המסעדות הכשרות הנבחרות

מיט אנד ווין | צלם: אופיר וייס
מיט אנד ווין | צלם: אופיר וייס

סצנת האוכל הכשר בארץ מציעה מנות מעולות מחומרי גלם איכותיים בלי התפשרות על תחליפים. אספנו עבורכם 10 מסעדות כשרות מומלצות

88 שיתופים | 132 צפיות

1. מרינדו בנמל

במבנה עתיק עם חלונות מקושתים המשקיפים לנמל עין גב שוכנת מרינדו בנמל, האחות הכשרה של מסעדת הבשרים ומעדניית מרינדו, השייכות למפעל הבשר בשם זה. המותג מתמחה בטלאים ובנתחי בקר מרמת הגולן, וכמעט כל מה שעולה על השולחן הוא מתוצרת בית. טיפול מקצועי וללא פשרות משלב הגידול עד הגריל ממקסם את ההנאה מהבשר גם לאלו שאינם שומרי כשרות. מנות אחרונות טובות ותפריט אלכוהול התומך ביצרנים מקומיים (למשל, בירה בזלת מקצרין הסמוכה) משלימים חוויה נעימה על גדות הכנרת.
מנה מומלצת: מיקס הנמל – קבב טלה בתיבול צנוברים ונענע, נקניקיות ביתיות, סטייק אנטרקוט, סטייק פרגית בפסטו וסילאן ותוספות
כתובת: טיילת עין גב | טלפון: 04-6658037


מירנדו בנמל. צילום: דרור כץ

2. ארנולד'ס

מקדש הבשרים של השף אורי ארנון, סמוך לצומת כברי, מנסה לנתץ את המשוואה שבשר כשר – ועוד למהדרין – פירושו סוליות. לשם כך הורכב בארנולד'ס תפריט ביסטרו גלילי שמתכתב עם המטבח הצרפתי ומקבל חיזוק מתפריט יינות ישראליים ובירות מקומיות. כל נתח מקבל בדיוק את הטיפול המתאים לו בגריל, בקדרה או במעשנה, ומוגש על שולחנות עץ באווירת בקתה כפרית. סדנאות הבישול וההיכרות עם בשר שארנון מעביר הן כיף גדול גם לאלו שאינם שומרי כשרות.
מנה מומלצת: קדרת בקר ביין אדום וירקות שורש.
כתובת: מושב נתיב השיירה | טלפון: 04-9522211


ארנולד'ס. צילום: דניאל לילה

3. מינאטו

מסעדה יפנית טובה אינה דבר של מה בכך, על אחת כמה וכמה יפנית כשרה שמתעקשת להיצמד למקור. מינאטו משלבת מסורת ועדכניות ומציעה חוויות יפניות שונות: מנות בר קטנות, ארוחה מסורתית הכוללת מנות סושי ומנות לחלוקה ותפריט או-מקסה (ארוחת טעימות). בעיצוב ובתפיסה המסעדה מזכירה איזקאיה, מעין בר יפני מסורתי עם אווירה לא פורמלית, ושף יפני מוודא שהקונספט יישאר מדויק למרות הכשרות.
מנה מומלצת: טורי קארא אגה – נתחי עוף מושרים 24 שעות במרינדת סאקה, סויה וג'ינג'ר.
כתובת: המנופים 8 הרצליה פיתוח | טלפון: 09-7731703


מינאטו. צילום: בועז לביא

>> עוד בדרך האוכל:

* מקומות אוכל שחייבים לבקר בהם בירושלים>>

* 10 החומוסיות הכי טובות>>

* המלצה על מסעדה רומנטית כשרה ומיוחדת>>

4. וינו סוקה

במערה מתחת לאדמה, בין מוסכים וריח גריז, נמצאת וינו סוקה, מסעדת שף כשרה ומפתיעה, סוג של מערת אלדין נוצצת בלב הישימון התעשייתי של הרצליה. השף ישי אטיאס בוחר את חומרי הגלם בעצמו מדי יום ויוצר תפריט גורמה צרפתי המתכתב עם מטבחי הים התיכון. מבחינת עיצוב, המוטו הוא הגשמת כל הפנטזיות – ערבוב מדהים של שנדלירים וריהוט עתיק בהשראת טרקלינים בפריז ובמוסקווה במאה ה-19. יקר, יוקרתי, עשיר וכשר.
מנה מומלצת: בייבי צלעות טלה בקראסט עשבי תיבול עם קרם תפוח אדמה ועלי מנגולד בציר טלה.
כתובת: גלגלי הפלדה 7, הרצליה פיתוח | טלפון: 072-2163756


צילום: דרור כץ

5. מיט אנד ויין

סטייק האוס כשר בסגנון אמריקאי המתמחה בטיפול בנתחי בשר ובחיבורם לתפריט יינות עשיר. נתחים מובחרים מיובאים מדרום אמריקה, מיושנים במקום ומושרים ברוטב ברביקיו המוכן לפי מתכון סודי. עיצוב יוקרתי, שירות אדיב ואווירה סולידית הופכים את מיט אנד ויין ליעד לפגישות עסקיות עבור אנשי עסקים מהסביבה.
מנה מומלצת: פריים ריב 500 גרם המוגש עם צ'יפס.
כתובת: שנקר 16 אזור התעשייה הרצליה פיתוח | טלפון: 057-9442785

