כתבה

הכירו את הרולס רויס של טיפולי האסתטיקה

טניה אוהב שלום | צילום: יח"צ
טניה אוהב שלום | צילום: יח"צ

מכשיר ה-BBL מעניק טיפול עוצמתי מבוסס מערכות לייזר עם קרן אור והטכנולוגיה שלו נחשבת לאחת הטובות והבטוחות ביותר בעולם לטיפולי פנים וחידוש העור

88 שיתופים | 132 צפיות

טניה אוהב שלום מכניסה אותי לאחד מחדרי הטיפול בקליניקת הבוטיק המפוארת שלה לטיפולים קוסמטיים ואסתטיים במערב ראשון לציון וניגשת ישר למכשיר הגדול שניצב בצד החדר. "זה היהלום שבכתר", היא אומרת, "אני הראשונה שהביאה אותו לארץ". טניה, בת 45, ונראית הרבה פחות, היא קוסמטיקאית בכירה, עם ותק של 15 שנה אינטנסיביות שממשיכה ונוסעת עד היום בעולם לכנסים וסדנאות ומביאה אלינו את מיטב החידושים בתחום. היא אישה יפה, מטופחת מאוד, המראה קלאסי, והיא לבושה בהידור מאופק. היא מקדימה ואומרת: "הקליניקה שלי היא לא מקום של ספא. לספא באים כדי להתפנק. אלי באים כדי לראות תוצאות משמעותיות ובשביל זה צריכים לפעמים קצת לסבול, אבל זה שווה הכול. בעיני", היא מוסיפה, "טיפולים קוסמטיים מתקדמים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מה-WELL BEING שלנו. חשוב שנטפל בפנים שלנו בדיוק כמו שאנחנו עושות כושר ומקפידות על תזונה. הכול קשור להכול, אישה עם מודעות ומטופחת שמרגישה טוב עם עצמה היא לעולם תהייה אישה יותר מאושרת ושמחה ומבחינתי אין סיפוק גדול יותר מאשר לגרום לנשים שמגיעות אלי להיראות ולהרגיש יותר יפות ויותר מאושרות". 

בקליניקה שלה ארבעה חדרי טיפולים, ועובדות לצידה רופאה, שבין השאר מבצעת הזרקות חומרי מילוי, ומטפלת במכשור הרפואי המחייב יד של רופא ועוד שתי קוסמטיקאית, וגם נשות מנהלה. לקליניקה מגיעות מדי יום כעשרים נשים העוברות את המגוון העצום של הטיפולים המוצעים. גברים, היא מודה, מגיעים הרבה פחות, לחלקם, אין מודעות ואחרים מודים שהם לא רוצים לסבול, אפילו קצת. 

ספרי על המכשיר שעושה נפלאות.
"המכשיר בו מדובר הוא BBL (ראשי תיבות של BroadBand Light) שמגיע מארצות הברית ונמצא ב-60 מדינות בעולם במיטב הקליניקות לאסתטיקה, טיפול רולס רויס, שמעניק טיפול עוצמתי מבוסס מערכות לייזר עם קרן אור והטכנולוגיה שלו נחשבת לאחת הטובות והבטוחות ביותר בעולם לטיפולי פנים וחידוש העור גם לאזורים גדולים. הוא עושה נפלאות כולל לשיפור איכות העור ולאנטי אייג'ינג כאשר ידית אחת מבצעת שש פעולות שונות בהחלפת פילטר בלבד. קרן האור משנה את תפקוד התאים ותא זקן הופך לצעיר ומעודד ייצור קולגן. זה מדהים כמה שהעור שלנו הוא דבר גאוני ויכול לרפא ולחדש את עצמו כל הזמן. ניתן לטפל במכשיר באזורים שונים בגוף, אני מטפלת בו בעיקר בפנים, בדקולטה, בידיים ובזרועות והוא נותן פתרונות למגוון בעיות עור: רוזציאה, נימי דם, נקבוביות פעורות, קמטוטים, קמטים וכתמים, צלקות, אדמומיות, עור חסר גוון ועוד". 

