מה רואות בסופ"ש? את הסדרה האופנתית שכל העולם מדבר עליה

"The New Look" | צילום: יחסי ציבור/אפל TV+
"The New Look" | צילום: יחסי ציבור/אפל TV+

גלן קלוז, ג'ולייט בינוש וג'ון מלקוביץ' בסדרה העוסקת בדרמות של אחד ממעצבי העל הכי גדולים בהיסטוריה, כולל סערת הנאצים וקוקו שאנל? אנחנו כבר יודעות מה התוכנית שלנו לסופ"ש, ליטרלי

88 שיתופים | 132 צפיות

זה כנראה מקרי לחלוטין, אבל בזו אחר זו יצאו לפתע שתי סדרות דרמה ביוגרפיות גדולות ומושקעות שעוסקות במעצבי אופנה איקוניים מן העבר הרחוק, ואחרי שדיסני+ עשתה כבוד לכריסטובל בלנסיאגה במיני-סדרה המצוינת להפתיע "כריסטובל בלנסיאגה", באה אפל TV+ ומעניקה טיפול יוקרתי לכריסטיאן דיור בדרמה התקופתית והיוקרתית החדשה שעלתה היום לאוויר, "The New Look".

>> כמה סטייל, כמה דרמה: הסדרה החדשה של דיסני על בלנסיאגה

"The New Look" | צילום: יחסי ציבור/אפל TV+
"The New Look" | צילום: יחסי ציבור/אפל TV+

הדבר המעניין מבחינת בטטות כורסה מקצועניות, הוא שיוצר הסדרה הוא טוד איי קסלר, מכותבי "הסופרנוס" בעונות 3-2 ומיוצרי "Damages" המצוינת עם גלן קלוז ו"קשר דם" המעולה של נטפליקס עם בן מנדלסון. בשבע השנים האחרונות הוא לקח הפסקה ארוכה מתעשיית הטלוויזיה, ולכאורה יש כאן קאמבק משמח של אחד היוצרים המבטיחים של העשור הקודם.

>> מה רואות בפברואר? 27 סדרות חדשות ולוהטות לחורף

מנדלסון וקלוז חוזרים לשתף פעולה עם קסלר בסדרה האפית הזאת, מנדלסון בתפקיד אדיר ככריסטיאן דיור עצמו, בעוד קלוז מגלמת את עורכת האופנה המיתולוגית של "הארפר'ס בזאר" כרמל סנואו, בעוד ג'ולייט בינוש מגלמת את קוקו שאנל, מייסי וויליאמס מ"משחקי הכס" מגלמת את קתרין דיור, אחותו לוחמת הרזיסטנס המפוארת, וג'ון מלקוביץ' האגדי מגלם את הקורטייר לוסיאן להלונג שחלש על עולם האופנה הפריזאי בשנות ה-20 של המאה הקודמת. הקאסט המפואר הזה לבדו הוא סיבה טובה להתייצב מול המסך, וזה עוד לפני שדיברנו על השחזור התקופתי המוקפד והאופנה המסחררת.

שלושת הפרקים הראשונים של האפוס הביוגרפי כבר באוויר (ומעכשיו פרק בשבוע), הביקורות נעות בין "גרועה באופן מעורר השתאות" ובין "מבדרת ומרתקת", יש גם סערה קטנה בדרך לגבי האופן שבו הסדרה מלבינה ואף מוחקת את השת"פ של קוקו שאנל עם הנאצים בזמן המלחמה, אבל במרכז הסדרה עומדת הקולקציה המיתולוגית של דיור, "The New Look", והיא מקבלת את כל הכבוד המגיע לה, אז כל הפאשניסטות מאוד מרוצות ומרוצים בינתיים. וזה כנראה מה שחשוב.
>> "The New Look", עונה 1, 10 פרקים. עכשיו באפל TV+ 

הכתבה פורסמה לראשונה באתר "טיים אאוט"