אמריקן ביוטי: לבלות כמו מקומיות בניו יורק ובבוסטון

שוק האוכל של ווילאמסבורג – Smorsborg | צילום מתוך חשבון האינסטגרם שלהם @ichabunni @homefrite
שוק האוכל של ווילאמסבורג – Smorsborg | צילום מתוך חשבון האינסטגרם שלהם @ichabunni @homefrite

איפה נמצא ההמבורגר הכי טעים בניו יורק והיכן מציעים בגדי מעצבים בזול בבוסטון? המלצות שוות באמת לביקור בערים הכי מוצלחות בחוף המזרחי

88 שיתופים | 132 צפיות

ניו יורק

אחת הערים המסקרנות, המדהימות והמתוירות בעולם, שמתאימה לחופשה בכל מזג האוויר, כולל בחורף (אל תפספסו את המדריך שלנו לחופשת חורף בניו יורק) יש להודות שניו יורק היא לוקיישן תיירותי חמקמק למדי. מצד אחד, שלל תחנות חובה שאסור לפספס, מצד שני – מיליון ואחת מסעדות, ברים, חנויות ועוד פינות חמד שנפתחות על ימין ועל שמאל כך שלתיירת המזדמנת די קשה לעקוב. בדיוק בשביל זה אנחנו פה עם 5 תחנות חובה שלא תמצאו באף מקום אחר.

Milk and Cream Cereal Bar
אנחנו יכולות להתערב שאם ביקרתן בפייסבוק ולו פעמיים בעשור האחרון נתקלן בסרטון ההו-כה ויראלי המציג את המסעדה הפוטוגנית המכילה את כל סוגי דגני הבוקר הקיימים, עושה איתם כל מיני מניפולציות (על גלידת קורנפלקס שמעתן?) וחשבתן לעצמכן "אבל איפה זה באמת קיים?!". ובכן, ברור שבניו יורק. "Milk and Cram Cereal Bar" יגשים את כל חלומות הסוכר (והאינסטוש) שלכן עם גלידות מותאמות אישית, שייקים, פרוזן יוגורטים – וכל צורת מזון שניתן לשלב איתה קורנפלקס וחלב.

כתובת: 159 MOTT STREET
NEW YORK, NY 10013
עוד פרטים באתר

L Train Vintage
בבירת אופנה כמו ניו יורק שופינג הוא משימה בגדר חובה, אבל כמה אפשר לחרוש את הסוהו? עם כל הכבוד לרחוב המפורסם, לא נסענו לחו"ל בשביל סניף בעל שלוש קומות של H&M.
אז אם מאסתן מבגדים משעממים ואתן בקטע של וינטג' ויד שנייה – רשת הווינטג' ההיפסטרית L Train Vintage (הקרויה על שם קו הסאבוואי המפורסם) היא המקום בשבילכן. מבחר הבגדים והסגנונות האדיר הפך את החנות ליקירת הבלוגריות ועיתונאיות האופנה, והמחיר הידידותי מתאים לכל כיס, ואנחנו לא מגזימות. בקיצור: מושלם למסע שופינג רציני של חו"ל בלי לחרב את העו"ש. בונוס: הסניפים פזורים ברחבי העיר כך שלרוב לא תצטרכו להרחיק במיוחד.

ומה אחרים חושבים על חנות הוינטג' הכי מגניבה בניו יורק? כל הביקורות

Marty’s V Burger
'גן עדן טבעוני' כבר הפכה לקלישאה המודבקת לכל כוך המציג מרק עדשים טעים פלוס, אבל הפעם זה הדבר האמיתי. ובעצם, יודעות מה? מדובר בגן עדן לכל חובבת המבורגר באשר הוא, טבעונית או לא. אצל מרטי תמצאו המבורגר טעים בטירוף, עסיסי בקטע אחר ו… טבעוני לגמרי. בלי קשר להרגלי התזונה שלכן שווה לקפוץ לביקור הזה רק כדי לדעת מה נאכל בעתיד. אם לשפוט לפי הקולינריה הניו יורקית העתיד הוא טבעוני, בהתחשב בהמבורגר של מרטי אין לנו שום בעיה עם זה.

כתובת: 134 East 27th St
New York, NY 10016
עוד פרטים באתר

שוק האוכל של ווילאמסבורג – Smorsborg
מביני עניין יגידו לכן שוויליאמסבורג היא כבר לא השכונה הקולית ההיא מאז שטיילור סוויפט בנתה שם מבצר מחצאיות מיני של אמריקן אפרל. אל תדאגו, אותם אנשים בדיוק יגידו לכם גם לא לוותר על שוק האוכל של ווילאמסבורג. על קו המים היפה של השכונה המגניבה-יוקרתית מחכים לכם דוכני אוכל מכל העולם ופרשנויות חדשות למאכלים מוכרים (על טאקו צ'יפס שמעתם?) בזמן שאתם צופים בנוף המקסים שיש לקו המים של לווילאמסבורג להציע.

כתובת: 90 Kent Ave, Brooklyn, NY 11211
(פתוח בימי שבת מהשעה 11:00-18:00)

High Line Park

High Line Park
אם אתן קוראות את הכתבה הזאת, כנראה שאתן מחפשות המלצות לא שגרתיות – ואין לא-שגרתי כמו פארק היי ליין, aka התשובה המגניבה לסנטרל פארק. הפארק, ממוקם בדרום מערב מנהטן והוא אחד המקומות שוקקי החיים והנעימים שיש לניו יורק להציע. מעבר לעובדה שמדובר באחד הפארקים הבטוחים ביותר בעיר – הוא גדוש באירועים, סיורים, מיצגי אמנות, כרי דשא כיפים, אדריכלות חדשנית והפתעות נעימות כמו שיעורי ריקוד המתרחשים סתם כך באמצע הפארק. אז נכון, הוא לא מתוקשר כמו סנטרל פארק, אבל את החוויה בהיי ליין לא תמצאו בשום פארק אחר בניו יורק.

