למה קארדי בי התלבשה כמו עורב בדרך לבית המשפט?

קארדי בי | צילום:  Presley Ann/Getty Images for Fashion Nova
קארדי בי | צילום: Presley Ann/Getty Images for Fashion Nova

היא תמיד מוגזמת, לא לוקחת את עצמה ברצינות, מפגיזה על השטיחים האדומים ואפילו "ווג" העניקו לה שער לאחרונה. אז מה הופך את קארדי בי לאלילת סטייל?

88 שיתופים | 132 צפיות

"אתה ליטרלי תלוי על שערת ואגינה", מגיבה קארדי לביצוע של אחד המתמודדים בריאליטי ההיפ הופ "זורמים", שעלה באוקטובר האחרון לנטפליקס. זאת רק אחת מני ביקורות בונות רבות של הזמרת למתמודדים. "אתה מכיר את השערה הקטנה הזאת על השפתיים שלך שלא הצלחת לחלץ? אז זה אתה", היא מסכמת תוך הדגמה ציורית, בעודה לבושה מכנסי עור שחורים וטופ מנומר בצהוב זרחני.

View this post on Instagram

Family ties. #RhythmandFlow #BTS

A post shared by Rhythm + Flow (@rhythmandflownetflix) on

>> ג'יי לו או קארדי בי? שתי הדיוות נותנות שיעור בסטייל על השטיח האדום
>> השמלה המושלמת הזאת של קארדי בי עולה רק 100 ש"ח

לאחרונה נדמה שאמריקה בשלה והחליטה להכיר בזה שבי היא פאשניסטה יחודית, לא סתם נחתה על שער "ווג" אמריקה, אם כי אולי בתמונה הכי מהוגנת שלה EVER.

View this post on Instagram

The Queen ???????? @voguemagazine

A post shared by The Royal Queens Mall ???? (@worldwidemall247) on

זה מה שעושה את קארדי בי לעילוי אופנתי: היא לא רק אייקון אופנה, היא פשוט אייקון. הציפורניים המושחזות, הנוצות והפאות המופרכות אינן ניסיון מגושם לסגל לעצמה אישיות מעניינת, כמו שקורה אצל פאשניסטות רבות, אלא משלימים את אותה אישיות מעניינת מראש. החיספוס, ההומור החולני, הקרקסיות והצבעוניות שלה מתפרצים לבגדים, לשיער ולאיפור בכתמי נצנץ וניאון מסנוורים.

החשפנית מהברונקס, שסללה במו ידיה ואינסטגרמה את הדרך לפסגה, הפכה בתוך חמש שנים לאחת מכוכבות ההיפ הופ האהובות, המצליחות והרווחיות בעולם, כשהיא כובשת את מצעדי הפזמונים ובעיקר את הלבבות שלנו, עם צחוק מדבק, פה ג'ורה, גישה שלא לוקחת את עצמה ברצינות מדי (בעולם ההיפ הופ, שכולו חשיבות עצמית מופרזת), זנותיות מוצהרת שמוציאה מכלל אפשרות לעשות לה סלאט-שיימינג ופאנצ'ים אלמותיים כמו "הכוס שלי כל כך טוב שאני צועקת את השם שלי בסקס".

View this post on Instagram

????????Let’s turn the FUCK UP????????

A post shared by Cardib (@iamcardib) on

אבל מעל הכול, קארדי הופכת את הזול ליוקרתי ואת המלאכותי לטבעי, ועל כן היא אייקון השנה שלנו – נשים שרוצות להתלבש כמו זונה אבל להרגיש טייקונית. רגע לפני 2020, זה זמן טוב לחגוג B-Day (סורי ביונסה), עם כל הלוקים המנצחים, המופרעים והסקסיים בהגזמה של קארדי בי, מאז פרצה לחיינו בצילצולי "או-קרררררררררררר" ועד היום.

