נמצא המייקאפ שמסתיר הכל, כולל מצב רוח ירוד

אבני קריסטל שמכשפות את העור, באלם קסמים לשפתיים ומייקאפ שמסתיר הכול, כולל מצב רוח ירוד. בדקנו בשבילכן את מוצרי הטיפוח החדשים ויש לנו מסקנות

88 שיתופים | 132 צפיות

עדי עוז, 44, עורכת "את"

אחת שנאמנה למוצרים שלה כל עוד היא הבוס ולא להפך

"אתר הביוטי Guilty השיק לאחרונה את מותג הטיפוח Mikaella Beauty, מתוכו דגמתי בהנאה רבה את ג'ל הקסם Magic Micellar Gelי(50 ש"ח, באתר guilty.co.il), שמנקה את הפנים ומסיר איפור בלי לצרוב בעיניים וללא הצורך לשטוף פנים אחר כך. הוא ניקה את העור היטב ואף התגלה כנעים ומרגיע. המשכתי את הטיפול בפנים בקרם Crème Fine Le Lift מבית Chanel, שהגיע לארץ באיחור אופנתי בגלל הקורונה. הקרם נעים מאוד, נוטה יותר לכיוון ג'ל מאשר קרם סמיך, נספג במהירות והעניק מיד תחושה מרעננת לפנים שלי, שהיו זקוקות מאוד לכך (680 ש"ח, בחנויות שאנל ובסופר־פארם). עכשיו, כשהפנים מוכנות לאיפור, אפשר להתנסות במוצרי האיפור החדשים מבית Premier Dead Sea. חברת הקוסמטיקה הוותיקה והאיכותית השיקה לאחרונה מוצרי איפור מקצועיים תחת השם Center Stage, ולדבריה אף הוכנסו אליהם רכיבים פעילים בגזרת האנטי אייג'ינג. דגמתי כמה מוצרים, וכולם התחבבו עליי מאוד. הכי הרבה מחמאות קיבלתי ביום שבו מרחתי את המייקאפ והסומק של החברה (115־269 ש"ח, באתר פרמייר ים המלח), הם שרדו על הפנים כמה שעות וגרמו לי להתקבל בכל מקום באמירה הנהדרת שאני נראית 'זוהרת', אף שהרגשתי די גרוע מבפנים. כדי להשלים את הזוהר, השתמשתי בסרום לשיער Keratin smooth Perfect Bonacure של שוורצקופף פרופשיונל, המגיע במארז של שני בקבוקים (120 ש"ח, להשיג במספרות המורשות). הסרום הפך את השיער לחלק וחיוני יותר למשך יומיים, גם כשחפפתי בין שימוש לשימוש. השאלה היא למה צריך סרום בשני שלבים? אי אפשר לייצר מוצר טוב בבקבוק אחד? עצלנות היא המוטו שמשאיר אותי נאמנה למוצרים לאורך שנים".

רוני ודנאי, 35, עורכת המשנה של "את"

אחת שמנהלת יחסים פתוחים עם כמה וכמה תכשירים

"גם בימים כתיקונם אני מתקשה לסגל שגרת טיפוח עקבית, אחת על כמה וכמה בשנה האחרונה, שכולה בסימן אי־יציבות ואווירת 'שגרה היא בגדר המלצה'. לכן שמחתי מאוד לערוך היכרות עם שפתון הלחות המבוסס על פפאיה, אלוורה ושמן זית מבית מותג הטיפוח הבריטי Dr.PawPawי (39.90 ש"ח, בסופר־פארם). התנסיתי בגוון הקלאסי השקוף, שלדברי היצרן מתהדר באיכויות מולטי־טסקינג מרשימות: מהענקת לחות לשפתיים ותפקוד כפריימר לעור יבש עד ריכוך העור מסביב לציפורניים וטיפול בקצוות מפוצלים. לאחר ההתנסות אני יכולה להעיד שהוא בהחלט מרכך את השפתיים, מוסיף לעור ברק עדין עם גימור זהוב, שמחמיא לעצמות הלחיים ומרגיע פריזים סוררים – אך בגלל המרקם הדביק שלו מומלץ לשים מעט מאוד ממנו ואף לוותר על חלק מהטריקים שהוא מציע, למשל הפרדת הריסים וסידור הגבות. לאחר מכן התנסיתי במייקאפ Foundation Skin LongWear Fluid Powder של Bobbi Brownי(220 ש"ח, בחנויות החברה ובאתר). המייקאפ מבוסס על פורמולה היברידית, כך שהחומר מונח על הפנים כנוזל ומתקבע עליהן כפודרה. אחרי כמה טסטים הצלחתי לגבש דעה מוצקה, אבל לבסוף החלטתי שמדובר במוצר מוצלח בסך הכול, עם פלוס של כושר שרידות מרשים. עם זאת, הוא מוצלח פחות כשמניחים אותו על אזורים יבשים בפנים, בשל המרקם האבקתי שרק מדגיש את היובש. במקלחת של סוף היום, לאחר הסרת האיפור ולפני הנחת הקרם, ניסיתי את שמפו My Nudo של Moroccan Gold Seriesי(200 ש"ח, באתר החברה). זהו שמפו טיפולי נגד נשירה ובעד חיזוק השיער, המכיל לדברי היצרן רכיבים טבעיים כמו שמן אבוקדו, שמן ארגן, קפאין, תמצית עלי ברוש ותמצית שורש ג'ינסנג. בניגוד לטבעם של שמפואים מבריאים, השמפו הזה מקציף ולא מייבש את השיער. קשה לקבוע שהוא הפך את השיער שלי לנינג'ה ישראל, אבל נראה שאחוזי הנשירה הצטמצמו. סיימתי בסדרת ההבהרה החדשה של Elure מבית סלע מדיקל, הכוללת סבון פנים עדין ונעים ושני קרמים דו־שלביים ליום ולילה הנספגים במהירות שיא (990 ש"ח, להשיג בסלע מדיקל ובקליניקות המובחרות). אף שאני לא בנויה לקשר כל כך מחייב, המוצרים התגלו כיעילים ומהירי תוצאות ניכרות לעין, ביחד ולחוד".

