הנסייניות מדווחות: מוצרי הטיפוח של דצמבר

הנסייניות מדווחות על מוצרי הטיפוח החדשים של חודש דצמבר
הנסייניות מדווחות על מוצרי הטיפוח החדשים של חודש דצמבר

מסכת הזנה שתסייע לכן לשקם את השיער, וספריי גוף שיחזיר את חדוות הלחות. התנסינו במוצרי טיפוח חדשים שמפיגים את כל חרדות היופי

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מים מיסלריים להסרת איפור H2o של קרליין

הנסיינית: בת 56, פדנטית בכל הקשור לטיפוח.

מסקנות: "מה שאמור להחליף את סבון הפנים ומסיר האיפור שלי – הצליח רק בחלקו. העור נותר רענן ונקי, אך כמסיר איפור התגלה כפחות טוב. הוא התמודד עם המייק־אפ והאודם בצורה סבירה, אך כשל במשימת המסקרה והאייליינר. וגם אחרי כמה סבבים נשאר גוון אפור מסביב לעין".
מחיר: 29.90 ש"ח (260 מ"ל), ברשתות הפארם

מים מסילריים להסרת איפור H2O של קרליין 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מים מסילריים להסרת איפור H2O של קרליין 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ

מסקרה Volume Glamour Push Up של בורז'ואה

הנסיינית: בת 43, בעלת ריסים רואים ואינם נראים.

מסקנות: "המסקרה מבטיחה אורך ועובי קיצוניים ועיבוי של כל ריס בנפרד, ואכן היא מונעת מהריסים להידבק, מתייבשת מהר ואינה נמרחת. היא אכן מעניקה נפח, אם כי לא באופן שיהפוך את עולמכן. מומלצת ביותר, אך לא תחליף את הקבועה שלי".
מחיר: 130 ש״ח (6 מ"ל), ברשתות הפארם

מסקרה Volume Glamour Push Up של בורז'ואה, 130 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה Volume Glamour Push Up של בורז'ואה, 130 ש"ח | צילום: יח"צ

ספריי גוף עם לחות EAU DE JUVENA של יובנה

הנסיינית: בת 27, אלרגית לבשמים עם ריח חזק.

מסקנות: "המרקם העשיר של הספריי מזכיר שמן גוף, הוא נעים למריחה, נספג במהירות ומותיר את העור רך ומלטף באופן מיוחד, מבלי להשאיר תחושה שמנונית. הריח מתקתק ועדין, כזה שלא משתלט יתר על המידה, והבקבוק האדום והעגול של הספריי מפתה ומהווה תוספת יפה למדף האמבטיה".
מחיר השקה: 99 ש"ח (100 מ"ל), בסופר פארם

ספריי גוף עם לחות EAU DE JUVENA של יובנה 99 ש"ח | צילום: יח"צ
ספריי גוף עם לחות EAU DE JUVENA של יובנה 99 ש"ח | צילום: יח"צ

לק Gossip Girl של איל מקיאג'

הנסיינית: בת 33, מכורה למריחת לקים ולשאיפת אדי אצטון.

מסקנות: "שמחתי לגלות את אחת המברשות הטובות בהיסטוריה. בלי מאמץ היא הגיעה לכל קצוות וקימורי הציפורן ואספה את הלק בצורה אחידה מהבקבוק למכחול. לאחר משיחה של שלוש שכבות נוצר מראה מט יפה ואחיד. אושר גדול במחי אצבע".
מחיר: 44 ש"ח (11 מ"ל), בחנויות הרשת

לק Gossip Girl של איל מקיאג' 44 ש"ח | צילום: יח"צ
לק Gossip Girl של איל מקיאג' 44 ש"ח | צילום: יח"צ

מסכה טיפולית לשיקום עמוק של דאב

הנסיינית: בת 74, שצובעת באדיקות את שיער השיבה.

מסקנות: "השיער שלי יבש מאוד ונואשתי ממסכות יקרות שמבטיחות הרים וגבעות. שמחתי לגלות שהמסכה החדשה של דאב עומדת בהבטחתה. המרקם שלה עשיר והריח שלה ניטרלי. לאחר השימוש השיער היה רך ומלא חיים וברק כאילו קיבל זריקת אדרנלין שהשיבה את האמון שלי במסכות לחות עם מחיר ידידותי".
מחיר: 40 ש"ח (200 מ"ל), ברשתות הפארם

מסכה טיפולית לשיקום עמוק של דאב 40 ש"ח | צלום: יח"צ
מסכה טיפולית לשיקום עמוק של דאב 40 ש"ח | צלום: יח"צ

מייק אפ Like a Doll של פופה

הנסיינית: בת 39, פמיניסטית שאוהבת להתאפר.