קארדי בי בדרכה לבית המשפט | צילום david lee delgado gettyimages
קארדי בי בדרכה לבית המשפט | צילום david lee delgado gettyimages

בחודשים האחרונים דווח כי קארדי הסתבכה בפרשיית אלימות מתקופת עבודה כחשפנית, וכעת נאלצת להתמודד עם השלכותיה בבית משפט. במסגרת כתב האישום שהוגש נגדה, הואשמה קארדי בתקיפת בדרגה שניה של שתי חשפניות במועדון שבו עבדה. הראפרית, בת 27 כיום ואם לילדה, עלולה לפי הפרסומים להיכנס לכלא ל-8 שנים בעקבות המשפט הזה, אבל הגיעה לדיון האחרון לבושה כמנצחת, והשאירה שובל הוכחות לאמונה בצדקת דרכה.

View this post on Instagram

Court ????????

A post shared by Cardib (@iamcardib) on

>> ביונסה סלחה לג'ייזי אחרי בגידה?

באירוע של מגזין "ווג" שהתקיים באוקטובר האחרון הפציעה הכוכבת כשהיא לבושה חליפה חצי כתומה חצי טורקיזית, עשויה מה שנראה כמו עור או ויניל ובקיצור, מזעזע, מחריד, חסר טעם ונפלא. בראיון שהעניקה החודש למגזין, דיברה קארדי על החזרה לבעלה, הראפר אופסט. לפני כשנה עזבה קארדי את אופסט והכריזה כי הם עומדים לפני גירושים, בעקבות הגילוי שבגד בה. "הרבה אנשים כעסו עליי, הרבה נשים הרגישו שאכזבתי אותן", סיפרה ל"ווג", "אבל זה משבר מתוך חיי הפרטיים". אנחנו רק מקוות שהחליפה הנ"ל מעידה מי לובשת כיום את המכנסיים בבית הזה.

 

החליפה, אגב, שייכת למעצבת סאלי לפוינט, שג'יי לו מאוד אוהבת את עיצוביה, אבל בוחרת בקלאסיים יותר. הביטו והתעלפו.

לטקס פרסי הגראמי ה-61 שהתקיים השנה באל.איי, הגיעה קארדי לבושה, טוב, לא יודעת, תגידו לי אתן. הכוכבת קטפה את פרס אלבום הראפ הטוב ביותר, אבל עזבו את זה שנייה – היא בוקעת מתוך צדפה.

קארדי בי בטקס הגראמי | צילום frazer harrison gettyimages
קארדי בי בטקס הגראמי | צילום frazer harrison gettyimages

עוד יצירה מבית האופנה האהוב על קארדי – "איזה סוג בגד זה, לעזאזל". שמלה? למה היא קשורה? איכשהו – זה עובד. ובזאת קארדי מלמדת אותנו שאם כבר שמים זין על חוקי הסטייל, אז עד הסוף. או במילים אחרות, כל לוק תופס כשהוא מגיע עם מספיק ביטחון עצמי.

קארדי בי בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית| צילום frazer harrison gettyimages
קארדי בי בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית| צילום frazer harrison gettyimages

כך היא הגיעה לטקס פרסי המוזיקה האמריקאית ב-2018, לוס אנג'לס. לשמלה ענקית עם מחוך הוסיפה טורבן פרחוני, נעליים עם פרח ועגילי שנדליר. בטוב טעם, הכול.

זוכרות שדיברנו על הריאליטי של נטפליקס? ובכן, תחרות היפ-הופ לאו דווקא מדברת לכולם, ודאי לא בישראל, אבל רק בשביל הלוקים של קארדי שווה לרפרף. האנטי-פאשניסטה ש"פאה" בשבילה היא ממש לא מילה גסה, מקפידה להפציץ בכל פרק עם טוטאל לוק שונה לגמרי: פעם שיער ורוד וחליפת פסים, פעם ריפודי נוצות על הכתפיים, פעם קארה בלונדיני, פעם בחליפת חלל ופעם טבעית (כמעט) לגמרי, בשיער פזור וטי שירט. בימים בהם כוכבות פופולריות דוגמת אריאנה גרנדה או בילי אייליש נאחזות בלוק קבוע לשימור המותג, מרענן לראות את קארדי ממשיכה להמציא את עצמה, ליטרלי, בכל יום מחדש.

>> מה חשבנו על הקולקציה החדשה של בילי אייליש?

 

>> ומה לגבי הסטייל של היילי ביבר?