מה נראה לכן: 6 המלצות צפייה רותחות לסופ"ש

חיי הסקס של נערות הקולג' | צילום: יח"צ
חיי הסקס של נערות הקולג' | צילום: יח"צ

ערוץ הפופ-אפ שמשדר את כל העונות של "חברים" 24/7, הסרט הקוריאני שיסחט מכן דמעה ועונה חדשה לסדרה שהושיבה את לנה דנהאם על כס הבמאית. 6 המלצות צפייה מעולות לשישבת

88 שיתופים | 132 צפיות

קומדיה סקסית לבינג': הסדרה "חיי הסקס של נערות הקולג'" 

הסדרה עם השם נטול הסאבטקסט, מהיוצרת של "אמת או חובה" והיוצר של "ברוקלין תשע תשע", מביאה לחיינו ארבע נערות בנות 18 שלומדות בקולג' הבדיוני "אסקס" בוורמונט וחיות את חיי הקולג' מינוס המטלה המעצבנת של לימודים. הן "נאלצות" להתמודד עם ה"קשיים" של חיי הקולג', שזו מכבסת מילים ל"איך להשיג הכי הרבה חוויות מיניות מוזרות לפני שאני הופכת לבנאדם מבוגר ועצוב". זוהי שנתן הראשונה בקולג', ומהר מאוד כל הרביעייה שמה עין על אותו בחור. כי לאיזו חבורת חברות זה לא קרה? לאף חבורה. בגלל זה אנחנו צופות, וכדאי גם לכן אם אתן אוהבות שכיף וסקסי לכן.
איפה רואות: ב- HOT VOD וב-NEXT TV

שבעה פרסי אופיר: הסרט הישראלי "ויהי בוקר"

ערן קולירין ("ביקור התזמורת", "ההתחלפות") בסרט קטן ומרגש המבוסס על ספרו של סייד קשוע, וכמתבקש נמצא על התפר שבין האנושי ללאומי. עובד הייטק המתגורר בירושלים חוזר לכפר שבו גדל לרגל חתונת אחיו. מהר מאוד הוא מגלה שהכפר תחת מצור – הוא לא יכול לחזור הביתה ואין לו קליטה כדי להודיע לבוס שלו שהוא תקוע, שזה הסיוט שלנו. ולא רק זה, הוא גם נאלץ להתמודד עם הדבר הכי מורכב וקשוח שיש: הבית בו גדלנו. הסרט גרף שבעה פרסי אופיר והיה הנציג הישראלי באוסקר. חוץ מזה שהוא סיבה לגאווה, הוא גם המנה המושלמת של צחוק מורכב שצובט בלב, וגם ישאיר אתכן לחשוב לא מעט אחרי הצפייה.
איפה רואות: סלקום טי וי

מותחן פעולה בדיוני עם וייב פמיניסטי: הסרט "הטרף"

בלב אומת הקומאנצ'י, אי שם לפני 300 שנה, חיה לה נארו – לוחמת מיומנת ואמיצה שאף אחד לא סופר. נארו גדלה בצלם של כמה מהציידים האגדיים ביותר ועכשיו היא צריכה להוכיח את עצמה, שזה כבר דלק שאנחנו אוהבות. כשסכנה מאיימת על המחנה נארו יוצאת להגן על אנשיה, אבל כשהיא אורבת לטרף וניצבת מולו, מתברר שמדובר בטורף חייזרי-טכנולוגי ולא בטוח שציידת מלפני כמה מאות יכולה להתמודד איתו. חשוב לכן לדעת שביים את זה דן טרכטנברג, שחתום גם על "הבנים" המוערכת ועל "דרך קלוברפילד 10".
איפה רואות: החל מ-5 באוגוסט, שישי בדיסני פלוס

בפרס הסרט הזר: הדרמה "מינארי"

בני משפחה קוריאנית אחת עושים רילוקיישן לחווה מבודדת בארקנסו של אמריקה, בעקבות, איך לא, החלום האמריקאי. במרכז הסרט ניצב ילד רגיש שמתאקלם בחברה האמריקאית דווקא לא רע, אבל מתחיל להתבייש במקורות הקוריאניים שלו, וספציפית בסממן הכי מובהק שלהם – הסבתא הבאד אס שלו, שמקללת ולובשת תחתוני גברים. המשפחה כולה, שמגיעה מתרבות אחרת לגמרי (ולא K פופ) נתקלת בנוצרים מוזרים, דרומיים עם מבטא, ומתמודדים דווקא עם אמריקה הכפרית בחווה מבודדת. למי שצריכה שכנוע נוסף, הסרט מעוטר בפרסי סאנדנס. דמעות מובטחות.
איפה רואות: הוט סינמה 1, שבת בשעה 22:00

חברים לנצח: ערוץ YES FRIENDS

איך נשמע לכן מרתון כל העונות של חברים נונסטופ? בדיוק. שלא לומר, איך לא חשבו על זה קודם. שנה אחרי האיחוד, כל הפרקים מכל העונות משודרים 24/7 בערוץ פופ-אפ ייעודי ב-yes עד ספטמבר. לא משנה על איזה פרק תיפלו, בדוק שתיפלו טוב. ד"ש לצ'נדלר.
איפה רואות: ערוץ הפופ -אפ yes חברים באפיק 20.

כשכסף פוגש בנות: "התעשייה" עונה 2

עונה חדשה לסדרת הדרמה מבית HBO וה-BBC העוקבת אחרי קבוצת מתמחים צעירים, מוכשרים ורעבים להצליח בחברת השקעות אקסקלוסיבית בלונדון, שמרגישים שחובת ההוכחה היא עליהם כל יום מחדש או שהמנייה שלהם תתרסק. כמתבקש, זה לא קל כשחייבים גם להיות צעירים מעודכנים ולוהטים. בין השאיפות הקרייריסטיות, המחויבות לבוס והקשר הרומנטי המתפתח עם אחד הלקוחות, הארפר צריכה להחליט מה היא רוצה להיות כשהיא תהיה גדולה, ונראה שהיא תהיה גדולה. מה שחשוב לזכור זה שלנה דנהאם, עליה אנחנו סומכות בעיניים עצומות ("בנות", למי שהעזה לשכוח) מעורבת בהפקת הסדרה וגם ביימה את הפרק הראשון.
איפה רואות: החל מה- 02/08 ב-yes VOD, ב-STINGTV, סלקום TV, ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

>> 6 סדרות עם סקס אפיל להרמת האווירה בסלון