המעצבים הצעירים והמבטיחים של שבוע האופנה: שני צימרמן

שני צימרמן | צילום: רונן פדידה
שני צימרמן | צילום: רונן פדידה

שני צימרמן מתגברת על הפחד הגדול ומשתתפת לראשונה בשבוע האופנה גינדי תל אביב עם קולקציה פרי יצירתה

88 שיתופים | 132 צפיות

בפברואר שעבר, כשנשאלה שני צימרמן מדוע היא לא משתתפת בשבוע האופנה גינדי תל אביב, ענתה המעצבת הצעירה כי בשלב זה מדובר בצעד שגדול עליה במספר מידות ומהווה, מבחינתה, קפיצה מעל הפופיק. השנה, משמח לראות כי האבולוציה של צימרמן כמעצבת מאפשרת לה לעשות את מה שאז נראה רחוק  – להרים תצוגה משלה בשבוע האופנה שיערך בשבוע הבא. בנוסף, בינואר האחרון, היא הציגה קולקציה בעיצובה באירוע גאלה שנערך במסגרת שבוע האופנה של ברלין.

שני צימרמן | צילום: גיל כהן
שני צימרמן | צילום: גיל כהן

צימרמן, בת 29, החלה להפוך חלומות לבגדים כבר בגיל 18 והקימה סטודיו משלה לפני כשש שנים, עוד בטרם התחילה את לימודיה במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. מיד בתום הלימודים, אותם סיימה בהצטיינות, החל הסטודיו לתפוס תאוצה ושמה הפך שגור בפיהן של מיטב סלבריטאיות ארצנו, שנצפו לא פעם באאוטפיטים מעשה ידיה של צימרמן, ובכך סייעו להפצת הבשורה. לצד הלימודים בשנקר, ניצבת ברזומה שלה שנה אחת של לימודים באוניברסיטת "College of Fashion" בלונדון, שאחריה חזרה ארצה.

שמלה 3200 ש"ח | צילום: תום מרשק
שמלה 3200 ש"ח | צילום: תום מרשק

צימרמן ידועה בעיצוביה המוקפדים והמושקעים, בשימוש הרווח בדיטיילים ורקמות, בהרכבי הבדים המיוחדים שלה ובהדפסים שהיא יוצאת בעצמה. היא מזוהה, אולי יותר מכל, עם חליפות שני חלקים נשיות ומדויקות. עיצוביה נעים על קו התפר שבין אלגנטיות וקלאסיות לבין נוחות ופרקטיות. הקולקציה הנוכחית שלה כוללת שמלות קז'ואל, גלביות, שמלות ערב ושמלות כלה ונתפרת בהתאמה אישית ללקוחה, בתיאום מראש. בקרוב, צפויה לעלות לאוויר חנות מקוונת בה ימכרו פריטים מסוג Reay to Wear במחירים נגישים.

ספרי לי קצת על הקולקציה שתציגי בשבוע האופנה. מה נראה שם?

"אני אציג קולקציה המשלבת הדפסים, סריגים, פיתוחי בד ועבודות יד בגזרות מגניבות, צעירות וצבעוניות. הכל התחיל מבד שהזמנתי עם חיתוכים גיאומטריים שנראה כמו ציורי גוף שבטיים עם משחקי שקיפות מעניינים. ככה נולד אצלי הרעיון להרים קולקציה שתיקח אותנו למסע שבטי, המשלב את כתב היד המזוהה איתי. לשמחתי, חברתי למעצבת המוכשרת קרן וולף, שעיצבה קולקציית תכשיטים רחבה ברוח הקולקציה שאציג".

חליפה 1800 ש"ח | צילום: תום מרשק
חליפה 1800 ש"ח | צילום: תום מרשק

מה התחושות לקראת שבוע האופנה? מה הציפיות?

"אני מאוד מתרגשת. התחושות הן של התרגשות לצד הנאה מתהליך הכנת הקולקציה וכל זה מלווה בלחץ ועייפות כי יש לי תינוק בן חמישה חודשים בבית ואני מתמרנת בין העבודה לאימהות הטריה. לעומת שנה שעברה, אז הצגתי במסגרת תצוגה של כמה מעצבים צעירים, הפעם אציג קולקציה מלאה משלי שתכלול באיזור ה-30 פריטים, שזה פרויקט גדול יותר. מדובר באתגר לא פשוט, את כל הפריטים אנחנו רוקמים ותופרים בעבודת יד, מה שאומר שאנחנו גולשים אל תוך השעות הקטנות של הלילה".

איזה מעצבים אחרים את מעריכה בארץ ובעולם?

"בארץ אני מאוד מעריכה את המעצבת ליהי הוד. החומרים בהם היא משתמשת והפדנטיות בעבודות היד ראויים להערכה גדולה, היא עושה עבודה מאוד איכותית. מעבר לים, אני מאוד מעריכה את Giambattista Valli. אני חושבת שהאישה שהוא יוצר היא אישה חזקה, אני מתחברת לעבודות היד והרקמות שהוא עושה, להשקעה המדהימה שלו בפרטים ולשמירה על איכויות הבדים".

טווח המחירים:  650 – 10,000 ש"ח
בתיאום מראש: 077-2030748
www.shanizimmerman.com

חליפה 1650 ש"ח | צילום: תום מרשק
חליפה 1650 ש"ח | צילום: תום מרשק