איפור וטיפוח

הנסייניות מדווחות: הקרמים המושלמים לקיץ

הנסייניות מדווחות | צילום: יח"צ
הנסייניות מדווחות | צילום: יח"צ

מותגי היוקרה נפלו על שולחן המערכת כמו אבק כוכבים, ואנחנו מיהרנו למרוח, להקציף ולמרק. אלו מסקנותינו שנרכשו בליפסטיק בצבע דם

88 שיתופים | 132 צפיות

הנסיינית: איריס אברמוביץ', 45, עורכת משנה ועורכת האופנה והביוטי ב"את".

איריס אברמוביץ'. צילום: אורית פניני
איריס אברמוביץ'. צילום: אורית פניני

מסקנות: "אני מנסה להיות טובה ולהקפיד על ניקוי פנים, ומעכשיו מאמינה שיהיה לי קל יותר. הבאלם של לה פריירי הוא מעין משחה נעימה ורכה הנמסה על הפנים. אחרי עיסוי שטפתי אותה במים פושרים והיא ירדה בקלות, סיימתי את הניקוי בניגוב במטפחת מוסלין (אחת מתוך שתיים שצורפו לאריזה), והעור פשוט קרן". 589 ש"ח ברשתות הפארם.

la prairie | צילום: יח"צ
la prairie | צילום: יח"צ

.

מצאנו את קרם ההגנה המושלם לקיץ: עם מסנן הגנה גבוה, בלי צבע לבן ומותיר תחושה קלילה. לה רוש פוזה, 100 ש"ח ברשתות הפארם.

לה רוש פוזה | צילום: יח"צ
לה רוש פוזה | צילום: יח"צ

רוני ודנאי, 33, סגנית עורכת "את"

"הגנים הערפדיים שלי לא מסתדרים עם השמש ולכן בין יוני לאוקטובר אני משתדלת להימנע מקרמי לחות. במקרה של קרם הלחות מסדרת Hydra Beauty Camellia Water מבית שאנל, הסכמתי להתקפל. פרחי קמיליה מדרום צרפת בניחוח נעים, גימור פנינתי ומארז קלאסי, התחושה בהחלט מרפרשת להפליא (350 ש"ח ל־30 מ"ל).
סרום הג'ל של נאות סמדר מסדרת אייג' דיפנס (287 ש"ח ל־30 מ"ל) מבוסס על אסטקסנטין – פיגמנט אדום, שמקורו באצה מיקרוסקופית ונחשב לנוגד חמצון חזק. תמצאו כאן שמני מורינגה, ארגן, חוחובה ולבנדר, כולם אורגניים, אבל איכשהו זה לא מרגיש נעים על הפנים.
המייק אפ ההיברידי Skin Feels So Good של לנקום (139 ש"ח ברשתות הפארם) משלב איפור עם טיפוח העור. הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית, תמצית מורינגה ומקדם הגנה SPF 23. הגימור כמעט ואינו ניכר למי שאוהבת (כמוני) את המראה הטבעי.
השפתון הנוזלי של ארמני (מספר 400) מסדרת Lip Maestro (מחיר 155 ש"ח, בחנות המותג בקניון רמת אביב) התאים ממש כמו ערפד ליד. המרקם והגימור קטיפתיים והאפליקטור מצטיין במריחה. תענוג". 

צילום רוני: אלונה הירש. צילום מוצרים: יח"צ
צילום רוני: אלונה הירש. צילום מוצרים: יח"צ

ורד נעמן, 52, מנהלת פרסום ופרויקטים ב"את"

"אני מתחילה את שגרת הערב שלי עם סדרת ה־CITY NAP של ג'יג'י קוסמטיקס, המשלבת מרכיבים טבעיים למניעת נזקי קרינת UV וקרינת מסכים. התחלתי עם סבון פילינג קרבון (199 ש"ח ב־gigi.co.il) שהסיר בקלות איפור קל של כל היום והותיר את העור נקי ומתוח, אך מעט דביק. מסכת הלילה מאותה סדרה מכילה אצות ותמציות צמחים אנטי אוקסידנטיות. המרקם הרגיש לי מעט סמיך, מה שעורר אצלי חשש לדביקות יתר אך בבוקר העור הרגיש מוזן וגמיש (249 ש"ח).
עכשיו קיץ וצריך להישמר מהשמש, אז ניסיתי את מדכא המלנין של קרן ברטוב (480 ש"ח בקליניקה של ברטוב). זהו סרום המכיל 11 מרכיבי הבהרה בוטניים שאמור לעזור במלחמה בכתמי הפיגמנטציה.השתמשתי בארבע טיפות לכל הפנים, אל תוך העור, מעל מרחתי קרם לחות עם מקדם הגנה והעור אכן הובהר ונראה בוהק.
המייק אפ של MAC מסדרת אלאדין (168 ש"ח בחנויות הרשת) הוא בעל אריזה מקסימה. הגוון התאים לי במדויק ונשאר עמיד וקליל גם אחרי כמה שעות.
אחרון חביב היה הבושם SCANDAL A PARIS של גוטייה (269 ש"ח ברשתות הפארם) המכיל תווים של יסמין, דבש ואגס. המתיקות הזו היא אומנם לא הבחירה הראשונה שלי אבל הניחוח עשיר וסקסי וכשהוא מתמזג עם העור נותר שובל ניחוח מסתורי נעים".

צילום: יח"צ 
צילום: יח"צ 

סול גרופי, 31, מנהלת הסושיאל של "טיים אאוט ישראל"

"ג'ל הלחות של אליזבת ארדן לחידוש מרקם העור מסדרת Visible Difference ‎ (מחיר 170 ש"ח ברשתות הפארם) הוא קליל ונעים. הג'ל מתאים מאוד לימי הקיץ הקשים ונותן הרגשה של הזנה ולחות לעור בלי להעמיס עליו. הוא נספג במהירות ועור הפנים אכן מרגיש רענן וזוהר יותר לאחר שימוש בבוקר ובלילה. מושלם לנשים בתחילת שנות ה־30 שמעוניינות לשמר את עור הפנים עם בסיס טוב, לפני המריחה של קרם להגנה מהשמש ואיפור ובלי להרגיש בסוף כמו עוף משומן היטב לפני הכניסה לתנור.
אחרי שנמרחתי הגעתי לפלטת הצלליות החדשה של IL MAKIAGE (מחיר: 399 ש"ח בחנויות הרשת) הנקראת Color Boss Master Palette. האריזה חלומית ועשוייה כולה ממראה, מבפנים ומבחוץ. איכות המראה מצוינת למרות שהיא מעט כבדה. הצלליות נבחרו בקפידה, בקשת של ורוד וחום, עם אופציה של מאט ושימר לכל גוון כך שאפשר יהיה ליצור מראות שונים. למרות הצבעים היפים, אני מעדיפה את הצלליות שלי יותר פיגמנטיות ועזות.
סיימתי את איפור העיניים עם המסקרה החדשה
אניגמה של קרליין (64.90 ש"ח ברשתות הפארם) שכמו שהובטח, מאריכה את הריסים בצורה אלגנטית ומפרידה אותם בעדינות, בלי להעמיס עליהם כמו שמסקרות אחרות נוטות לעשות.
בערב ניקיתי את הפנים עם חלב
ניקוי של פרימייר (260 ש"ח בחנויות המותג). הוא בעל ריח נעים והתוצאה נהדרת".

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