שמלת החתונה של הנסיכה ביאטריס שוברת את הרשת

הנסיכה ביאטריס ובעלה איל ההון אדוארדו מפלי מוזי | צילום UK press pool uk press via gettyimages
הנסיכה ביאטריס ובעלה איל ההון אדוארדו מפלי מוזי | צילום UK press pool uk press via gettyimages

בעקבות משבר הקורונה, התחתנה הנסיכה ביאטריס בחתונה שהכול בה היה מצומצם וצנוע (יחסית), חוץ מהשמלה

88 שיתופים | 132 צפיות

בעוד בארץ הרחובות זועמים על הדרך ההזויה שבה הממשלה מנהלת את משבר הקורונה, יש מקומות, לא מאוד רחוקים מאיתנו (חמש שעות טיסה, אם אפשר היה לטוס), שבהם בסוף השבוע האחרון אף אחד לא התעסק בקורונה, אלא בחתונה מלכותית. הנסיכה ביאטריס הנכדה החביבה על המלכה אליזבת, התחתנה אתמול עם אדוארדו מאפלי מוצי, בכנסייה בטירת ווינדזור. מהתמונות האחדות שהתפרסמו מהאירוע עולה שהייתה זו חתונה יפהפייה וצנועה, יחסית לבית המלוכה כמובן.

החתונה אמורה הייתה להתקיים במאי, בתכנון היה טקס מפואר ומנקר עיניים, אבל איך אומרים? "האדם מתכנן ואלוהים צוחק". כעת החליטו בני הזוג שהם לא רוצים לחכות עוד והלכו על קונספט מצומצם מאוד, עם רשימת אורחים שכוללת בני משפחה קרובים בלבד. מייגן מרקל והנסיך הארי כמובן לא היו שם – אולי צפו בזום ממרומי הוליווד – וגם וויליאם וקייט נעדרו מהאירוע. הסבים אליזבת ופיליפ דווקא כן הפגינו נוכחות ואף הצטלמו עם הזוג הצעיר (ממרחק בטוח).

היות שרויאלס המפורסמים ביותר לא היו שם כדי לגנוב את ההצגה, כולם ברשת דיברו על דבר אחד – השמלה שלבשה ביאטריס בת ה-31. מה כל כך מיוחד בה? מדובר בשמלת וינטג' של המעצב הבריטי נורמן הארטנל, השייכת המלכה אליזבת בכבודה ובעצמה. הסטייליסטים אנג'לה קלי וסטוארט פרווין, שעובדים באופן קבוע עם המלכה, שיפצו ותיקנו את השמלה כדי שתתאים באופן מושלם לנסיכה ביאטריס. את השמלה המדוברת לבשה המלכה לבכורת הסרט "לורנס איש ערב" בשנת 1962. השמלה היא לא הפריט היחיד שביטאריס שאלה מסבתה – את ראשה עיטר כתר משובץ יהלומים ששמה המלכה בחתונתה עם הנסיך פיליפ.

>> החתונה של הארי ומייגן: כל המתלבשות הטובות והגרועות