הנחת רווחה: הסיילים המומלצים לסוף השבוע

הסיילים שעושים לנו טוב על הכיס
הסיילים שעושים לנו טוב על הכיס

השמלה שתגרום לכן להיראות כמו מלאך אורבני, כפכפים עם תכשיט של בוגרת שנקר ומשקפי שמש בהשראת פילם נואר - 10 פריטים משגעים שדגנו לכם מהסיילים בסופ"ש הקרוב

88 שיתופים | 132 צפיות

כפכפים מתוכשטים של בוגרת שנקר שיר משעל

בוגרי המסלול לעיצוב אופנה בשנקר, יציגו בסוף השבוע את קולקציות הגמר שלהם בתערוכה שבשיאה תתקיים מכירה של פריטים מתוך הקולקציות. מתהפכת לנו הבטן רק מלחשוב על זה ואנחנו מתכוונות להתייצב שם מוקדם מאוד. טווח מחירים 100-7,000 ש"ח.

הבחירה שלנו: הקולקציות אמנם מלאות בגדים יוצאי דופן ומרהיבים, אבל אנחנו התרגשנו במיוחד מהכפכפים המתוכשטים של שיר משעל, בעיקר כי הם בעלי פוטנציאל חרישה גבוה יותר מרוב הפריטים שיוצגו במכירה. זו פנייה נרגשת לשיר – בבקשה לשמור לנו את הדגם האמצעי במידה 39. נהיה מוכנות ללכת מכות אם צריך. מחיר: 429 ש"ח.

17 ביולי, 10:00-13:00, אנה פרנק 12, רמת גן.

פוטנציאל חרישה בלתי נדלה. כפכפים מתוכשטים של שיר משעל | צילום: שיר משעל
פוטנציאל חרישה בלתי נדלה. כפכפים מתוכשטים של שיר משעל | צילום: שיר משעל

 

שמלת פיפטיז של נעמה בצלאל

ממשיכים עם עוד אירוע שהוא כמעט טוב מכדי להיות אמיתי – מכירת עודפים של נעמה בצלאל בחנות המפעל של המעצבת בגבעתיים, עם 50%-80% הנחה, שמסתכמים בטווח מחירים מגוחך של 59-329 ש"ח.

הבחירה שלנו: אם אתן מחובבות נעמה בצלאל זה לא ממש משנה במה תבחרו, כי המעצבת דבקה כבר שנים באותו הסגנון שמבטיח לה קהל לקוחות נאמן ומגוון גזרות שיגרמו גם לשמנמנות שבינינו לצאת עם ראש מורם מתא המדידה. בחרנו בשמלת נתנאלה בגזרת פיפטיז רכה ועם פרינט בגוונים משמחים, שתהיה נהדרת לחתונת צהריים עם סנדלי עקב מטאליים, אודם דומיננטי וקלאץ' בצבע אחיד. מחיר: 224 במקום 749 ש"ח.

16-17 ביולי, תפוצות ישראל 6 ב', גבעתיים

שמלת נתנאלה של נעמה בצלאל | צילום: ניר יפה
שמלת נתנאלה של נעמה בצלאל | צילום: ניר יפה

 

שמלת משי של המותג הצרפתי Base Range מסרפן

מותג הייבוא הנפלא סרפן פוצח במכירת סוף עונה עם הנחות על שלל פריטים משובחים ומינימליסטיים שמיועדים ללקוחה בעלת טעם מסוים מאוד (כזו שאוהבת פריטי בייסיק משודרגים) שתוכל לקנות שם בקלות מלתחה שלמה. טווח מחירים לאחר הנחה 80-1,050 ש"ח.

הבחירה שלנו: שמלת משי של המותג הצרפתי Base Range בגזרה משוחררת חלומית שנראית נוחה להפליא לקיץ מבלי להיות יותר מדי אוברסייז. היינו זורקות עליה שרשרת ארוכה וסניקרס לבנות(סליחה על הקלישאה) ויוצאות לשגרת יומנו. מחיר: 833 במקום 1,190 ש"ח.

