הספר החדש שחושף מה באמת חשבו בארמון על מייגן מרקל

מייגן מרקל והנסיך הארי בחתונה | צילום: Jane Barlow - WPA Pool/Getty Images
מייגן מרקל והנסיך הארי בחתונה | צילום: Jane Barlow - WPA Pool/Getty Images

האם הנסיך וויליאם ניסה למנוע מהארי להתחתן עם מייגן? ולמה קייט לא הגנה עליה מפני בני המלוכה? הספר שחושף לא מעט סודות מכותלי הארמון

88 שיתופים | 132 צפיות

כולם מדברים עכשיו ברשת על הספר "מציאת חרות" שאמור לצאת בחודש הבא. חלקים ממנו כבר הודלפו לרשת והוא שופך אור חדש על היחסים בין הנסיך הארי לאחיו וויליאם והסיבה שבגללה מייגן מרקל והארי החליטו לעזוב את הקן הצפוף והלא חם ולעבור להוליווד. הספר מתאר את היחסים הסבוכים בין הנסיך הארי לאחיו בכלל ואחרי שהחל לצאת עם מייגן בפרט, ואיך שאר המשפחה ואנשי הארמון התקשו לקבל את מייגן.

בספר נכתב כי הנסיך וויליאם התנהג כלפי הארי בהתנשאות בלתי נסבלת וניסה להאיץ בו לקחת את היחסים עם מייגן לאט יותר. וויליאם הטיח בו כי הוא "מסנוור מאהבה" וכינה אותה "הנערה הזאת", מה שהכעיס מאוד את הארי והביא לשבירה ולקרע ביניהם.

אז להארי נמאס מהיחסים הסבוכים שלו עם וויליאם, אבל לא רק וויליאם היה נגד מייגן על פי מה שנכתב בספר. מסופר שם גם כי אחד מאנשי הארמון אמר לכאורה כי "יש בה משהו שגורם לי לא לסמוך עליה", ומישהו אחר כינה אותה "נערת השעשועים של הארי".

בהוצאה לאור של הספר טענו כי הם רוצים לספר על מייגן והארי האמיתיים ועל סיפור האהבה שלהם ואולי לנסות להפסיק את ההשמצות כלפיהם. הזוג עצמו לא התראיין ולא שיתף פעולה, אבל אנשים מקורבים אליהם מאוד התראיינו. "הדוכס והדוכסית לא רואיינו ולא תרמו ל'מציאת חירות'", נמסר מטעם הזוג. "הספר מבוסס על החוויות של המחברים בתור כתבי הארמון ועל דיווחיהם".

פעם אחרונה ביחד: מייגן, הארי, וויליאם וקייט | צילום phil harris\pool\afp via getty images
פעם אחרונה ביחד: מייגן, הארי, וויליאם וקייט | צילום phil harris\pool\afp via getty images

בנוסף מסופר בספר גם על היחסים בין קייט מידלטון למייגן – מתואר שם כי קייט לא עשתה דבר כדי לגרום למייגן להרגיש שייכת וכי קייט הייתה נאמנה לבעלה יותר מאשר ניסתה לייצר כוח נשי. המקורבים מספרים שכל בני הארמון לא הגנו עליה מפני התקשורת "כתבות אלה גרמו למייגן מרקל מצוקה רגשית אדירה ואף פגיעה בבריאותה הנפשית", אמר מקורב. כל אלה ועוד תככים לא מעטים שפורסמו בספר הביאו לכך שמייגן והארי עזבו את הארמון ועברו לקצה השני של העולם. פייר? בצדק.

>> "החיים שלנו נהרסו": מייגן מרקל והנסיך הארי נגד התקשורת

מייגן מרקל וקייט מידלטון | צילום: Gettyimages
מייגן מרקל וקייט מידלטון | צילום: Gettyimages