כתובת: High Line Park, Manhatten

פינה של שקט בלב מנהטן: פארק היי ליין | צילום: שאטרסטוק
פינה של שקט בלב מנהטן: פארק היי ליין | צילום: שאטרסטוק

 

בוסטון

אחרי הלכלוך האורבני של ניו יורק בוסטון היא כמעט ההפך המוחלט. בירתה של מדינת מסצ'וסטס היא עיר יפהפייה, נקיה, ידידותית לילדים וגם להורים, וכל זה בלי לוותר על מוקדי עניין שיהפכו את הטיול בה לחובה. הנה כמה מהם שאהבנו במיוחד.

סיילם
העיירה הקטנה סיילם, שיש הקוראים לה "ברוקלין של מסצ'וסטס", מפורסמת בעיקר עקב ציד המכשפות שנעשה בעיר בשנת 1632, בו תלו כ-13 נשים ו-6 גברים לאחר שהורשעו במעשי מאגיה שחורה וכישוף.
כיום סיילם עושה מהסיפור הזה רווח תיירותי יפה. העיירה היפה הזאת כוללת בנייה עתיקה שנשארה מאותה תקופה ומכילה מוזיאונים רבים בנושא, בתים רדופים, סיורים בבתי קברות, בתי קפה מקושטים במכשפות, חנויות ספרים נישתיות ועתיקות ואפילו חנות שרביטי קסמים. הכל בסיילם מתרכז סביב עניין המכשפות, ואם יוצא לכן לבקר באזור האלווין – בכלל הרווחתן קרנבל של חודש שלם.

האוטובוס הצף
אם אתן רוצות לסגור את פינת האתרים ההיסטוריים של בוסטון מבלי לכתת רגליים ממקום למקום – כדאי שתעשו זאת על ה-DUCKS, אוטובוסי תיירות שגם יודעים לשוט בנהר הצ'ארלס. כאן תיהנו משני העולמות: גם סיור תיאטרלי (ויש האומרים קצת רעשני) מפי המדריכים על כלי רכב מגניב וגם שיט נעים באחת הערים עם קו מים יפייפה.

לפרטים נוספים: www.skywalkboston.com

ללא ספק אחת הערים הכי יפות בארה"ב – בוסטון | צילום: שאטרסטוק
ללא ספק אחת הערים הכי יפות בארה"ב – בוסטון | צילום: שאטרסטוק

 

Nordstrom Rack

זה לא ביקור בארה"ב אם הוא לא כולל שופינג מקיף. את סניפיה של רשת נורדסטרום היוקרתית, שכוללת את כל מותגי העל שרק אפשר לחלום עליהם, תוכלו למצוא פזורים בכל המדינה אבל הסניף בבוסטון מוצלח במיוחד. הכוונה היא לסניף Nordstorm Rack, שהוא למעשה רשת העודפים של מותג היוקרה. בעוד לרוב חנויות עודפים נוטות להבטיח אבל לא לממש, בסניף בבוסטון אשכרה מצאנו שלל פריטים מגוונים ומנעד רחב של מידות. אם אינכן מאמינות: כותבת שורות אלה קנתה תיק של מייקל קורס בשליש ממחירו המקורי. שופינג נעים.

כתובת: 497 Boylston St, Boston, MA 02116
עוד פרטים באתר

The Castle
נסעתן לבוסטון עם ילדים? או שאתן בעצמכן לא מפחדות לתת לילדה הפנימית שלכן להתאוורר מדי פעם? כנראה שתשמחו לשמוע על The Castle, בית קפה משחקי קופסה הנמצא בעיירה בוורלי. לצד התפריט המציע אוכל וקפה, קיים תפריט משחקי קופסה המציע כ-700 משחקים לכל הגילאים, מכל הסוגים: משחקי חשיבה, משחקי תפקידים, משחקי מסתורין –  You name it – זה קיים בטירה. ומה לגבי המחיר? ידידותי לחלוטין, 5 דולר. כדי שכולם מכל מקום יוכלו לשחק.

כתובת: 240 Rantoul st. Beverly MA 01915
עוד פרטים באתר 

אוניברסיטת הרווארד
אמנם לא מדובר באתר תיירות פר אקסלנס אבל אוניברסיטת הארוורד בעיירה קיימברידג' היא ללא ספק סיבה מצוינת לקפוץ לביקור במסצ'וסטס. הקמפוס רחב הידיים מציע סיורים מאורגנים וחינמיים במתחם האוניברסיטה הוותיק (ותיק זה לא מילה, 400 שנות קיום) והמטורף, שמזכיר במראהו את הוגוורטס מסדרת ספרי "הארי פוטר". אם אתם פחות בווייב של מדריכים ומיציתם את השיטוט לבדכם, כיכר הרווארד סקוור תחכה לכם עמוסה בחנויות ובתי קפה. אגב, באותו רחוב שבו הרווארד שוכן נמצאת גם אוניברסיטת MIT המפורסמת וגם היא שווה ביקור.

כתובת: 02138 Cambridge, MA
עוד פרטים באתר