הספייס גירלז מוציאות אלבום חדש! וכן, ויקטוריה בקהאם בפנים

ספייס גירלז, הגרסה המאוחדת ב-2012 | צילום: Eamonn McCormack/WireImage/GettyImages
ספייס גירלז, הגרסה המאוחדת ב-2012 | צילום: Eamonn McCormack/WireImage/GettyImages

מעריצות הספייס גירלז, התפקדו: להקת הפופ האהובה עליכן מפנקת אתכן באלבום חגיגי, 25 שנה אחרי צאת האלבום האחרון שלהן כחמישייה. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

השנה היא 1997, ועל חמישה תבלינים העולם עומד: ג'ינג'ר ספייס, בייבי ספייס, ספורטי ספייס, סקארי ספייס ופוש ספייס. אחרי ההצלחה המטאורית של הספייס גירלז עם אלבום הבכורה שלהן "ספייס", הן שחררו את אלבומן השני והמצופה "ספייס וורלד", יחד עם סרט באותו השם (הן לא היו הכי מקוריות בבחירת שמות) שהוקרן בבתי הקולנוע ברחבי העולם.

>> עורכת "את" קפצה להופעה של ספייס גירלז וגילתה שהגירל פאוור עדיין לא ניצח

מאז הספייסיות הספיקו להסתכסך אחת עם השנייה, ג'רי עזבה באמצע קידום האלבום וחזרה לחיק הלהקה שנים מאוחר יותר, ואפילו ויקטוריה בקהאם הסכימה לשים לרגע את מותג האופנה המוערך שלה ולהתאחד באופן חד פעמי על הבמה עם כולן. פאסט פורוורד לשנת 2022, והחלומות הכי ורודים שלנו מתגשמים: 25 שנה אחרי האלבום האחרון שלהן כחמישייה, הספייסיות מוציאות אלבום חדש!

החדשות המשמחות האלה מגיעות אחרי שנה בדיוק אחרי שקיבלנו את סדרת הדוקו המרתקת "ספייס גירלז: הכוח הנשי ששינה את בריטניה". הדוקו שפך הרבה אור על הנעשה מאחורי הקלעים של להקת הפופ הנשית המצליחה ביותר בכל הזמנים. מלבד נוסטלגיה מתוקה, קיבלנו הצצה כואבת לעליהום התקשורתי ולזלזול שנאלצו הספייסיות לספוג מעצם היותן נשים דעתניות ועצמאיות שלא מסכימות להיות בובות על חוט של אף גבר – בין אם הוא מפיק על ובין אם הוא איל עיתונות.

הספייס גירלז בימי הניינטיז העליזים | צילום: Shutterstock
הספייס גירלז בימי הניינטיז העליזים | צילום: Shutterstock

כעת, למעריצות ומעריצי הספייס גירלז יש ממתק חדש לצפות לו: ריליס מחודש ל"ספייס וורלד" (האלבום, לא הסרט), במהדורה מיוחדת שנאצרה על ידי נשות הלהקה בכבודן ובעצמן. לרגל ציון 25 שנה לאלבום המקורי, האלבום החדש יכלול 25  שירים, בהם רצועות בונוס של שירים שהספייסיות אוהבות במיוחד, בי-סיידס, גרסאות דמו והקלטות לייב מהארכיון של וירג'ין רקורדס שמעולם לא שוחררו. הספייס גירלז לוקחות את הג'סטה עד הסוף: אחרי ששחררו את האלבום המקורי ב-3 בנובמבר 1997, הן ישחררו את אלבום המחווה ב-4 בנובמבר 2022. רשמו ביומנים, אנחנו כבר מרקרנו בטוש ורוד זוהר.

>> בוא נהיה הזוג הזה: ויקטוריה ודיוויד בקהאם חוגגים 23 שנות נישואין ומרגשים אותנו