איך הטיפול מתבצע בפועל?
"חשוב לי להדגיש שכל הטיפולים שמבוצעים אצלנו בקליניקה, והוא אחד מהם, תמיד מותאמים אישית. אין עור שדומה למשנהו ולכן הדבר הכי חשוב הוא האבחנה האישית כדי לייצר פרוטוקול טיפולי מדויק. אחרי שקבענו את הפרוטוקול, מספר הטיפולים הנדרש ותיאום הציפיות, מורחים ג'ל קירור על האזור המטופל, המטופלת מרכיבה משקפי מגן, הטיפול מתבצע בעזרת ידית עם אורכי גל שונים שמגיעים עד לשכבות התחתונות של העור. הטיפול נמשך כ-30 דקות, התוצאות נראות מהר ושביעות הרצון של המטופלות עצומה. 

טניה אוהב שלום | צילום: יח"צ
טניה אוהב שלום | צילום: יח"צ

טניה עלתה לישראל בגיל 20 מצפון קווקז. אימה נפטרה בגיל 40 מסרטן כשטניה הייתה בת 13 והיא גדלה עם אבא ושתי אחיות גדולות שלימים עלו לישראל. "אבא היה איש עסקים ובעלים של מפעל לשוקולד וגם איש ציבור ופעיל בבית הכנסת המקומי. היהדות הייתה חלק בלתי נפרד מחיינו ולאבא הייתה משאלה אחת שבבוא היום נתחתן עם יהודים. בגיל 20 אחרי סיום לימודי בלשנות, היא הגיעה לראשונה לארץ. "מאוד רציתי לבנות את חיי בלונדון, התחברתי למקום, לתרבות, לאופנה, אבל ילדה רוסיה מבית טוב לא אמורה להמרות את פי אביה שהתעקש שאעלה לישראל". בלי ידיעת השפה, התחנה הראשונה שלה הייתה באר שבע שם גרו אחיותיה, השתיים היחידות שהכירה כאן, "הייתי ילדה פרינססה, פריבילגית שאביה מימן אותה, לא הייתי צריכה לעשות עבודות מזדמנות כמו מלצרות כדי להתפרנס ועברתי לראשון לציון כי תל אביב נראתה לי גדולה מדי. אבי נפטר שם בגיל 56. הוא נישא בשנית וכל רכושו עבר לאשתו השנייה". את השנה הראשונה כאן הקדישה טניה ללימודים באולפן, "מתמיד הייתי תלמידה טובה ושקדנית, וגם עכשיו לקחתי הכול ברצינות ושיננתי כל יום מילים חדשות. כעבור שנה שלטתי טוב בשפה". על זוגיות עוד לא חשבה אבל היא קרתה מהר משציפתה. "היה לי חלום על קוסמטיקה שליווה אותי מגיל צעיר ועל קליניקה משלי שאפתח בבוא היום אבל הייתי צריכה לזה עוד זמן. בינתיים התחלתי לעבוד בחנות גולברי בעיר והבוסית שלי דיברה עם מעצב השיער שלה, עמית אוהב שלום שמו, ואמרה לו 'אם הייתי גבר, הייתי יוצאת איתה'. הוא כנראה הסתקרן והבטיח לקפוץ עם סיום העבודה. לימים אמר לי שכבר אחרי הפגישה הראשונה שלנו הוא ידע שאהיה אשתו. לי זה לקח יותר זמן, אבל התאהבתי בגבר הראשון שלי ואחרי שנתיים של חברות התחתנו. מאוד רציתי בית ומשפחה ועמית מאוד נכון לי. הוא נותן לי הרבה אהבה והוא חבר טוב ואכפתי ומסור, אני אישה חזקה ושתלטנית אבל הוא נותן לי ספייס לצמוח וגאה על הדרך שאני עושה". 

