הכירו את הסטודיו שיהפוך את האירוע שלכם לאידיאלי

צילום: אורית אלפסי
צילום: אורית אלפסי

זקוקים להפקה או סטיילינג של אירוע? הכירו את סטודיו אידאל, שם לא ינוחו עד שהכל יהיה מושלם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אפשר לקרוא לאיריס כהן בהרבה שמות – מפיקת אירועים, מעצבת חתונות או אומנית סטיילינג, אבל היא מעדיפה לראות את עצמה כמגשימת חלומות. בסטודיו אידאל שבבעלותה תוכלו למצוא את כל מה שנדרש כדי ליצור אירוע מהפנטזיות ולהפוך אותן למציאות. "לפני שהקמתי את החברה הרגשתי שאין בשורה בעולם עיצוב המתנות והפקת האירועים", אומרת איריס. "היה לי חזון לקחת את התחום הזה לשלב הבא באבולוציה. סטודיו אידאל עיצובים הוא התגלמות החלום הזה והוא תחילת החלום שלכם".

עם צוות מקצועי של מעצבים גרפיים,  מעצבי פנים ומוחות הקריאייטיב הטובים ביותר שעובד לצדה, איריס מתמחה בהפקת חתונות בוטיק באיכות גבוהה ביותר ואירועים יחודיים לחברות ולפרטיים, מגיבוש הרעיון ועד לפרט האחרון. הכל נעשה בקשר צמוד ואישי מול הלקוחות, כך שלא משנה באיזה אירוע מדובר – בין אם חתונה, אירוע עסקי, יום הולדת או כל דבר שיעלה בדעתכם – התוצאה הסופית תתאים בדיוק לטעם ולציפיות שלכם ותהיה חוויה חד פעמית עבורכם ועבור האורחים.

צילום: אורית אלפסי
צילום: אורית אלפסי

 

תהליך העבודה והעיצוב נעשה בשיתוף מלא עם הלקוחות, על מנת להבטיח כי העיצוב ישקף את הסגנון והטעם הייחודי שלהם. בסטודיו אידאל מומחים בפרטים הקטנים, שהם אלה היכולים להפוך את האירוע למושלם – בחירת ויצירת החלל האידאלי, הטעמים, הריחות והעיצוב אשר מרכיבים כולם יחד אירוע חווייתי ומיוחד. בסטודיו אידאל לא ישקטו עד שתגידו להם שהם הצליחו להפוך את החלום שלכם למציאות מדהימה. והדובדבן שבקצפת "הבייבי שלי״, כך מכנה אותו איריס, "בת שתים עשרה" חברה בת של סטודיו אידיאל אותה יצרה בשותפות עם המעצבת הדס צוקרמן ומתמקדת בהפקות ובעיצוב ארועים, מתנות ומוצרים לבנות המצווה.

לצד ההתמחות בהפקת אירועים ובסטיילינג של אירועים, שניהם ברמה גבוהה ומוקפדת, בסטודיו אידאל מספקים גם שירות משלים של עיצוב מתנות שמתאימות לשלל אירועים כמו חתונת, בריתות השקות וימי הולדת. "מתנות מקוריות הן הרבה מעבר לעטיפה", אומרת איריס. "הן מכילות בתוכן מנעד של רעיונות, מאווים ומחשבה מצד הלקוחות ומצד הסטודיו". בסטודיו אידיאל תכנון המתנות המקוריות והדרך אליהן לא פחות חשובים מהתוצאה. הסטודיו משקיע את מרב מרצו בדאגה לשביעות רצון הלקוח, ההגשה היא אישית עם דגש על האינדיבידואליות של הלקוח בדרך החשובה ליצירת המתנה המקורית המושלמת. כל השלבים, מקבלת הרעיון שמתחיל בצורתו המופשטת ועד המוצר הסופי נעשים באופן אישי ועם המון סבלנות וחזון משותף על מנת שהמתנה המקורית תשקף את מהות האירוע, כי מתנות מקוריות הן מה שמייחד את הסטודיו מול השוק הרווי, ניצוץ מקוריות שמאפיל על כל השאר ונותן ערך מוסף ומיוחד.

לא סתם קוראים לסטודיו בשמו. "אנחנו יודעים שאידאל הוא ביטוי חמקמק", אומרת איריס. "אבל אצלנו בסטודיו אנחנו מביאים נופך אישי אינדיבידואלי שהולך הרבה מעבר לדמיון. סטודיו אידאל עיצובים מורכב מהצוות המקצועי ביותר עם אנשי המקצוע המובילים בתחומם. כך אנחנו ממנפים  את הרעיון ואת החזון האישי של כל אחד ואחת מלקוחותינו ליצירת האירוע האידאלי שלהם".

איריס כהן | IDEAL עיצוב והפקה
077-6596152 | 054-9000048

פייסבוק
לאתר