משקיעים את כל יכולותיהם המקצועיות (ואת הונם) בפיתוח ובמחקר, הצליחו בני הזוג בר וצוות החוקרים שהצטרפו אליהם, להפוך את "לאונרדו" תוך שנים ספורות לחברה משגשגת המעניקה טיפולים חדשניים, מקצועיים ויעילים ברמה בינלאומית.

לאונרדו, תוכן שיווקי, הסרת שיער1111111111_Q7A1585_P

כך תעשי זאת נכון

1. טיימינג הוא שם המשחק אל תחכי לקיץ כדי להתחיל בתהליך או להתנסות בשיטה חדשה. דווקא חודשי החורף – בחסות השרוולים והמכנסיים הארוכים – הם הזמן הנכון לפצוח בהסרה כוללת או בניסיונות.

2. שפנפנת ניסיונות? לא הפעם אל תתפתי לנסות כל שיטה חדשה ומהפכנית, רק בגלל שהיא קפצה לך ראשונה בחיפוש בגוגל. השקיעי במחקר, קראי דיונים בפייסבוק ובררי עם חברות שאת סומכת עליהן.

3. קרם דה לה קרם התאבזרי מראש בקרם לחות מרגיע, לכל מקרה שלא יהיה. לפעמים ההבדל בין רגל חלקה ומהממת לבין אדמומיות מבאסת תלוי במריחה זריזה של
קרם איכותי.

4. בטיחות החלטת להסיר שיער בדל"ת אמותיך ובעצמך? בהצלחה. רק אל תקרבי מכשיר, תכשיר, סכין גילוח או רצועת שעווה אל העור לפני שקראת היטב את ההוראות המצורפות לכל מוצר, והבנת בדיוק מה ואיך עליך לעשות, כי כוויות, חתכים או צלקות זה ממש, אבל ממש לא מגניב.

5. אורך רוח.אם בחרת להשקיע בהסרת שיער כוללת, חובה להפנים – מדובר בתהליך מתמשך, ולא בזבנג וגמרנו. חובה להתמיד ולא לנסות לעקוף בסיבוב. מצד שני, מי שמתאזרת בסבלנות ומתמידה, תוכל בסופו של התהליך להגיד "ביי ביי" לשיער מיותר ל ת מ י ד.

 

בקרו אותנו: leonardo-tech.comדף הפייסבוק | עמוד האינסטגרם | 077-5100100