המעצבת הפרטית שלו

הוא מבין בגינון ובבריכות, בגדרות ובחשמל ואפילו באנשים. רק בדבר אחד נכשל בני, בלהבין נשים. | צלם: shutterstock
הוא מבין בגינון ובבריכות, בגדרות ובחשמל ואפילו באנשים. רק בדבר אחד נכשל בני, בלהבין נשים. | צלם: shutterstock

כמפקח בנייה, בני אולי מבין בשיפוצים ובחיסכון בעלויות. הכל טוב ויפה, עד שהאישה מגיעה לבקר במשרד

88 שיתופים | 132 צפיות

הוא יודע הכל, בני, מפקח הבנייה המושלם. הוא מבין ביסודות ובברזל, הוא מבין בבלוקים, בחומרי בידוד ובאינסטלציה. אין כמוהו בחישוב שטחים וכמויות ואפילו את תקציב הלקוח הוא בונה כאילו היה נגיד משרד האוצר הבונה תקציב ממשלתי. הוא מבין בגינון ובבריכות, בגדרות ובחשמל ואפילו באנשים. רק בדבר אחד נכשל בני, בלהבין נשים.

<p> יש לו משרד או ליתר דיוק משרדון, אי שם בנתניה, ומשם הוא מנהל את העולם. משם יוצאים המכרזים לבניית כל בתי העשירים, לטובת הפרנסה, ומשם גם מתנהלת קבוצת הכדורסל ברק נתניה, לטובת הנשמה.
על פעילות המשרד מנצחת הנדסאית הבניין הנאמנה כוכבה, שלמדה איך לשמוע בתוך הרעש הגדול שבני מביא אתו רק את הדברים החשובים.

לטור נוסף של אורנה

המשרד קצת הזדקן כדרכו של עולם ונזקק להתרעננות קלה במינימום הוצאות. שיפוצון במשרדון בשביל מפקח בנייה זה כמו תשבץ היגיון בשביל דפנה אחותי, יענו קלי קלות.
החליט בני בינו ובינו כמה כסף שווה לו להוציא על השדרוג והכין טבלת אקסל מסודרת ומחולקת לפי נושאים. צחי יקפוץ בין עבודות ויסדר לו כמה נקודות חשמל חדשות, טל ישלח שניים-שלושה אנשים לאינסטלציה וריצוף. קצת צבע, שולחן חדש, שני כיסאות אורחים וכמה שנים של שקט.

בני, מפקח מפוכח המכיר במגבלותיו, ביקש מכוכבה לבחור את אריחי הרצפה באיזו חנות עודפים ואם אפשר גם את צבע הקיר ואת ריפוד הכיסאות. הכל התנהל לפי הספר. אחד הורס ומפנה, שני בונה ושלישי הורס את כל הבנייה בזמן העברת צנרת החשמל. בני צורח על כולם, והרצף מגיע אך הגשם שנכנס מהאין חלון הרטיב את החול. מחכים לאיש אלומיניום ולקיץ, כשמתייבש מרצפים, נכנס צבעי וצובע בצבע הלא נכון, כוכבה מתעצבנת שזה בכלל לא הצבע שהיא בחרה, מפסיקים, צובעים מחדש, מתקינים דלת לשירותים, נשבר אריח, מחליפים, תולים את המנורות שכוכבה נשלחה דחוף לבחור בהום סנטר, מכניסים את הרהיטים, מדליקים את המחשב וחוזרים לעשות בדיוק אותו הדבר, אבל אצל מישהו אחר.

למראית עין חזרה השגרה המבורכת. בני מרוצה שהצליח לא לחרוג מהתקציב, כוכבה מרוצה כי סוף סוף אחרי חודש אפשר לחמם במיקרו את האוכל שהיא הביאה מהבית ואני מרוצה כי יש טוויסט בעלילה. שרה באה לבקר. שרה היא אישה יפה ומלאת צבעים. השיער, הבגדים, הנעליים, האיפור ואפילו ההליכה הגאה והבטוחה לא משאירים מקום להתבלבל, כל כולה בית ספר לעיצוב.
מזמן היא לא באה, שרה, אין לה מה לעשות שם. את בני יש לה בבית ולפעמים אפילו קצת יותר מדי. הבית, בניגוד למשרדון, גדול, מרווח ומעוצב לעילא ועילא. כשהיא עיצבה את הבית, היא שלחה את המפקח המהולל, על תקציבו וטבלאותיו, לחפש משמעת אצל הלקוחות, לא אצלה.

עוד בנישה:

מדריך לעיצוב עם טפטים ומדבקות קיר

אחוזה קולוניאלית בת 100 שנה

איי לאב יו טרמינל

עיצוב זה האהבה שלה ואת התשוקה שלה איש לא יכניס לטבלה. היא עברה בסביבה וקפצה להגיד שלום לבעלה האהוב, רק ששלום לא היה כאן אלא כמעט להתראות. אחח יא בני, ישבת לך לפני כמה חודשים וחשבת שאתה חכם גדול. באמת האמנת שתצליח להגניב שיפוץ זול מתחת לרדאר של כוהנת העיצוב הגדולה?
טבלת תקציב אחת מדויקת והנדסאית נאמנה שבחרה גרניט פורצלן בחמישים שקלים למטר מול אישה חובבת עיצוב שלדבריה עדיף כבר שהיית בוגד. על העלמת עיצוב המשרד הרבה יותר קשה לה לסלוח.

מקץ ארבעה שבועות, חזר צוות טל להרוס ולפנות את המשרד החדש, זכרו לברכה, לאתר פסולת מורשה. מנצור בנה קירות במיקום חדש, סמי החשמלאי חצב בקירות החדשים של מנצור ושינה את כל מערכת החשמל. לין הרצף החליף את הגרניט פורצלן (50 שקלים למטר בחנות עודפים) באבן טבעית הכי יקרה שיש בשוק. החלונות החדשים הוחלפו בחלונות חדשים.
לא היה צורך בבחירת צבע חדש לקירות כי הטפט הסתיר הכל, נוספו וילונות וגופי תאורה שהוזמנו אצל לוצ'ה והחל להירקם מחדש שלום בית. שרה הייתה מאושרת מחגיגת העיצוב שנקרתה בדרכה, בני נשם לרווחה על שלום הבית עם אהובתו היקרה ואילו כוכבה המסכנה, ששוב אכלה במשך חודש אוכל קר, רק רצתה שיחזירו לה כבר את המיקרו.

עכשיו בהורים וילדים:

תערוכת צילומי הניו בורן של הורים וילדים