טקס ה-VMA: הנאום העוצמתי שפינק הקדישה לבתה בת ה-6

הזמרת פינק ובתה ווילו | צילום: GettyImages
הזמרת פינק ובתה ווילו | צילום: GettyImages

מועמדת רצינית לפרס אם השנה: פינק הקדישה את הזכייה שלה בטקס פרסי המוזיקה של MTV לבתה בת ה-6 שחשבה שהיא "מכוערת" ו"נראית כמו בן" בנאום שכולו אהבה עצמית. הנה הטקסט המלא והמרגש

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הלילה (שני) התקיים בארצות הברית טקס פרסי המוזיקה של MTV. הזמרת פינק זכתה בפרס החלוציות על שם מייקל ג'קסון וסחפה את הקהל בנאום תודה מרגש שהוקדש לבתה בת ה-6 ווילו שישבה בקהל: "אני יודעת שאין לי הרבה זמן אבל אני רוצה לספר לכם סיפור קצר. לפני כמה ימים הסעתי את הבת שלי לבית הספר ופתאום היא אומרת לי "אמא, אני הילדה הכי מכוערת בעולם". אמרתי לה "מה?" והיא המשיכה "כן, אני נראית כמו בן עם שיער ארוך". ישר חשבתי אלוהים אדירים, את בת 6. למה? מאיפה זה בא? מי אמר לך את זה? והאם אני יכולה לכסח ילד בן 6?"

"אבל לא אמרתי שום דבר. במקום, חזרתי הביתה והכנתי לה מצגת פאוור פוינט. במצגת היו את כל כוכבי הרוק האנדרוגינים והאמנים שחיו את האמת שלהם, ולמרות שכנראה סבלו מלעג ומהטרדות כל יום בימי חייהם הם המשיכו ונתנו השראה לכולנו. אמנים כמו מייקל ג'קסון, דייויד בואי, פרדי מרקיורי, אנני לנקוס, פרינס, ג'ניס ג'ופלין, ג'ורג' מייקל, אלטון ג'ון ועוד כל כך הרבה.  כשהראיתי לה את זה העיניים שלה נצצו ואז שאלתי אותה למה בכלל היא מרגישה ככה לגבי עצמה. היא אמרה "כי אני נראית כמו בן", אני שאלתי אותה "וכמו מה את חושבת שאני נראית?" והיא ענתה "אבל אמא, את יפהפייה". אבל כשאנשים רוצים ללעוג עלי זה בדיוק מה שהם אומרים. שאני נראית כמו בן, שאני יותר מדי שרירית, שיש לי יותר מדי דעות, שהגוף שלי חזק מדי."

View this post on Instagram

I mean…. ????❤️???? #vmas

A post shared by P!NK (@pink) on

"שאלתי אותה "את רואה אותי מגדלת שיער?" והיא ענתה "לא, אמא". שאלתי אותה "את רואה אותי משנה את הגוף שלי?" והיא ענתה "לא, אמא". שאלתי אותה "את רואה אותי משנה את מי שאני בשביל העולם שבחוץ?" והיא אמרה "לא אמא". ואז שאלתי אותה "את רואה אותי מפוצצות אולמות והופעות בכל העולם?" והיא ענתה "כן, אמא!"

"בת מתוקה שלי, אנחנו לא משתנות. אנחנו לוקחות את החצץ ואת הצדפה והופכות אותם לפנינה. אנחנו עוזרות לאנשים אחרים להשתנות כדי שהם יוכלו לראות עוד סוגים של יופי. ולכל האמנים האחרים שפה אני רוצה לומר שאני כל כך מלאת השראה בזכותכם כל יום. תודה לכם שאת שומרים על האני האמיתי שלכם ושאתם מאירים לנו את הדרך. ואת, בתי היקרה, את כל כך יפה ואני אוהבת אותך. תודה MTV, זה באמת לילה מיוחד".