הכל זהב

נסטיה ליסנסקי נפעמת מהבלוגרית הוותיקה סוזי לאו, מפרגנת לביונסה ורוקחת לעצמה ארוחת חג מהפנטת במלון סופר אופנתי עם השמלה המושלמת והמשפחה המדוגמת

88 שיתופים | 132 צפיות

השראה

סוזי לאו @susiebubble, סטייליסטית ובלוגרית על, מתלבשת כאילו כל יום חג. לאו, 27, הייתה מהבלוגריות הראשונות שסומנו וקיבלו את חותמת האיכות של עולם האופנה כשזכתה במושב הנחשק בשורות הראשונות של תצוגות מעצבי העל ובכך פרצה דרך לבלוגרים אחרים שהיום נחשבים למשפיענים הגדולים בעולם. הסטייל שלה לא ניתן להעתקה: בקלילות שובבה ותחכום היא מרכיבה את הלוקים שלה ומבלבלת את כל החוקים המקובלים באומץ נערץ.

 

Susie-Bubble-

גם אני רוצה

 

גם אני רוצה ללבוש לארוחת החג שמלת שסעים של המעצב הצעיר עידן לרוס @idan_laros שהוא גם כוכב עולה, גם חביב הסלברטאיות וגם האחראי הלא רשמי להפיכתה של אניה בוקשטיין לאייקון אופנה. איסור: תחתונים. חובה: הורים ליברלים.

תיק דמוי גזרת נייר של המעצב הבלגי הצעיר נילס פירייר @ninirusu, כי גם כיף לגלות כישרונות באינסטגרם וגם כי לסוזי לאו (מימין) יש כזה, ומה שיש לה גם
אני רוצה.

 

אחרי הארוחה אני רוצה חופשה (נוספת) באדישיון הוטל @editionhotels בלונדון, שאירח אותי בפאשן וויק האחרון. אחרי שעשיתי צ'ק אאוט המשכתי לעקוב באינסטגרם אחר החשבון שמטפח אימג' של מלון סופר אופנתי. מלון שמשאיר לי ווג על הכרית עושה לי חשק לחזור אליו כל חודש.

משפחה

צמד צלמי האופנה שיגרום לכם לצלם את הילדים שלכם עוד קצת

דוגמנית

גיזל


כי אין חג בלי משפחה. חשבון האינסטגרם המשפחתי השייך לצמד צלמי אופנה ההולדנים אינז ו־ווינוד @inezvinoodh – מהמצליחים והמוערכים בתעשיית האופנה העולמית – חושף חיי משפחה והורות פוטוגניים לצד תצלומי קמפיינים ושערים למגזינים היוקרתיים והנחשקים בעולם. אבל איכשהו בין תצלומי ליידי גאגא, לארה סטון וג'יזל מסתמן כוכב אחד בן 11 – הבן צ'ארלס. ילדות באור הפלאשים מעולם לא נראתה יותר סטייל.

 

מייד אין איזראל

דוגמנית

בואו נודה על האמת – עם כל השאיפה להבריק אופנתית, כולנו מכורים לטי שירטס שלנו. המותג הישראלי השובב Don't tell mama @donttellmama_studio משדרג את הפריט העל זמני עם קריצה נוסטלגית. המותג עושה שימוש בבדים איכותיים שעליהם דאחקות גיקיות, כיתובים ציניים פאשניסטיים, והברקות ניינטיז שיצחיקו את ילידות שנות ה־90 ומעלה. לבחורות עם הומור שמדקלמות “דונה מרטין גרדג'ואייט" ובוחרות צד בין קלי לברנדה. מיוצר בארץ, שזה תמיד חשוב בעיניי ויש גם לגברים ולתינוקות.

הפתעה

ביונסה

לו הייתי שומעת שביונסה @beyonce לבשה חצאית מכנסיים, כנראה לא הייתי מאמינה וגם מזדעזעת עד עמקי נשמתי, כיוון שביונסה שייכת לז'אנר נשים שבגדים בכלל ובגדים ארוכים בפרט לא הולמים אותן (עיין ערך בר רפאלי). בווידיאו היחיד שבו היא לבשה מכנסיים נשמתי לרווחה כשתלשה אותם בפינאלה וחשפה את גזרת בגד הגוף שעושה עמה רק חסד. ואז גיליתי את התמונה הנ"ל באינסטגרם של מיסיס קארטר והופתעתי לגלות אאוטפיט מתוחכם וסופר מתקדם אופנתית, שאני בעצמי אשמח לעשות עליו קופי פייסט לארוחת חג.

תופעה

מביונסה ועד נינט – קעקועי הזהב השתלטו על הפיד



העובדה שתופעת הקעקועים הזמניים התפשטה מעבר לקבוצת הגיל 3־6 היא תעלומה בעיניי, אבל פתאום גיליתי באינסטוש את הקעקועים המוזהבים שמסתמנים להיות הדבר הבא. בעוד בלוטות הטעם שלי עוד מנסות להסתגל, 203 אלף עוקבים (!!!) של @flashtattoos כבר לגמרי הפנימו שאפשר לשלב אותם בכל מקום אפשרי בגוף. אפילו ביונסה מפרגנת, ונינט לא פספסה הזדמנות להתקשט בחתונה שלה. האמת, לבן, שיזוף ובלינג זהוב זו נוסחה מנצחת. מתנה לחג?