הבת שלהם בת 22 והבן  18עתודאי. עד גיל 30 היא הייתה מורה לאנגלית אבל אז הרגישה שהזמן שלה להגשים את החלום להפוך לכוהנת יופי מוכרת ומצליחה. החלום התגשם מהר. אחרי שסיימה לימודים וקיבלה תעודה של "סידסקו", פתחה מקום קטן בבית, אבל כמות הנשים שהגיעה הייתה עצומה והיא פתחה בוטקה מחוץ לבית. חמש שנים מיום שהתחילה לעבוד עברה למקום הגדול והיפה שבו היא נמצאת היום. "אני כאן מבוקר עד ערב ואני בכלל לא מרגישה שאני עובדת כי אני עוסקת בתחביב הגדול שלי שגורם לי לאושר. אני נוסעת הרבה להשתלמויות בחו"ל. ארצות הברית, אירופה כולל מוסקבה שם הרפואה האסתטית מתקדמת מאוד ואני בקשר רצוף עם דרמטולוגיות שם". 

מה הסוד היום בטיפולים המתקדמים?
"השילובים עם מכשור בטכנולוגיות מתקדמות. יש אצלי בקליניקה מכשור מאוד מתקדם, אציג כמה מהם: אולטרה פורמר 3 – מכשיר אולטראסאונד מהפכני להרמה, חיטוב ומיצוק העור ללא ניתוח, מתאים גם למיצוק באזורים שונים בגוף כולל שומן תת עורי, התוצאה ניכרת לעין אחרי הטיפול הראשון והעור ממשיך להתמצק שלושה חודשים עד לתוצאה הסופית. נעשה ללא הרדמה במשך 20-15 דקות. פרקטורה של חברת אינמוד שהאנרגיה הממוקדת שלו מגיעה לעומקים שונים בעור. התוצאות דומות לפילינג לייזר אבל כאן ללא זמן החלמה ארוך ואדמומיות ממושכת וללא חשש מפיגמנטציה. המכשיר משמש למגוון טיפולים רחב כמו טיפול בבצקות, רפיון עור וחידוש טקסטורת העור, אקנה ונקבוביות פעורות, מחליק קמטים, מתקן צלקות ופוסט אקנה. הוא דורש אלחוש ונמשך כחצי שעה. מכשיר נוסף הוא לד דרמלוקס – פוטותרפיה עם עור כחול ואדום שנחשב למוביל לפתרון בעיות אקנה, ריפוי פצעים תופעות עור מגורה והתוצאות עור בריא ורענן וישנם מכשירים חדשניים נוספים". 

מי הקהל שלך?
"מגיעות הרבה נשים מהסביבה כולל מתל אביב אבל גם מקרית שמונה ומאילת יש נשים שמגיעות אלי מלונדון ומוינה אחרי שנחשפו אלי באינסטגרם שלי". 

איזה מסר יש לך לנשים?
"אישה יכולה לעשות הכול אם היא רק תרצה. אני רואה סביבי הרבה נשים חזקות נשות קריירה מצליחות, נשיות ומטופחות מאוד. המסר שלי הוא שהכול תלוי בבחירות שלנו ואנחנו יכולות להגיע לכל מקום שנשאף אליו". 

מה החלום המקצועי שלך?
"אני חולמת להיות בינלאומית, אני יודעת שיש לי את הכישורים לזה ואחרים אומרים עלי שאני גאון בתחומי. בשלב הקרוב אני מגשימה חלום עם מוצרי קוסמטיקה שלי תחת השם סקינאטיק שיצאו בעוד כארבעה חודשים פיתחתי עם אשת מקצוע בכירה בתחום 10 מוצרים פעילים לבעיות של פיגמנטציה, רוזציאה ולתחום האנטי אייג'ינג". 

והחלום האישי?
"שיעשו עלי יום אחד סרט בנטפליקס".

* בשיתוף טניה אוהב שלום.