תוכניות לסופ"ש: הלהקה שאסור להחמיץ ועוד 5 המלצות מעולות

בואו לראות אותה במחזמר "הלהקה". שי המבר | צילום: אורית פניני
בואו לראות אותה במחזמר "הלהקה". שי המבר | צילום: אורית פניני

המחזמר הישראלי שחיכינו לו בהתרגשות, הקומדיה הצרפתית המשעשעת שתגרום למשפחה שלך להיראות הרבה יותר שפויה והיצירה החדשה והמסקרנת של אוהד נהרין. אז יש לך תוכניות לסופ"ש?

88 שיתופים | 132 צפיות

פסטיבל: גרוב עין גדי

פסטיבל גרוב של המועצה האזורית תמר הוא אירוע משפחות המשלב הופעות, מסיבות והפנינג באווירה מדברית. יתקיימו גם סדנאות לכל המשפחה שיועברו על ידי אמנים מקומיים (ג'אגלינג, ציור על אבנים ושיבורי), כיתות אמן, הצגות, תיאטרון רחוב ודוכני מכירת אוכל.
חמישי ושישי 1-2.12, קיבוץ עין גדי. הכניסה חופשית. לפרטים 

>> חנוכה בפתח: 16 המלצות לפעילויות עם ילדים בחג

ג'ימבו ג'יי בפסטיבל גרוב | צילום: ירדן ביידר
ג'ימבו ג'יי בפסטיבל גרוב | צילום: ירדן ביידר

קולנוע: "למה זה מגיע לי: 3"

לאור ההצלחה בצרפת ובעולם של סרטיו הקודמים, יוצא סרטו השלישי של הבמאי פיליפ דה שברון (בהפצת עדן סינמה). הסרט מגולל את עלילותיה של משפחת ורנוי המוטרפת, וחושף את הריבוי התרבותי המאפיין את צרפת של ימינו והמתחים הנוצרים מכך. הפעם, לכבוד יום הנישואים ה-40 של ההורים, מחליטות ארבע הבנות לערוך מסיבת הפתעה בבית המשפחה. האיחוד המשפחתי הזה מבטיח הרבה אירועים מיוחדים.
מסוף השבוע בבתי הקולנוע ברחבי הארץ 

מוזיקה: עידן רייכל והפילהרמונית הישראלית

תחת ידיו של המעבד והמנצח ירון גוטפריד, מקבלות יצירותיו של המוזיקאי עידן רייכל גוון חדש כשהן מבוצעות בשיתוף התזמורת הפילהרמונית. הקונצרטים יכללו עיבודים קלאסיים לשירים ממיטב הרפרטואר של רייכל, בין היתר: "חלומות של אחרים", "ממעמקים", "ואם תבואי אליי", "לפני שיגמר", "שאריות של החיים", "אהבה כזו", "ככה מיום ליום", ועוד.
2,3.12, היכל התרבות תל אביב. להזמנת כרטיסים 

תערוכה: "לונג שוט"

יוסי בלוך, במאי ויוצר דוקו ("איוון האיום" בנטפליקס, 2019; "סיליקון ואלי" 2013), מציג מיצב קולנועי־אמנותי אוטו רפלקטיבי אודות מקרה אלאור אזריה, כמהלך מחקרי שהתחיל כעבודה על סרט תיעודי. המיצב מפרק את הנרטיבים השונים – הפוליטיים והחדשותיים – ומותיר את הצופה במעמד הבנייה מחודשת. חוויה מרחיבת תובנות מובטחת.
שישי ושבת, 11:00-14:00, המעבדה לאמנות, הרצל 119 תל אביב. פרטים
לונג שוט | צילום: יוסי בלוך
לונג שוט | צילום: יוסי בלוך

מחזמר: "הלהקה"

הקלאסיקה בבימויו של צדי צרפתי על בסיס סרטם של אבי נשר ושרון הראל, בהפקה מחודשת ועדכנית, קצבית ומרגשת עם עשרות שחקנים, רקדנים וזמרים בשילוב השירים שהפכו לפסקול של חיינו. סיפורה של להקה צבאית רגע אחרי הניצחון של מלחמת ששת הימים – חבורה מוכשרת של חיילים וחיילות עם חלומות גדולים, אהבות ושנאות, חברויות ובגידות, סולואים ותחרויות. הקאסט כולל את דב נבון, ענבל ביבי, שי המבר, נופר סולימן, עדי אלון, גל פופולר, מיה צפיר, ים רפאלי, תום גרציאני ועוד.
החל מה-2.12 ברחבי הארץ. לפרטים והזמנת כרטיסים 

הלהקה | צילום: שי הנסב
הלהקה | צילום: שי הנסב

בונוס לשבוע הבא: "מומו" של אוהד נהרין 

מופע מחול בשיתוף להקת בת שבע ואריאל כהן. למומו יש שתי נשמות: האחת כמו שאובה ממעמקי האדמה – נשמה שמקפלת בתוכה ארכיטיפים ומיתוסים של גבריות מלוכדת וגולמית, והאחרת מצויה בחיפוש תמידי אחר די-אן-איי אישי ומובחן; האחת פועלת כמעין כוח כבידה עצמאי שאינו תלוי בדבר, והאחרת מורכבת מגופים שנעים סביב אותו כוח – מתרחקים ממנו, נמשכים אליו, מפנים מקום לרכּות הכרחית ולפורקן. את המופע מלווה פסקול שמורכב ברובו מהאלבום "Landfall" של לורי אנדרסון ושל Kronos Quartet.
שבת 10.12 בשעה 21:00, מרכז סוזן דלל תל אביב. להזמנת כרטיסים

מומו, אוהד נהרין | צילום: נטלי מיכלסון
מומו, אוהד נהרין | צילום: נטלי מיכלסון

>> לוח השראה: הבחירות של הסופרת נעה ידלין