הנסיכה התעוררה לחיים

השחקנית נעמי ווטס מגלמת את הנסיכה דיאנה בסרט חדש – והדימיון בין השתיים פשוט מרשים. התמונות לפניכם

88 שיתופים | 132 צפיות

עם פריזורת הבלונד המוקפדת והקלאסית, עם הענק המדהים אך הצנוע על צווארה, ועם השמלה הדקיקה והנוצצת – אין בכלל ספק מהו תפקידה הבא של השחקנית נעמי ווטס (משחק הוגן), שתגלם את לא אחרת מהנסיכה דיאנה המנוחה. צילומי הסרט, שככל הנראה ייקרא "דיאנה", נמצאים בעיצומם, וה"דיילי מייל" הבריטי פרסם כמה צילומים של ווטס בתפקיד דיאנה. התוצאה: דימיון מרשים ביותר של השתיים. למרות שבחיי היום יום ווטס לא ממש מזכירה את הנסיכה האגדית, צוות האיפור וההלבשה עשה עבודה פשוט מצוינת והתוצאות לפניכם.

במאי הסרט, אוליבר הירשביגל, שבעבר "החייה" את דמותו של היטלר בסרט על ימיו האחרונים בבונקר בברלין, אמר: "נעמי היא באמת שחקנית יוצאת דופן והיא נכנסת לדמות באופן טוטאלי לא רק בזמן הצילומים אלא גם אחריהם, ולא יכולתי לחשוב על שחקנית אחרת שתוכל לגלם אייקון גלובלי כמו הנסיכה דיאנה".

הנסיכה דיאנה – חיים מרתקים וטראגיים

הסרט עצמו מתמקד בשנתיים האחרונות של הנסיכה דיאנה, שהיו רוויות מהפכים, תככים ולחץ תקשורתי בלתי יאמן, עד למותה הטרגי בפאריז ב-1997. דגש מיוחד ניתן למערכת היחסים עם איש העסקים המצרי דודי פיאד, שהיה עימה ברכב בזמן התאונה הקטלנית. סצנת התאונה כלולה בסרט, וגורמים בהפקה הסכימו לרמוז שמדובר באחת הסצנות העוצמתיות שעולם הקולנוע ראה.

ווטס הבריטית, שהתחילה את קריירת המשחק שלה באופרת הסבון האוסטרלית "קרוב-רחוק", הודתה שעצם הגילום של הנסיכה דיאנה פשוט "מפחידה בטירוף": "היא חלק מההיסטוריה שלנו, אישה מדהימה עם חיים מרתקים אך גם טראגיים. כשהמפיקים באו אלי עם התסריט התפללתי שהוא לא יהיה טוב כדי שיהיה לי תירוץ שלא לעשות את התפקיד, כי פחדתי, אבל כמובן שהתסריט, כמו חייה שלו דיאנה, היה פשוט עוצר נשימה ולא יכולתי לסרב".

זו לא הפעם הראשונה שמצטלם סרט על ליידי די. ב-2004 צילומי סרט הוליוודי על הנסיכה שעסקו במאבקי הכוח בין דיאנה לנסיך צ'רלס היו על סף סיום, אלא שהנסיך איים בתביעת דיבה ענקית בגובה מאות מיליוני דולרים ומפיקי הסרט נאלצו לגנוז את הסרט כולו. הסרט הנוכחי אמנם עוסק במערכת היחסים העכורה בין צ'רלס ודיאנה, אך לא מתמקד רק בה.

כעת, עולם הקולנוע מחכה לראות איזו זווית תוענק למותה של דיאנה בסרט – האם סצנת התאונה תלך בסברה שלפיה הנסיכה נהרגה במהלך מרדף של צלמי פפארצי אחרי רכבה, או שמא תאמץ את הקו הקונספירטיבי שלפיו תקלה ברכב, שנגרמה על ידי נציגיו של צ'רלס, היא זו שגרמה לתאונה? אנחנו נצטרך לחכות ולראות, אבל בינתיים נוכל להתענג על המראה הקלאסי של ווטס בתפקיד דיאנה.


הנסיכה דיאנה


מימין: נעמי ווטס בתפקיד הנסיכה דיאנה. משמאל: הנסיכה דיאנה


נעמי ווטס מתוך הסרט