מלון פורטופינו: כש"הלוטוס הלבן" פוגש את "גאווה ודעה קדומה"

מלון פורטופינו | צילום: באדיבות HOT
מלון פורטופינו | צילום: באדיבות HOT

וגם: הקרדשיאנס חוזרות לעונה חדשה, בוגרת "סאטרדיי נייט לייב" שהצליחה להקרינג' אותנו למסך והקומדיה הרומנטית שהזכירה לנו למה אנחנו מאוהבות בז'אנר. זה מה שתראו בסופ"ש הארוך שלפנינו

88 שיתופים | 132 צפיות

קומדיית קרינג': הסדרה "יפה לך"

לג'ואנה גולד (ונסה באייר מ"סאטרדיי נייט לייב", שיצרה את הסדרה וגם מככבת בתפקיד הראשי) יש את החלום הכי ספציפי אבר: היא רוצה להיות מנחה בערוץ הקניות. אבל אפילו כשהיא עומדת להגשים אותו ומתקבלת לעבודה, היא נחשבת לעוף הכי מוזר בערוץ, ומקבלת בעיטה בתחת ושיחת פיטורים. בלית ברירה היא שולפת פרט טריוויה עצמית שניסתה להימנע ממנו: היא הייתה "ילדת סרטן" (זה די מסביר את עצמו) ומשקרת שהסרטן שלה חזר. עכשיו בהצלחה לה עם לתחזק את השקר כדי לא לאבד את החלום. אם אתן אוהבות את הפרות שלכן שחוטות ומנה נדיבה של קרינג' תעלו על כירבולית, יש לכן קראש חדש.

איפה צופות: HOT VOD ו-NEXT TV

דוקו-פוליטי: הסרט "היועץ – ארתור פינקלשטיין"

בשיאה של עוד מערכת בחירות, כשכולם מצקצקים על הכיעור והרפש שבתעמולה ובמקביל צורכים אותה משל היתה תיקים של פראדה בחינם, עולה סרט דוקומנטרי על האיש ששינה את הקמפיינים  ללא היכר, וכתוצאה מכך את המפה הפוליטית – ארתור פינקלשטיין. אם השם נשמע לכן מוכר זה כי הוא המוח המבריק שהצליח להוביל לניצחון של בנימין נתניהו על פרס אי אז בבחירות ב-96', ומה שבוודאי פחות מוכר הוא מה באמת ידוע עליו, למשל שהיה גיי וניהל חיי משפחה עם ילדים עם בן זוגו. לא השידוך הקלאסי לראש ממשלה מהימין, מה שהופך את הסיפור שלו להרבה יותר מסקרן. לחובבות פוליטיקה והיסטוריה ולא רק. 

איפה צופות: HOT VOD

דוקו-ריאליטי: "הקרדשיאנס" עונה 2

אם התגעגעתן מאז חודש יולי למשפחה הכי מצולמת אבר, כריס, קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי חוזרות לעונה חדשה. בלי קיר רביעי, בלי שיווק אגרסיבי, בלי גבולות, ולפי מה שטוענת כריס "98% מהעונה זה מזמוזים של קראוויס" (הלא הם קורטני וטראוויס, למי שנרדמה בשמירה), ולפי דיווחים היו מצלמות גם בחתונה. העונה כוללת הופעות אורח של פיט דייווידסון ביושבו כבויפרנד של קים, אבל מאז, כידוע לכולנו, כבר הפך לאקס. אז איך החיים בתוך משפחה של ביליונריות? אנחנו בטוח נהיה שם לברר.

איפה צופות: דיסני+

דרמה היסטורית: הסדרה "מלון פורטופינו"

התראת סטייל רותחת: נופים משגעים, תלבושות אלגנטיות ותסרוקות מעוררות קנאה. אחרי שהחך שלנו התרגל לאירועים המתרחשים באיטליה בחסות "החברה הגאונה", עכשיו מגיעה לבינג' סדרת דרמה שמתרחשת בזמן שלטון מוסוליני בשנות ה-20 של המאה הקודמת, עם התחזקות המשטר הפשיסטי. בלה היא בתו של תעשיין עשיר שנוסעת לעיירה פורטופינו שבריביירה האיטלקית כדי להקים מלון לתיירים אנגלים עשירים. רק שהיא צריכה לתמרן בין בעל בעייתי, פוליטיקאי פשיסט מהסביבה שסוחט אותה, וכמובן האורחים. האם הסדרה היא ילדת האהבה של "הלוטוס הלבן" ו"גאווה ודעה קדומה" רק עם קצת פחות הומור? לא נאשר ולא נכחיש.

איפה צופות: yes VOD, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

קומדיה רומנטית: "הסרט "אהבה, חתונות ואסונות אחרים"

איך נראים החיים של האנשים שדואגים להפוך את יום החתונה של זוגות אוהבים מושלם? אסון, תודה ששאלתן. ארבעה מארגני חתונות כבר עשו הכל וראו הכל (חוץ מדמותה של דיאן קיטון, שמשחקת עיוורת) מתמודדים עם כל קלישאות האהבה השחוקות שיש כמו בליינד דייט, סיפור סינדרלה וגם "ליפול לרגלי" במובן הכי מילולי וקומי שיש. סרט חכם ועכשווי שמזכיר לנו כמה התגעגענו לז'אנר הכי טוב על המסך.    

איפה צופות: סלקום TV, וב-HOT סינמה 4 בשבת, 22:00

דוקו-מוזיקה: הסדרה "וזכרוני הראשון: שלמה ארצי – ביוגרפיה מוזיקלית"

האיש שאחראי לפסקול של לא מעט בתים בישראל, שמילא את קיסריה לארוחת בוקר, ושאם יש פה איזשהו קונצנזוס – הוא צריך להיקרא על שמו, מגיע לסדרה דוקומנטרית בת שלושה חלקים ומספר את סיפור חייו שהביא אותו למה שהוא כיום. הסדרה כוללת ריאיונות עם בני משפחה וחברים וגם צילומים לא מוכרים מאחורי הקלעים, מהופעות ומהקלטות, ומנסים לחשוף איך נוצרה אגדה מקומית.

איפה צופות: HOTVOD