הנסייניות מדווחות: מוצרי הטיפוח של דצמבר
מסכת הזנה שתסייע לכן לשקם את השיער, וספריי גוף שיחזיר את חדוות הלחות. התנסינו במוצרי טיפוח חדשים שמפיגים את כל חרדות היופי
מים מיסלריים להסרת איפור H2o של קרליין
הנסיינית: בת 56, פדנטית בכל הקשור לטיפוח.
מסקנות: "מה שאמור להחליף את סבון הפנים ומסיר האיפור שלי – הצליח רק בחלקו. העור נותר רענן ונקי, אך כמסיר איפור התגלה כפחות טוב. הוא התמודד עם המייק־אפ והאודם בצורה סבירה, אך כשל במשימת המסקרה והאייליינר. וגם אחרי כמה סבבים נשאר גוון אפור מסביב לעין".
מחיר: 29.90 ש"ח (260 מ"ל), ברשתות הפארם
מסקרה Volume Glamour Push Up של בורז'ואה
הנסיינית: בת 43, בעלת ריסים רואים ואינם נראים.
מסקנות: "המסקרה מבטיחה אורך ועובי קיצוניים ועיבוי של כל ריס בנפרד, ואכן היא מונעת מהריסים להידבק, מתייבשת מהר ואינה נמרחת. היא אכן מעניקה נפח, אם כי לא באופן שיהפוך את עולמכן. מומלצת ביותר, אך לא תחליף את הקבועה שלי".
מחיר: 130 ש״ח (6 מ"ל), ברשתות הפארם
ספריי גוף עם לחות EAU DE JUVENA של יובנה
הנסיינית: בת 27, אלרגית לבשמים עם ריח חזק.
מסקנות: "המרקם העשיר של הספריי מזכיר שמן גוף, הוא נעים למריחה, נספג במהירות ומותיר את העור רך ומלטף באופן מיוחד, מבלי להשאיר תחושה שמנונית. הריח מתקתק ועדין, כזה שלא משתלט יתר על המידה, והבקבוק האדום והעגול של הספריי מפתה ומהווה תוספת יפה למדף האמבטיה".
מחיר השקה: 99 ש"ח (100 מ"ל), בסופר פארם
לק Gossip Girl של איל מקיאג'
הנסיינית: בת 33, מכורה למריחת לקים ולשאיפת אדי אצטון.
מסקנות: "שמחתי לגלות את אחת המברשות הטובות בהיסטוריה. בלי מאמץ היא הגיעה לכל קצוות וקימורי הציפורן ואספה את הלק בצורה אחידה מהבקבוק למכחול. לאחר משיחה של שלוש שכבות נוצר מראה מט יפה ואחיד. אושר גדול במחי אצבע".
מחיר: 44 ש"ח (11 מ"ל), בחנויות הרשת
מסכה טיפולית לשיקום עמוק של דאב
הנסיינית: בת 74, שצובעת באדיקות את שיער השיבה.
מסקנות: "השיער שלי יבש מאוד ונואשתי ממסכות יקרות שמבטיחות הרים וגבעות. שמחתי לגלות שהמסכה החדשה של דאב עומדת בהבטחתה. המרקם שלה עשיר והריח שלה ניטרלי. לאחר השימוש השיער היה רך ומלא חיים וברק כאילו קיבל זריקת אדרנלין שהשיבה את האמון שלי במסכות לחות עם מחיר ידידותי".
מחיר: 40 ש"ח (200 מ"ל), ברשתות הפארם
מייק אפ Like a Doll של פופה
הנסיינית: בת 39, פמיניסטית שאוהבת להתאפר.
מסקנות: "הגוון החמיא לי, המרקם קליל ולא הרגשתי ששמתי טיט על הפנים. הטפטפת טובה ועוזרת לשלוט בכמויות, כך שיצאתי החוצה קצת פחות פגומה, אבל אי אפשר בלי מילה על השם: קורין אלאל שרה אי שם באייטיז 'אל תקרא לי מותק'. ב־2015 אשמח לרכוש מוצר שלא משדל אותי להיות בובה".
מחיר: 116 ש"ח (15 גר'), ברשתות הפארם
עיפרון עיניים קולור שואו של מייבלין ניו יורק
הנסיינית: בת 26, אוהבת להתנסות בדברים חדשים ולא יקרים.
מסקנות: "בניסיון הראשון הנחתי את העיפרון על קו העין התחתון. התוצאה: קריאות 'אוי, מה קרה?', 'את בסדר?' ו'אמא'לה, את נראית כמו ערפד'. על הניסיון השני כבר ויתרתי".
מחיר: 26 ש"ח (6 גרם), ברשתות הפארם
אבקת פודרה Prisma Libre של ג'יבנשי
הנסיינית: בת 52, שדוגלת במראה הטבעי.
מסקנות: "אני לא חסידה גדולה של מייק־אפ ופודרה וחששתי ממראה עשוי מדי, אך להפתעתי התקבל מראה טבעי ונקי. האבקה האוורירית התמזגה עם העור ונוצר מראה קטיפתי. האריזה אמנם אלגנטית, אך לא נוחה לפתיחה, ואבקה רבה מתפזרת לחינם".
מחיר: 263 ש"ח ברשתות הפארם
פודרה מבית ג'יבנשי 263 ש"ח | צילום: יח"צ
מסיכה מחייה של ד"ר האושקה
הנסיינית: בת 41, הייתה מוציאה שחורים אצל הקוסמטיקאית אם רק היה לה זמן.
מסקנות: ״מסתבר שגם עור פנים יכול לפתח תשישות מהסעת ילדים לחוגים, וניאונים של חדרי ישיבות. אחרי 20 דקות הסרתי את המסכה עם בד כותנה שנטבל במים חמימים (חיתול פלנל של הילד, למען האמת) והתחושה הייתה ממכרת ומנחמת. הפנים נראו נקיים יותר ועייפים פחות".
מחיר: 259 ש"ח (30 גרם), ברשת טבע קסטל ובבתי המרקחת
עוד לא ניסינו וכבר התאהבנו
פלטת צלליות DOUBLE EXPOSURE של סמאשבוקס
התרגשנו מהאפשרות להשתעשע ולהכפיל 14 צלליות לעיניים ל־28 צלליות בעזרת מגע עם מים. טכנולוגיית ציפוי מהפכנית מצליחה להפוך כל אחת מהצלליות כשהיא רטובה לגוון עמוק יותר, מטאלי או מנצנץ.
מחיר: 275 ש"ח, ברשת אפריל
בושם לגבר LE PARFUM של מרצדס־בנץ
חברת המכוניות היוקרתית, נותנת החסות של שבוע האופנה בניו יורק, השיקה בושם חדש לגבר בריח עוצמתי בעל חריפות מחוספסת. שילוב בין פקק עור בצורת גלגל, בקבוק זכוכית אלגנטי ועגול לבין סמל אייקוני של מרצדס בכסף טהור, המוגש בתוך נרתיק עור משובח, המיס אותנו לחלוטין. הכי קרוב למרצדס שאפשר.
מחיר: 591 ש"ח (120 מ"ל, א.ד.פ), במשביר לצרכן