חמש אחיות, דושבאג אחד: הסרטים והסדרות שיעשו לכן את הסופ"ש

אחיות רעות | צילום: יח"צ אפל TV+
אחיות רעות | צילום: יח"צ אפל TV+

דוקו על תלמידי בית ספר יסודי בדרום תל אביב מכווץ את הלב, מאט דיימון יוצא לחלץ את בתו הלסבית מהכלא והסרט שיגרום לכן להתרפק על הביץ' בויז שוב. כל מה שאסור לפספס בסופ"ש הזה

88 שיתופים | 132 צפיות

דוקו מקומי: הסרט "40 צעדים"

במשך ארבע שנים יוצרי הסרט עקבו אחר שני בתי ספר יסודיים צמודים בשכונת שפירא בתל אביב, הקולטים את הילדים הגדלים בדרום העיר – האחד בית ספר אחד חילוני והשני דתי. במתחם המשותף שבין בתי הספר האלה, בשכונה שחלק גדול מתושביה הם פליטים מאריתראה וסודאן, במרחק 40 צעדים זה מזה ילדים מרקעים ותרבויות שונות משחקים יחד בחצר. ברקע, מתקיימים הקונפליקטים המרכזיים בחברה הישראלית, ולפעמים גם על הגב שלהם. הסרט זכה בפרס "מעבר מסך" בדוקאביב השנה, ועשוי לשרוט לכן את הלב.
איפה צופות: שבת, 21:15 ב-כאן 11 ובדיגיטל

דרמת פשע: הסרט "מים שקטים"

מאט דיימון הוא אב קשה יום מאוקלהומה שטס לצרפת, שם בתו המנוכרת מרצה מאסר בכלא על רצח בת זוגה, פשע שהיא טוענת שלא ביצעה. למרות היחסים הגרועים עם אביה, הוא התקווה היחידה שלה לשנות את גורלה, וזה הופך אותה למאוד מיואשת. כשהוא מבין כמה מעט אמון יש לבתו בו, הוא יוצא למסע כדי לטהר את שמה. הוא יצטרך לעשות הכל, כולל לחקור את הפרשה בעצמו ואפילו לפתח רומן עם השחקנית ההורסת קאמי קוטן ("דבר עם הסוכן שלי"), אז אנחנו כבר בעדו.
איפה צופות: שבת, 22:00, HOT Cinema 1, סלקום TV

מותחן בריטי: הסדרה "נקודת פיצוץ"

מסע טרור קטלני המאיים על החיים בלונדון התוססת מזניק את חוליית החבלנים "אקספו" המתמחה בסילוק פצצות, לטפל בדחיפות באיום על העיר. בחוליה משרתים שני קצינים יוצאי צבא שמגלים שככל שמסע הטרור נמשך, המטרה האמיתית היא למעשה הם עצמם. לחובבות פיצוצים, עשן, צעקות בבריטית ותעלומה שחובה לפצח.
איפה צופות: yes VOD

קומדיה שחורה: הסדרה "אחיות רעות"

ובגזרת הממתק הפמיניסטי, לחובבות "שקרים קטנים גדולים" ומבטא בריטי – חמש אחיות מתמודדות עם פטירתו בטרם עת של בעלה של אחת מהן. קאט לשישה חודשים לפני כן, ערב חג המולד, המנוח מתגלה כאסהול מהגיהנום, והאחיות תוהות איך היו נראים החיים של אחותן אלמלא היה שותה אותם ממנה בקשית. פתאום אלמנה לא נראה טייטל כל כך גרוע. עם פטירתו בפתיחת הסדרה, לא ברור אם האחיות קשורות למוות או לא, אבל כן ברור שחוקר מחברת ביטוח שמתחיל לרחרח סביב יעזור לנו לגלות את התשובה. בין לבין תמצאו דמויות מעולות, אנושיות, כתובות נהדר, ואחת מהן אפילו עוטה רטייה על העין.
איפה צופות: Apple tv

דוקו מוזיקלי: הסרט "בריאן וילסון: דרך מובטחת וארוכה"

בגזרת הפיל גוד עם הפסקול משמח: סרט דוקומנטרי על הקריירה המוזיקלית של מייסד הביץ' בויז. אלטון ג'ון, ברוס ספרינגסטין ניק ג'ונאס וכל מי שנתקל בבריאן ווילסון, מספרים על המוזיקאי החד פעמי. מעבר לראיונות של עמיתיו המתפייטים, הסרט מצטרף לווילסון עצמו ונותן הצצה לנפש עדינה, נוירוטית לפרקים ושובת לב של מוזיקאי מבריק, שאחרי כל השנים עדיין מייצר מוזיקה חדשה ומרחיב את הלב.
איפה צופות: סלקום TV

>> האם הסדרה החדשה מעולם "משחקי הכס" שווה את הזמן שלכן?