איך מריח בושם שעולה 1,600 ש"ח?

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הקיץ כאן במלוא הכוח. ניסינו להחזיר לו עם ג'ל ניקוי אקולוגי ובושם ב-1,600 ש"ח. הנסייניות שלנו בודקות מוצרי טיפוח ואיפור חדשים

88 שיתופים | 132 צפיות

עדי עוז, 44, עורכת ראשית

שגרת הטיפוח שלה מהירה ועצבנית, בדיוק כמוה

אני מודה שבחירת הבשמים שלי נובעת בעיקר מחיבתי לצנצנותיהם, והבושם מדיסון אווניו מהקולקציה החדשה של המותג הניו יורקי 9.no Bond (ברשת אפריל) בהחלט מהמם, גם המחיר נשמע יוקרתי במיוחד: 1,595 ש"ח (!!!) חבל שהריח לא יוקרתי כלל אלא מתוק ובנאלי. לעומתו הליפסטיק ניוד This is me (מספר 03 bold) של Essence היה פשוט מושלם. נמרח בקלות ומדויק בניודיות שלו (6 ש"ח, בסניפי סופר-פארם). סדרת הקרמים החדשה Glow Active Expert של המותג הצרפתי Diadermine מיועדת לעור בוגר וכוללת קרם יום, לילה וסרום. את הסרום לא דגמתי אבל קרם היום וקרם הלילה (80 ש"ח לכל אחד מהם, בבלעדיות ברשת סופר-פארם) הפכו למוצרים המועדפים עליי. גם הקופסה וגם המרקם הזכירו לי את הקרמים של סבתא גאולה עליה השלום: קופסה פשוטה, ריח שמזכיר סבון של פעם, קרם מרוכז וסמיך, הכל העלה בי תחושה נוסטלגית מדי, אבל התוצאות מרהיבות. העור קיבל חיוניות מחודשת והקילופים והמעצבנים בצידי האף שנאבקתי בהם כבר שנים נעלמו לחלוטין. מומלץ!. Touch Golden של Touch Soft לא חדש אבל הוא פשוט מושלם לעונה החמה שהופכת ללוהטת עם מסכה. מדובר בסרום מייק אפ – מוצר שמתאים למהות חיי: תמיד למקבל. כך אני גם מלחחת את הפנים וגם מתאפרת ונמנעת מעוד שכבה מעיקה. המרקם נעים, נמרח היטב ומספק גוון אחיד ועדין לפנים.החיסרון היחיד: הוא נספג בפנים מהר ונעלם אחרי כמה שעות (100 ש"ח, ברשתות הפארם הנבחרות).

צילומים: קית' גלסמן,יח"צ,shutterstock.
צילומים: קית' גלסמן,יח"צ,shutterstock.

.

ליטל אסקטלן וינטרוב, 43, סמנכ"ל פיתוח עסקי

האישה הביונית והגירל קראש הסודית שלנו

ממבט ראשון שמפו סילבר של Moroccan Oil (מחיר 110 ש"ח, במספרות ובחנויות המורשות) הטיל עליי אימה. המרקם שלו סמיך כמו של משחה, צבעו סגול כהה קודר, ולא היה לי ברור איך יגיב שערי למוצר שנראה ומרגיש כה כבד. הקצפה זריזה הרגיעה את כל החששות, המשחה האימתנית הפכה לקצף סגול שבמהרה הפך לבן ולבסוף התכשיר הותיר את הבלונד חיוני ונעים. אין לי שום סיכוי להכניס בלו"ז משבצת לקוסמטיקאית, אז החלטתי לתת צ'אנס לפילינג פחם Stick Charcoal של גרנייה (40 ש"ח, ברשתות הפארם והמזון). לא ציפיתי לתוצאות דרמטיות אבל להפתעתי גיליתי מוצר מוצלח, קליל ונוח לשימוש שעושה את עבודת הפילינג נאמנה ובזריזות. אפילו החמוד בן ה־21 עם ניצני הטינאייג'ריות התנסה ואהב. מי היה מאמין שאותו מוצר יהיה רלוונטי לי וליורש העצר?
לאחר ניקוי הפנים ניסיתי את קרם הלחות FX Glow של ג'ייד (180 ש"ח, באתר החברה, ברשתות הפארם, ובתמרוקיות המובחרות). הקרם אמור להחיות את העור ולהחזיר לו את הזוהר הטבעי, החלטתי לתת לו הזדמנות והוא הוקיר לי תודה בחזרה עם מרקם משיי ועדין, ריח כמו של ענן ורדרד, כושר ספיגה מרשים ועור שנראה ומרגיש גלואו.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ירדן יעקובי, 34, ארט דירקטור

נסיכת כובעי הקש והחולצות הלבנות של המערכת

איך אני אוהבת את המילה גלאם. לא משנה באיזה הקשר אומרים אותה, נרגיש תמיד את אבק הכוכבים שאופף אותה. ככה הרגשתי כשקיבלתי את Twilight Shades, פלטת הצלליות של Sacara (מחיר: 60 ש"ח, בבלעדיות סניפי הרשת ובאתר החברה), שכוללת לא פחות מ־14 גוונים ומברשת דו צדדית. בפלטה מגוון רחב של צבעי חום וזהב שהתאימו מאוד לגון העור שלי ואפשרו לי ליהנות כל יום מצבע אחר. את מלאכת הנקיון השארתי ל-Facial Cleansing Gel מבית Eco Love (מחיר: 50 ש"ח, ברשתות הטבע). זהו ג'ל לניקוי הפנים שמגיע בשפופרת כהה באריזת קנה סוכר ממקור טבעי ומתכלה בעיצוב משגע. הג'ל מתאים לכל סוגי העור והוא מכיל תמציות אורגניות כגון אלוורה, מלפפון, קמומיל ועוד דברים טבעיים ואורגניים שמעניקים ניחוח רענן ותחושת ניקיון. לאחר מכן התנסיתי בקרם לחות ליום Roselift Collagene Jour של Payot (מחיר: 179 ש"ח, ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות המובחרות). אני לא מאמינה שהגעתי לגיל שבו אני צריכה להגות נכון את המושג חומצה היאלורונית אבל אני לגמרי שם, וגם החומצה. הקרם בעל מרקם סמיך עם ניחוח עדין ונעים של ורדים. אמנם לוקח לו קצת זמן להיספג אבל הוא בהחלט פועל להידוק, הרמה וזוהר הפנים. בקיצור, גלאם. קרם הידיים המשקם של CeraVe (מחיר: 35 ש"ח, בבתי המרקחת הפרטיים, ברשתות הפארם ובקופות החולים מכבי ומאוחדת) עושה את העבודה בצורה טבעית ועדינה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

רק התחלנו וכבר התאהבנו

הנסיינית: עפרי איוניר, 53, מנהלת תחום אופנה ולייף סטייל

מסקנות: "מזותרפיה, שיטה מתקדמת להעשרת העור בלחות ומינרלים, נעשית לרוב בקליניקה. מכשיר X-NANO
מאפשר לעשות את הטיפול עצמאית בבית, הודות לחודי סיליקון מזעריים המסייעים למריחה וספיגה מרבית של
תכשירים. עשיתי ניסיון על פנים נקיות עם הסרום ההיאלורוני של LEO, שתוך כמה דקות נספג באופן נפלא ואף
לווה בתחושה עיסוי עדינה. השלמתי את הטיפול עם מסכת לחות והעור הרגיש בבוקר רענן ומלוחח". 363 ש"ח, באתר
leonardo-tech.com ובטלפון 6104*

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