עד גמר המלאי בשואורום – זכרון יעקב 10 תל אביב או בחנות האונליין

חלומית. שמלת משי של Base Range | צילום: שרון דרעי
חלומית. שמלת משי של Base Range | צילום: שרון דרעי

 

חוטיני של אמריקן איגל

באמריקן איגל אאוטפיטרס תמצאו מכירת סוף סוף עונה של עד 70% הנחה על מגוון ענק של פריטים, החל מ-19.90 ש"ח.

הבחירה שלנו: אנחנו מתות על מותג ההלבשה התחתונה של אמריקן איגל – aerie, ובעיקר על התחתונים שמגיעים בכל כך הרבה גזרות, הדפסים, צבעים וטקסטורות (וגם טווח מידות סביר), כך שאין מצב שלא תמצאו שם את מבוקשכן. הפייבוריטים שלנו הם החוטיני עם רצועת התחרה העבה שמצליחים להיות סופר סקסיים וסופר נוחים בו זמנית. מה עוד צריך? מחיר: 99.90 ש"ח לחמישה זוגות תחתונים, במקום אותו המחיר לארבעה זוגות.

עד גמר המלאי, בסניפי הרשת

מאוד אוהבות את AERIE, במיוחד את החוטיני עם רצועת התחרה העבה | צילום: יח"צ
מאוד אוהבות את AERIE, במיוחד את החוטיני עם רצועת התחרה העבה | צילום: יח"צ

 

שמלה של רימה רומנו

לקראת פתיחת חנות דגל חדשה, המעצבת רימה רומנו עורכת מכירת חיסול בסטודיו עם 50% הנחה על קולקציית קיץ 2015 לנשים ולגברים. טווח מחירים לפני הנחה 420-2,500 ש"ח.

הבחירה שלנו: למרות חיבתה העזה של רומנו לצבע השחור, אנחנו אוהבות כשהיא מפגישה את הסגנון האדג'י שלה דווקא עם לבן, שמקבל פרשנות חדשה של מעין מלאך אורבני. לשמלה הזאת יש מכפלת שמעניקה אשליה של שתי שכבות – טריק אהוב עלינו במיוחד שמוסיף ייחודיות לבגד מבלי להתחכם יותר מדי. מחיר: 500 במקום 1,000 ש"ח.

14 ביולי ועד גמר המלאי, ידידיה פרנקל 72, תל אביב

מלאך אורבני בדמות שמלה לבנה של רימה רומנו | צילום: ז'אן כהן
מלאך אורבני בדמות שמלה לבנה של רימה רומנו | צילום: ז'אן כהן

 

משקפי שמש של מעצב האופנה הבלגי טים ואן סטינברג לבוטיק אופטיק ורבל

בוטיק אופטיק ורובל אמנם שוכן לו בלוקיישן הלא מסעיר של דיזנגוף סנטר, אבל יודעי דבר יודעים שזה המקום למצוא משקפי ראייה ושמש של מותגים ייחודיים או את מותגי העל ששאר חנויות המשקפיים מחזיקים, אבל עם דגמים פחות צפויים. החודש תקבלו 20% הנחה על רכישת משקפי שמש בבוטיק. טווח מחירים: 690-2,800 ש"ח.

הבחירה שלנו: משקפי שמש לבנים מדגם בלו ורוניקה מתוך קולקציה בהשראת פילם נואר של מעצב האופנה הבלגי טים ואן סטינברגן עבור המותג theo, שהוא אחד המותגים המובילים של ורובל. אין סיכוי לא להרגיש כמו כוכבת מהפיפטיז עם זוג כזה. מחיר: 1,672 במקום 2,090 ש"ח.

עד סוף יולי, דיזנגוף סנטר, שער 3, תל אביב

בהשראת פילם נואר. בלו ורוניקה של מעצב האופנה הבלגי טים ואן סטינברגן ל-theo
בהשראת פילם נואר. בלו ורוניקה של מעצב האופנה הבלגי טים ואן סטינברגן ל-theo

 

טי שירט של אלף אלף

ברשת אלף אלף עורכים מכירה בת שלושה ימים בה תקבלו פריט שלישי במתנה על כל קנייה של שני פריטים, בנוסף לכפל הנחות על הקולקציה החדשה וקולקציות קודמות (עד 25% על קולקציה חדשה ועד 70% על קולקציות קודמות). טווח מחירים לאחר הנחה: 50-820 ש"ח.

