בחזרה ללימודים

נמסנו: הנסיכה שרלוט הולכת לבית ספר

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט | צילום: Aaron Chown WPA Pool/Getty Images
קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט | צילום: Aaron Chown WPA Pool/Getty Images

בחמישי האחרון התחילה הנסיכה שרלוט מקיימברידג', בתם של קייט מידלטון והנסיך וויליאם, את בית הספר. אימא קייט נתנה לבתה שיעור חשוב בצניעות כשהגיעה עם שמלה שכבר לבשה בעבר

88 שיתופים | 132 צפיות

הנסיכה שרלוט, 4, הגיעה ביום חמישי האחרון ליום הראשון בבית הספר יחד עם האח הגדול הנסיך ג'ורג', 6, וכמובן אבא וויליאם – כפי הנראה מלך בריטניה בעתיד כלשהו, למקרה ששכחתם – ואימא קייט. בית ספרם של הצאצאים המלכותיים, תומס באטרסי בלונדון, מיועד לגילאי 4 עד 13 ועלותו השנתית 23,000 ליש"ט (כ-100,000 ש"ח). שתיים מבוגרות בית הספר הן קארה דלווין ופלורנס וולש מ"פלורנס אנד דה משין". שני הילדים לבשו את מדי בית הספר ככל שאר הילדים, אבל שרלוט הקטנה הוסיפה טאץ' אישי – שרשרת חד-קרן על תיק הגב שלה. 

הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט | צילום: Aaron Chown WPA Pool/Getty Images
הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט | צילום: Aaron Chown WPA Pool/Getty Images

קייט לבשה שמלת מייקל קורס פרחונית ששימשה אותה בחזרות לחתונת הארי ומייגן, ואם כבר מדברים על שיעור חשוב לנסיכה הקטנה, זה אחד מהם. שינוי בולט במראה היה גוון שיער בהיר יותר מהרגיל, שהתגלה כמחמיא אך גם עורר שאלה: האם הדוכסית מקיימברידג' מבקשת לאמץ לעצמה מראה ייחודי יותר ביחס לזה של גיסתה הלוהטת, מייגן מרקל?  

.

בכניסה פגשו בני המשפחה את מנהלת החטיבה הצעירה של בית הספר. "יום ראשון – היא מתרגשת מאוד", אמר וויליאם למחנכת, וקייט שאלה "מה שלומך – איך עבר הקיץ"?, ולפני שכולם נכנסו פנימה, שרלוט הביטה לעבר הצלמים, חייכה קצת ונופפה לשלום. אין ספק, הקטנטונת נולדה לתפקיד הנישא. אולי היא הייתה רגועה ומחויכת בגלל נוכחות מלאה של ההורים. כשג'ורג' התחיל את לימודיו באותו בית ספר לפני שנתיים, קייט לא ליוותה אותו ביום הראשון מפני שסבלה אז מבחילות היריון עם הנסיך לואי. 

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, הנסיכה שרלוט והמורה שלה | צילום: Aaron Chown WPA Pool/Getty Images
קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, הנסיכה שרלוט והמורה שלה | צילום: Aaron Chown WPA Pool/Getty Images

הנסיכה תלמד בכיתה בת 21 ילדים, אחת משלוש כיתות של ילדים שזוהי שנתם הראשונה בבית הספר. לאחר שנה וחצי בפעוטון, שרלוט שמחה להצטרף לאחיה בבית הספר "של הגדולים". היום הראשון בבית הספר הגיע לאחר קיץ של כיף גדול עבור שרלוט. היא הצטרפה להוריה לשיט צדקה באוגוסט, נפשה באי הקריבי מיסטיק וביקרה את סבתא-רבתא, המלכה אליזבת, בטירת בלמורל בסקוטלנד. היא גם בילתה עם סבא וסבתא, מייקל וקרול מידלטון, בבית הכפר המרווח שלהם בעיירה הציורית בקלברי לא רחוק מלונדון.

>> המעשה הטוב של קייט מידלטון ימיס לכן את הלב

בשנה הראשונה ללימודיה בית הספר יעודד את שרלוט, כמו את שאר בני גילה כאן, "לשחק ולחקור, להחליט החלטות, ללמוד לוותר, להתאפק ולשתף, להיות יצירתית ולפתור בעיות, לכונן חברויות ויחסים טובים, להיות בטוחה ומאושרת, ומעל הכל להיות אדיבה". Be Kind – "היו אדיבים" היא סיסמתו הידועה של בית הספר. בשנה השנייה תוכנית הלימודים שלה כבר תכלול מדעים, שפה, היסטוריה, מוזיקה, בלט, אמנות וצרפתית. 

שיהיה המון בהצלחה לשרלוט הקטנה, ואל דאגה – יש לה אח גדול שישמור עליה ויסביר לה הכל.