"חתונת הדמים" גרסת הקומדיה הרומנטית, ועוד 5 המלצות ממגנטות למסך

העונה של החתונות | צילום: יח"צ דיסני+
העונה של החתונות | צילום: יח"צ דיסני+

עונת הסיום של "הטובות לקרב" המופתית, טום קרוז טס היישר לתוך הלב שלנו וסדרות בעקבות רצח הספורטאים באולימפיאדת מינכן שלא הצלחנו להוריד מהן את העיניים. כל מה שכדאי לראות בסופ"ש

88 שיתופים | 132 צפיות

קומדיית אקשן רומנטית: הסדרה "העונה של החתונות"

מה קורה כשאת עומדת להתחתן עם בחור עם כסף, וחודשיים לפני החתונה מתאהבת בבחור אחר, אבל אז בחתונה שלך לבחור עם הכסף כ-ל המשפחה שלו נרצחת? אנחנו לא יודעות, אבל קייטי שמתאהבת בסטפן (הבחור בלי הכסף) מגלה. השניים נקלעים לסיפור אהבה במנוסה מפני מישהו שמנסה להרוג גם אותם, תוך כדי שכל אחד חושד בשני שהוא אחראי לפיאסקו החתונה. אין רגע דל וזה בדיוק האקשן שאנחנו צריכות בקומדיה שלנו.

איפה צופות: דיסני+

אקשן בשחקים: הסרט "טופ גאן: מאווריק"

אין מצב שנראה את טום קרוז בסרבל טיסה ולא יתנגן לנו אוטומטית בראש השיר "Take my breath away". גם אין מצב שלא נצפה בסרט שבסופ"ש הראשון שלו בבתי הקולנוע הכניס 248 מיליון דולר, והוכיח שאנחנו לא היחידות שלא עומדות בפניו. אם פספסתן אותו על המסך הענק, טום קרוז חוזר לבית הספר לטיסה "טופ גאן" ללמד את יחידת העילית של טייסי הקרב, כלומר הטייסים הטובים ביותר, איך להיות הוא. סוג של. אבל הוא נתקל בבן של מי שהיה חברו הטוב ביותר, עליו השלום, ועכשיו הוא צריך לכפר על העבר.

איפה צופות: סלקום TV

דרמה משפטית: הסדרה "הטובות לקרב" – עונת הסיום  

דיאן לוקהארט המהממת נותנת את מושכות ניהול המשרד לליז, כשהסדרה עם החיבה היתרה למתיחת גבולות המציאות ושאלות "מה היה קורה אילו", מתכתבת בעונתה האחרונה עם העונה הראשונה של הסדרה. התחושה של חוסר התקדמות, של דריכה במקום ושל מלחמת אזרחים מאיימת בפתח, שולחים אותה להתחיל טיפול אצל מטפל חדש ולא שגרתי (ג'ון סלאטרי מ"מד מן"). במקביל ההנהלה מצניחה על דיאן וליז מנהל חדש ואגרסיבי (אנדרה ברואר מ"ברוקלין תשע תשע") ומרעיפה עלינו הצופים שלל הופעות אורח זכורות לטובה מ"האישה הטובה" – אלן קמינג בתור היחצ"ן הפוליטי איליי גולד, וקארי פרסטון בתור עורכת הדין המבריקה והנוירוטית אלזבת' טסיוני. הנאה מובטחת. 

איפה צופות: החל מיום שישי ב- yes VOD, שידור צמוד לשידור בארה"ב 

דרמת פשע: הסדרה "גי'גולו אמריקאי"

במסגרת הפיכת כל סרט מוצלח מהאייטיז לסדרה, מגיע תורו של "אמריקן ג'יגולו", הסרט בו כיכב ריצ'רד גיר ביושבו כאיש יפה בתעשיית המין של לוס אנג'לס. לנעליו ייכנס פול ברנת'ל ("המתים המהלכים", "הזאב מוול סטריט") וינסה, 15 שנה לאחר שנכנס לכלא, לגלות מי הפליל אותו, להשתלב בתעשיית המין של החברה הגבוהה באל.איי כיום, וגם להתאחד עם אהבת נעוריו. קל. מאז דילן מקיי לא התגעגענו ככה לוילות יוקרתיות, רכבים עם גג פתוח וגברים מיוסרים עם סוד אפל.

איפה צופות: שואוטיים, החל מיום שישי

דוקו לרגל 50 שנה לאסון מינכן: הסדרה "מינכן 72" 

יממה אחת שהתחילה בפריצה של טרוריסטים פלסטיניים אל הכפר האולימפי במינכן, נמשכה לחטיפתם של חברי המשלחת הישראלית במהלך האולימפיאדה, והסתיימה בפעולת חילוץ כושלת ובמותם של 11 הספורטאים הישראלים, היא אחד מהאירועים המטלטלים בתולדות המדינה. אירוע הטרור הבלתי נתפס שהתרחש ב-5 בספטמבר 1972 באולימפיאדת מינכן, משוחזר רגע אחרי רגע על ידי מי שחוו אותו בזמן אמת ומזוויות שונות עם עדויות של ספורטאים מהמשלחת, עדויות צבאיות של אהוד ברק וראש המוסד דאז, צבי זמיר, עדויות של אנשי תקשורת דוגמת דן שילון, וכן מגוון דמויות מפתח מהצד הגרמני. הסדרה משלבת גם שיחזור עלילתי של המאורעות בהשתתפות ענת וקסמן, אורי פפר ועוד רבים וטובים.

איפה צופות: הוט VOD

דרמת אקשן ישראלית גרמנית: הסדרה "המטרה: מינכן"

עוד באותו עניין, סדרת דרמה בת שישה פרקים מבית היוצר של התסריטאית מיכל אבירם ("להיות איתה", "פאודה") והתסריטאי הגרמני מרטין בנקי ("Dark", "ברלין אלכסנדרפלאץ") ובהשתתפות קאדר שחקנים אדיר כמו יוסף סוויד, דובל'ה גליקמן, יבגניה דודינה, עומר פרלמן ועוד. הסדרה עוקבת אחר משחק ידידות בין קבוצת כדורגל ישראלית לקבוצה גרמנית במינכן. במקביל יש איום טרור קונקרטי על הישראליים שמאיים לפוצץ את המשחק ומאבק בין גופי הביון של ישראל וגרמניה על האבטחה והביטחון האישי של השחקנים הישראליים שמהדהד לאירועים שהתרחשו ב-1972. 

איפה צופות: HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

דוקו היסטורי: הסרט "מתקפת האנתרקס"

ספטמבר הוא אמנם חודש רווי מבחינה היסטורית, אבל הנה אחד שאולי נשכח בצל אירועים נקודתיים ומזעזעים יותר: מעטפות האנתרקס. ב-18 בספטמבר 2011, שבוע אחרי נפילת מגדלי התאומים, החלו להישלח מעטפות עם אבקה לבנה דמויית חול מלאה באנתרקס, שאף גבו את חייהם של חמישה אנשים. בהתחלה כולם חשבו שזה גל שני ומתמשך של מתקפת הטרור ההיא, ובהמשך, באווירת הפרנויה ששרה דאז בארה"ב ובעולם, ה-FBI גילה שמתקפת המעטפות, שהפכו את הדואר לאויב הכי רציני ואפרורי במדינה, היו בכלל פרי עבודה פנימית. לחובבות סרטי פיצוח תעלומות פינת היסטוריה מודרנית.

איפה צופות: נטפליקס

לא מצאת משהו טוב לראות? עוד קצת המלצות צפייה