ירדן יעקובי, 35, ארט דירקטור של "את"

אחת שמעדיפה אותם טבעיים ואופטימיים, גם בתיק האיפור שלה

"נשבעת שהיקום מסונכרן עם שגרת הטיפוח שלי, ואחרי שקיבלתי את המוצרים האלה להתנסות הבנתי עד כמה. מדי בוקר אני נוהגת לשטוף את הפנים בסבון פנים ולאחר מכן מקפידה למרוח סרום, ולכן שמחתי מאוד להתנסות בסרום לעיניים ולפנים של ד"ר דבור (168 ש"ח ל־30 מ"ל, באתר: drdabour.co.il), מוצר קוסמטיקה טבעי תוצרת הגליל. הסרום הזין את העור בצורה עשירה ולא שומנית מדי, העניק לו מראה זוהר ובריא, וכבונוס זכיתי בניחוח סחלבים עדין ונעים. בכנות – וואו, גם מוצר ישראלי וגם מרגיש איכותי. מפגש קוסמי נוסף נרשם עם מארז אבני עיסוי לעור הפנים של המותג הקוריאני So.Koי (99 ש"ח, בסופר־פארם). המארז כולל שלוש אבני גוואשה – טרנד עולמי שכבש אותי מזמן – עשויות מינרל רוז קוורץ להמרצת מחזור הדם וסילוק פסולת מתאי העור. כל אבן מיועדת לאזור אחר בפנים, ואני התחברתי בעיקר לאבן הגדולה שמתאימה גם לעיסוי הצוואר ואזור בית החזה. אחרי זה העור היה מתוח וגמיש יותר ומלא חיוניות. אחרי שהטמעתי את הסרום בעור בעזרת אבני הקריסטל המשכתי בקרם Hydra Zen Anti Stress Glow Liquid של Lancômeי (249 ש"ח ל־50 מ"ל, בסופר־פארם, המשביר לצרכן, Be, אפריל ופרפומריות מובחרות), המכיל בין היתר חומצה היאלורונית, אלוורה ותמצית ורדים. הוא מאופסן במכל בגון ורדרד אופטימי, נספג במהירות ומותיר תחושת לחות ורכות בפנים – נראה לי שמצאתי את האחד בשבילי. עכשיו נותר רק להוסיף מעט צבע ללחיים. תקופת הקורונה צמצמה את השימוש שלי במוצרי איפור. סומק הוא המוצר היחיד שאני לא מוותרת עליו, ולכן שמחתי לנסות את Lip & Chick Stain של Bestieי (39 ש"ח, בסופר־פארם). מדובר בבקבוקון צבע לשפתיים וללחיים במרקם מימי עם מברשת כמו של לק. מניחים כמה נקודות צבע על הלחי או על השפתיים ומורחים בעזרת האצבע. הגוון מהמם, התאים לי בול, השימוש קליל וכיפי והצבע עמיד לאורך זמן. רק מבאס שהוא נשאר על האצבע לאחר המריחה. מזל שהימים האלה מצריכים אלכוג'ל, שמסיר את הכול".

רק התחלנו וכבר התאהבנו

עפרי איוניר, 53, מנהלת תחום אופנה ולייף סטייל

מסקנות: "השילוב של עונת מעבר, יובש ומסכה על הפנים עושה שמות בעור, ולכן תליתי את תקוותיי בסרום המֵחַדֵש מסדרת ABR Complex של HLי (350 ש"ח ל־30 מ"ל, באתר החברה ואצל קוסמטיקאיות מובחרות). מעבר לכך שהוא בעל מרקם קליל, נספג מהר והריח שלו נעים וניטרלי, הוא משלב רטינול וחומצות אלפא ובטא הידרוקסיות פעילות – מה שמבטיח הסרת תאים מתים, חידוש העור ועידוד ייצור של קולגן ואלסטין. החידוש המסקרן הוא הרטינול, המוגש לראשונה בצורת מיליקפסולות הנפתחות רק בעת השימוש, כדי לשמור על האפקטיביות שלו בזמן אמת".