הבחירה שלנו: טי שירט דנים קלילה שהקסם האמיתי בה מצוי בקצוות הלבנים והפרומים של השרוולים. נפלא. מחיר: 280 במקום 440 ש"ח.

16-18 ביולי בחנויות המותג בבזל ובמתחם התחנה, תל אביב

טי שירט דנים של אלף אלף | צילום: ולרי בלקינד
טי שירט דנים של אלף אלף | צילום: ולרי בלקינד

 

תיק גב של מוריה בש באירוע האופנה Pretty Good

בסוף השבוע יערך אירוע אופנה גדול בשרון בשם Pretty Good. האירוע יהיה בסגנון מסיבת קוקטייל ויציגו בו את מרכולתם כ-30 מותגים שכולם מקומיים. תמצאו שם בגדי נשים, גברים וילדים, בגדים במידות גדולות, די ג'יי, דוכן אוכל ואלכוהול, שתי תצוגות אופנה, הגרלות, קעקועים (אמיתיים) במחירים מוזלים ועוד. טווח מחירים: 99-960 ש"ח.

הבחירה שלנו: אמנם הדפסי הנוף הדיגיטליים כבר קצת מאוסים כשהם מוצגים על בגדים, אבל מוריה בש הופכת אותם במותגה בוטגה בש להדפסים על נעליים ותיקים שמפיחים רוח חדשה בטרנד וגם נעשים באופן חכם ועם תשומת לב שונה לכל פריט. אהבנו במיוחד את תיק הגב שהצבעוניות של ההדפס עליו הופכת אותו למספיק ורסטילי כדי להתאים לאאוטפיטים שונים ולכן למרות שהוא מיוחד, אין שום בעיה ללכת איתו ביום יום. מחיר: 960 במקום 1,200 ש"ח.

16-17 ביולי, גן האירועים White בפרדס חנה

תיק עם הדפס של בוטגה בש | צילום: אבי הירשפלד
תיק עם הדפס של בוטגה בש | צילום: אבי הירשפלד

 

גופיית פסים של אבישג ארבל

רשת אבישג ארבל לבגדי היריון מציעה עד 50% הנחה על קולקציית קיץ 2015. טווח מחירים אחרי הנחה: 75-429 ש"ח.

הבחירה שלנו: כל אישה צריכה חולצת פסים לקיץ, ואין שום סיבה שהיריון ימנע זאת ממנה! גופיית הפסים של אבישג ארבל היא כל כך בסיסית ופשוטה ועם זאת קולעת בגזרה ובצבעוניות העדינה. לקנות וללבוש עד הלידה. מחיר: 119 במקום 149 ש"ח.

עד סוף יולי, בחנויות הרשת ובחנות האונליין

גם בהריון, גם תמיד. חולצת פסים לקיץ של אבישג ארבל | צילום: גיא כושי
גם בהריון, גם תמיד. חולצת פסים לקיץ של אבישג ארבל | צילום: גיא כושי

בשבוע שעבר כבר היללנו את המותג המקומי הצעיר HANNAH, והפעם הם חוברים למותג הבגדים tres ומותג התכשיטים Born from Rock למכירת שישי עם עד 30% הנחה על קולקציות חדשות ועד 50% הנחה על קולקציות קודמות. טווח מחירים לאחר הנחה: 300-990 ש"ח.

הבחירה שלנו: tres הוא מותג מקומי שהקימו שלוש בוגרות שנקר, שהוציאו העונה קולקציה מרגשת במיוחד, כשפריט אחד ממנה לא מניח לחלומות שלנו מאז ראינו אותו לראשונה – חולצת הפרנזים בגוון לבן מלוכלך שעשויה מאה אחוז כותנה ונראית כאילו נרכשה בבוטיק יוקרתי בפריז. העובדה שהיא טרם בארון שלנו היא כשל רציני. מחיר: 470 במקום 590 ש"ח.

17 ביולי, השפלה 4 קומה 2, תל אביב

חולצת הפרנזים של tres | צילום: מירב בן לולו
חולצת הפרנזים של tres | צילום: מירב בן לולו