"הדוב" הסקסי שהחזיר אותנו למטבח ועוד 5 המלצות צפייה

הטבח הכי לוהט בטלוויזיה. ג'רמי אלן ווייט ב"הדוב" | צילום באדיבות דיסני+ ישראל
הטבח הכי לוהט בטלוויזיה. ג'רמי אלן ווייט ב"הדוב" | צילום באדיבות דיסני+ ישראל

פגישת מחזור נוסטלגית עם ניאו וטריניטי, סופרת רבי המכר ששמה את הסקס בפרונט והסתירה את האמת על חייה ולמה מילה קוניס היא האישה הכי בת מזל בעולם? חכו ותראו

88 שיתופים | 132 צפיות

דרמת מדע בדיוני: הסרט "מטריקס: התחייה"

החלק הרביעי בסאגת הסרטים הקאנונית מבית היוצר של לאנה וואשובסקי מאחד בין קיאנו ריבס חסר הגיל וקארי-אן מוס כניאו וטריניטי, לצד ניל פטריק האריס כשחקן חיזוק על ספת הפסיכולוג. הפעם, תומאס אנדרסון הוא מפתח משחקי מחשב מצליח שמתקשה להבדיל בין חלומות לזכרונות. זה לא עוזר כשהוא נתקל כל הזמן בדמותה של טיפאני, שאיכשהו השניים מרגישים שיש ביניהם קשר קודם וגדול מהמציאות. לחובבות פגישות המחזור הנוסטלגיות.
איפה צופות: שישי, 22:00, HOT Cinema 1

דוקו פמיניסטי זוכה פרסים: הסרט "ליידי בוס: סיפורה של ג'קי קולינס"

לסופרת היהודיה-בריטית ואחותה של ג'ואן קולינס, היו הרבה הישגים. 27 מספריה כיכבו ברשימות רבי המכר של הניו יורק טיימס, והיא קטפה גם פרס לאחר מותה בפסטיבל טרייבקה על הסרט דוקומנטרי שנעשה על חייה. ג'קי קולינס שמה בפרונט תכנים מיניים פרו-נשיים ועוררה לא מעט סערות בשל כך. במציאות, מי שהמוטו שלה היה "בנות יכולות לעשות הכל", הייתה רחוקה מהתדמית הפמיניסטית הלוחמנית מאוד. מסע מרתק על הפער בין החיים עצמם לדמות הססגונית של הסופרת החליטה לקחת את חייה בידיה ולכתוב את עצמה מחדש.
איפה צופות: סלקום TV

דרמה קומית: הסדרה "הדוב"

חשבנו שכבר שבענו מסדרות בישול, אבל ג'רמי אלן ווייט, לו אנחנו שומרות אמונים עוד מימיו בתור ליפ מ"חסרי בושה", מחזיר אותנו למטבח בסדרה הכי מדוברת של הרגע (מחוץ למסך אגב הוא מסתמן כסמל הסקס של הרגע). הוא מגלם את רמי, שף שהקריירה שלו בנסיקה בניו יורק, עד שאחיו מתאבד ומוריש לו את העסק המשפחתי, מסעדת בשרים בשיקגו. הוא חוזר הביתה לסרוויס קדחתני וכאוטי במטרה להציל את המסעדה של אחיו, ולצלול לתוך מה שהוביל אותו לשים קץ לחייו. על הדרך הוא מגיע עם אג'נדות חדשות לתחום נושן, כמו למשל לחדול מהתנהלות בריונית כלפי עובדי המטבח, ולא כולם חיים בשלום עם זה. בין מתח בלתי פוסק לרגעים כנים ויפים בתוך סביבה קדחתנית, הסדרה הזו בהחלט מסתמנת כהתאהבות החדשה שלנו על המסך.
איפה צופות: דיסני+

דרמה: הסרט "הנערה הכי בת מזל בעולם"

איזה ליהוק יותר נכון ממילה קוניס לסרט עם שם כל כך מחייב? ובכן, קוניס מגלמת את אני פינאלי, ניו יורקרית חריפה שצועדת לעבר עבודה נחשקת בניו יורק טיימס במלתחה מהממת, ומתכוננת לחתונת חלומות עם בחור מושלם ממשפחה נכונה. אבל על העתיד המזהיר שצפוי לה מעיב סרט דוקומנטרי שמנסה להתחקות אחר אירוע טראגי שהתרחש בנעוריה בתיכון, וחושף סוד מהעבר אותו ניסתה להצניע. פחות ופחות ברור מה היה החלק שלה באירוע, אבל מה שבטוח שזה בא לרדוף אותה ברגע הכי פחות צפוי. אוקיי, קצת צפוי, אבל גם מאוד שואב, ואנחנו מתות לדעת את התשובה.
איפה צופות: נטפליקס

ספיישל יומולדת למאט דיימון

השחקן המגוון שסרטים בכיכובו עושים לנו טוב בבלוטות האסקפיזם וגם קצת גורמים לנו לחשוב אחרי, חוגג יומולדת, ואם מזמינים אנחנו מצטרפות למסיבה. לרגל 52 שנות מאט דיימון (תנו לזה לשקוע רגע), בסלקום TV ארגנו מרתון סרטים שהם תצוגת תכלית לא רעה ללמה אנחנו שרופות עליו. הוא בוחר לגלם דמויות בסרטים על הסקאלה שבין דרמה לעתידנות, כמו "בין כוכבים", "סודות הפרברים", "מים שקטים" ו"התפשטות" שיצא לפני יותר מעשור ובאופן תמוה מאוד חזה את מגפת הקורונה.
איפה צופות: סלקום TV

דוקו פוליטי: הסדרה "פרויקט לינקולן"

רובנו לא בדיוק שוחות בנבכי הפוליטיקה האמריקאית, ודאי לא ברזי האינטריגות הפנימיות. סדרת הדוקו המרתקת הזאת מתחקה אחר יועצים אסטרטגיים רפובליקנים בולטים שהיו שותפים בקמפיינים של מתמודדים ונשיאים רפובליקנים מהעבר, וחברו יחד לעמותה בשם "פרויקט לינקולן". מטרתה המוצהרת של העמותה הייתה להציל את הדמוקרטיה האמריקאית מפני יו"ר המפלגה שלהם עצמם דאז, דונלד טראמפ. הם ראו בו הם גורם מקטב והרסני, וזאת באמצעות פנייה לרחשי הלב של חברי מפלגתם השפויים, כהגדרתם. אבל כפי שמלמדת הסדרה, גם כפיהם של חברי העמותה אינן לגמרי נקיות. ובעצם למה אפשר לצפות מיועצים אסטרטגיים, אם לא להכי הרבה לכלוך שיש? קיצור, תכינו את הפופקורן.
איפה צופות: שואוטיים

>> ספר משלך: תקופת החגים היא גם זמן מעולה לבינג' ספרותי