דונלד גלובר חוזר, סרט החובה של מארוול ודרמה ישראלית: המלצות צפייה לשישבת

"הבוגד" | צילום: באדיבות HOT
"הבוגד" | צילום: באדיבות HOT

לא רק סיפורה של שפחה: מהעונה האחרונה של סדרת המופת "אטלנטה", דרך הקאסט החלומי של מארוול ועד דרמה ישראלית עוצרת נשימה על מטוס נוסעים שנעלם. המלצות צפייה לסופש

88 שיתופים | 132 צפיות

מד"ב מבית מארוול: הסרט "ונום 2"

גם אם הם ישחקו את ספר הטלפונים של ניקרגואה מחוז מרכז, אנחנו נצפה בכל דבר שיכלול את טום הארדי, וודי הארלסון ומישל וויליאמס, כי מגיע לנו הטוב ביותר. אם הוא מגיע מהיקום הקולנועי של מארוול ממש כבר לא תהיה לנו ברירה. ונום 2 מספר את סיפורו של אדי ברוק שמנסה לאתחל את הקריירה העיתונאית שלו ובה בעת חולק דירה, חיים וגוף עם יצור חריף, כריזמטי ואלים. במסגרת עבודתו אדי עושה מהלך קלאריס (יעני מ"שתיקת הכבשים") כשהולך לראיין רוצח סדרתי נידון למוות בכלא, אבל הייצור הנוסף שחי בתוכו מוצא עניין מוגזם בדמות האסיר. וגם אנחנו.

איפה צופות: HOT Cinema 1, שבת ב-22:00

דרמה קומית: העונה הרביעית והאחרונה של הסדרה "אטלנטה"

חובבות (שלא לומר מעריצות) דונלד גלובר, התפקדו: הוא מגיע שוב לעונה אחרונה של סדרת המופת שקל לשנוא ומתגמל יותר לאהוב. הסדרה ששברה את חוקי הפורמט ודרשה מהצופים והצופות הרבה יותר ממה שנהוג, חוזרת לסיבוב אחרון. תקציר העונות הקודמות – ארן שנשר מפרינסטון ומנסה לנהל את הקריירה של בן דודו הראפר ובו זמנית לגדל את בתו מחברה שלו לשעבר שלא שמה עליו. אם לשפוט לפי העונה הקודמת כנראה נקבל הצצה חזרה לחייהם, מדי פעם, אבל מה שבטוח נזכה למנה גדושה של יחסי שחורים לבנים מקרינג'ים, גזענות מוסווית ותיאטרון אבסורד מבריק. גלובר הבטיח בעצמו: "צפו לבלתי צפוי". אוקיי!

איפה צופות: הולו

דרמה מוזיקלית: הסרט "פעם הייתי מפורסם"

ילד פלא לשעבר, כוכב בלהקת בנים בתקופה שהדבר הזה עוד היה קורה, נזרק מכל מדרגות אפשריות כשמנסה לפצוח בקריירת סולו. בלית ברירה הוא מנסה לחזור לבמות מהשטח, כלומר ממופעי רחוב, שם הוא נתקל במקרה בבחור, מתופף גאון, שגם נמצא על הספקטרום האוטיסטי. השניים חוברים יחד והופ – רגע, עוד לא סוף טוב, כי ההופעות והמפגש עם קהל שמים בקדמת הבמה את השוני והמוגבלות, דבר שגם הקהל וגם ההרכב המוזיקלי החדש לא רגילים לראות ולהתמודד איתו. אזהרת "נכנס לנו משהו לעין (אוקיי, אנחנו בוכות)".

איפה צופות: נטפליקס

דרמה ישראלית: הסדרה "בוגד"

זוכרות את פרשת היעלמות המטוסים המלזים? אז כזה, רק במה היה קורה אם זה היה בישראל. מטוס נוסעים ישראלי בטיסה מתל אביב להודו נעלם באוויר. הפתרון לתעלומה מסתתר בין זהויות 225 הנוסעים, שאחד מהם הוא גם איש שב"כ בדימוס שאשתו וילדיו על המטוס. הפרשה מטלטלת את המדינה ומעוררת חשיפת סודות על חלק מהנוסעים, וגורמת לישראלים מכל רחבי הארץ לחשוד בילדיהם, בהוריהם, בבני זוגם, כשגילויים חדשים מבהירים שהפתרון לחידה – מה קרה בתא הטייס ומה עלה בגורל המטוס, מסתתר בין זהויות הנוסעים. חוץ מהתעלומה הכי מסקרנת שיש, בסדרה מבית היוצר של רון לשם מככבים ליאור אשכנזי, ניב סולטן, עוז זהבי, דקלה ואורנה בנאי. מה שנקרא, אל תעבירו לנו שיחות.

איפה צופות: HOT VOD וב-NEXT TV

דרמה קוויר: בינג' לסדרה "הכי גאים שיש 2022"

לא רק בזכות חסד הנעורים שאנחנו זוכרות לגרסת המקור, גם החידוש מקבל טוויסט רלוונטי שאנחנו לא יכולות להתעלם ממנו: אירוע ירי במועדון לילה קווירי משנה את חייהם של קבוצת חברים צעירים שבילו במועדון ומחבר ביניהם בעל כורחם. החבורה מתמודדת עם האבל על אובדן חבריהם, הפגיעות, ההתמכרויות הנלוות, ומערכות היחסים בחייהם המתערערות כתוצאה מהטראומה. לשמחתנו כל העונה עלתה לצפייה בבינג', ובקאסט מככבות ג'ולייט לואיס ("רוצחים מלידה" וקים קאטרל (סמנת'ה מ"סקס והעיר הגדולה).

איפה צופות: yes VOD

 

ואם אתן לא בטוחות אם להתחיל לצפות בעונה החדשה של  "סיפורה של שפחה, תכנסו לפה