מסקנות: "הגוון החמיא לי, המרקם קליל ולא הרגשתי ששמתי טיט על הפנים. הטפטפת טובה ועוזרת לשלוט בכמויות, כך שיצאתי החוצה קצת פחות פגומה, אבל אי אפשר בלי מילה על השם: קורין אלאל שרה אי שם באייטיז 'אל תקרא לי מותק'. ב־2015 אשמח לרכוש מוצר שלא משדל אותי להיות בובה".
מחיר: 116 ש"ח (15 גר'), ברשתות הפארם

מייק אפ Like A Doll של פופה 116 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ Like A Doll של פופה 116 ש"ח | צילום: יח"צ

 עיפרון עיניים קולור שואו של מייבלין ניו יורק

הנסיינית: בת 26, אוהבת להתנסות בדברים חדשים ולא יקרים.

מסקנות: "בניסיון הראשון הנחתי את העיפרון על קו העין התחתון. התוצאה: קריאות 'אוי, מה קרה?', 'את בסדר?' ו'אמא'לה, את נראית כמו ערפד'. על הניסיון השני כבר ויתרתי".
מחיר: 26 ש"ח (6 גרם), ברשתות הפארם

עיפרון עיניים קולור שואו של מייבלין ניו יורק 26 ש"ח | צילום: יח"צ
עיפרון עיניים קולור שואו של מייבלין ניו יורק 26 ש"ח | צילום: יח"צ

אבקת פודרה Prisma Libre של ג'יבנשי

הנסיינית: בת 52, שדוגלת במראה הטבעי.

מסקנות: "אני לא חסידה גדולה של מייק־אפ ופודרה וחששתי ממראה עשוי מדי, אך להפתעתי התקבל מראה טבעי ונקי. האבקה האוורירית התמזגה עם העור ונוצר מראה קטיפתי. האריזה אמנם אלגנטית, אך לא נוחה לפתיחה, ואבקה רבה מתפזרת לחינם".
מחיר: 263 ש"ח ברשתות הפארםפודרה מבית ג'יבנשי 263 ש"ח | צילום: יח"צ

פודרה מבית ג'יבנשי 263 ש"ח | צילום: יח"צ

מסיכה מחייה של ד"ר האושקה

הנסיינית: בת 41, הייתה מוציאה שחורים אצל הקוסמטיקאית אם רק היה לה זמן.

מסקנות: ״מסתבר שגם עור פנים יכול לפתח תשישות מהסעת ילדים לחוגים, וניאונים של חדרי ישיבות. אחרי 20 דקות הסרתי את המסכה עם בד כותנה שנטבל במים חמימים (חיתול פלנל של הילד, למען האמת) והתחושה הייתה ממכרת ומנחמת. הפנים נראו נקיים יותר ועייפים פחות".
מחיר: 259 ש"ח (30 גרם), ברשת טבע קסטל ובבתי המרקחת

מסיכה מחייה של ד"ר האושקה 259 ש"ח | צילום: יח"צ
מסיכה מחייה של ד"ר האושקה 259 ש"ח | צילום: יח"צ

עוד לא ניסינו וכבר התאהבנו

פלטת צלליות DOUBLE EXPOSURE של סמאשבוקס

התרגשנו מהאפשרות להשתעשע ולהכפיל 14 צלליות לעיניים ל־28 צלליות בעזרת מגע עם מים. טכנולוגיית ציפוי מהפכנית מצליחה להפוך כל אחת מהצלליות כשהיא רטובה לגוון עמוק יותר, מטאלי או מנצנץ.
מחיר: 275 ש"ח, ברשת אפריל

פלטת צלליות DOUBLE EXPOSURE של סמאשבוקס 275 ש"ח | צילום: יח"צ
פלטת צלליות DOUBLE EXPOSURE של סמאשבוקס 275 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם לגבר LE PARFUM של מרצדס־בנץ

חברת המכוניות היוקרתית, נותנת החסות של שבוע האופנה בניו יורק, השיקה בושם חדש לגבר בריח עוצמתי בעל חריפות מחוספסת. שילוב בין פקק עור בצורת גלגל, בקבוק זכוכית אלגנטי ועגול לבין סמל אייקוני של מרצדס בכסף טהור, המוגש בתוך נרתיק עור משובח, המיס אותנו לחלוטין. הכי קרוב למרצדס שאפשר.
מחיר: 591 ש"ח (120 מ"ל, א.ד.פ), במשביר לצרכן

בושם לגבר LE PARFUM של מרצדס-בנץ 591 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם לגבר LE PARFUM של מרצדס-בנץ 591 ש"ח | צילום: יח"צ