6. הקומה ה-11

מסעדת שף במלון העסקים קראון פלאזה סיטי סנטר בתל אביב המתאפיינת בגישה עניינית העוברת כחוט השני דרך העיצוב, השירות והתפריט. אין זמן למשחקים והכול מדויק, איכותי וענייני. התפריט של הקומה ה-11 פונה לחתך מגוון של לקוחות – מנהלי חברות, זוגות בדייט וסועדים שמחפשים אוכל כשר איכותי בלי להתפשר על המצאי בקניון. המנות מחברות חומרי גלם, טכניקות וטעמים מכל העולם בצורה טרנדית ונאה, האווירה סולידית ואלגנטית והעיצוב מודרני ונעים.
מנה מומלצת: סלמון ריף – סשימי סלמון וקוויאר, סלק, קוביות ג'ינג'ר ויין לבן.
כתובת: דרך מנחם בגין 132 תל אביב (מרכז עזריאלי) | טלפון: 03-7444066


הקומה ה-11. צילום: אנטולי מיכאלו

7. ליליות

מסעדת ליליות נמצאת כבר שנים רבות ברשימת המסעדות הכשרות הטובות בתל אביב ובארץ כולה. השף נועם דקרס מעודכן בטכניקות העדכניות ביותר ובחומרי גלם חדישים, כולל ירקות שרואים רק בשוקי איכרים. סגנון הבישול הוא ישראלי-מודרני מוקפד עד קצות עלי המיקרו, והאווירה אלגנטית וחו"לית. הקינוחים, סעיף שמסעדות כשרות רבות נכשלות בו, טובים אבסולוטית. הוכחה שאפשר לעשות אוכל כשר מעודכן וטעים בלי טריקים ושטיקים.
מנה מומלצת: סלמון מהים הצפוני בקרמל מרטיני עם תפוח אדמה סגול ואפונת שלג.
כתובת: ויצמן 4 (מתחם בית אסיה) תל אביב | טלפון: 03-6091331

8. אוליב ליף

מסעדת שף יוקרתית במלון שרתון בתל אביב בניצוחו של השף צ'רלי פדידה. התפריט נע על ציר צרפת-המזרח התיכון-מרוקו עם אזכורים ללבנון, סוריה ואיטליה. חומרי גלם טריים ואיכותיים ופרזנטציות מוקפדות מאפיינים את המנות, והסך הכול קורץ בעיקר לתיירים אמידים ולאנשי עסקים. חלון גדול המשקיף לים מציע את פינת הנוף היפה ביותר מבין כל המסעדות הכשרות בתל אביב.
מנה מומלצת: פילה בקר צלוי מוגש על קרם ארטישוק ירושלמי וכדור פלאפל בשילוב ירקות קלויים.
כתובת: הירקון 115 תל אביב | טלפון: 03-5219300


אוליב ליף. צילום: דן פרץ

9. המוציא

המסעדה של אבי לוי, האיש והמאסטר שף, מאכלסת חלל קטן בשולי שוק מחנה יהודה. מוזיקה שמחה מקבלת את פני הסועדים והמנות יוצאות מהמטבח של המוציא על טסי מתכת גדולים: סלטים, תבשילי קדרה, קוסקוס, דגים וכל מה שטעים וטוב במטבח המרוקאי, עם התאמות ועדכונים לירושלים של המאה ה-21. בכוך פצפון במרכז המסעדה יושבת אמו של לוי ומגלגלת עוגיות יויו שאין כמותן לקינוח ליד כוס תה מתוק. לאחרונה חזר לוי מטיול במרוקו והשיק תפריט מרוקאי אותנטי המותאם לסגנונו הייחודי.
מנה מומלצת: טאג'ין אל חולי מכבש, פירות יבשים, בטטה, פלפלים ותבלינים.
כתובת: משיח ברוכוף 4 ירושלים | טלפון: 02-6310050

>> הקליקו כאן למתכון של השף אבי לוי לטנזיה פירות יבשים>>


המוציא. צילום: ג'ואנה גירון

10. באשר בר גבינות ויין

מסעדה ובר היין של רשת הפרומז'רי של אלי באשר, מומחה גבינות ברמה בין לאומית והאיש שמאחורי חנות הגבינות המופלאה בשוק מחנה יהודה שמחזיקה יותר מ-1,000 סוגי גבינות ביבוא אישי ישירות ממחלבות באירופה. כשהתיאבון מתעורר בחנות אפשר לקפוץ לבר הסמוך לטעימת מנות פסטה בעבודת יד ודגים על בסיס הגבינות המשובחות. החיבור בין מבנה אבן עתיק ומשופץ, אווירה מיוחדת כמו שרק בשוק מחנה יהודה ותפריט אלגנטי וכשר, הפכו את המקום לאחד הפופולריים בבירה בקרב תושבים ותיירים כאחד. כשר ללא תעודה.
כתובת: אגריפס 21, ירושלים | טלפון: 02-5340400

* עכשיו במסע ישראלי: 5 מקומות מומלצים לפיקניק>>

* עכשיו במסע ישראלי: אפליקציות ואתרים מומלצים למטיילים בארץ>>

* עכשיו במסע ישראלי: מדריך ללינת שטח: אתרים מומלצים, איפה מותר, כמה זה עולה וטיפים שווים>>