הכיני עורך לחורף: הטיפים והתכשירים שיעבירו לך את החורף בשלום

טפחי את עורך. צילום: יח"צ
טפחי את עורך. צילום: יח"צ

עור יבש, מישהי? החורף הגיע ואיתו בעיות העור היבש, הנעות בטווח שבין אי נוחות אסתטית לבעיה רפואית של ממש. למה זה קורה ואיך נוכל להימנע מזה? התייעצנו עם איריס מדיוני, מנהלת השיווק של חברת לאונרדו קוסמטיקה, וחזרנו עם תשובות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | לאונרדו קוסמטיקה

אנחנו אוהבות את החורף. את האוויר הקריר, הבגדים עם הבדים הנעימים, כוסות תה חמות ומהבילות ואת רעש הגשם המכה על החלונות. הבעיה היחידה בעונה הכי רומנטית בשנה היא העור שלנו – בחורף הוא פשוט משתגע. הקור גורם לעור שלנו לאדמומיות וליובש, קילופים, סדקים, גירוד והרשימה נמשכת.

איריס מדיוני מחברת לאונרדו קוסמטיקה טוענת שהסיבה העיקרית להיווצרות בעיות של עור יבש נעוצה בעובדה שרובנו לא מתאימות את שגרת הטיפול היומיומי, הן בעור הפנים והן בגוף כולו, לאקלים המשתנה. הלחות בחורף באזורנו נמוכה באופן משמעותי מאשר בקיץ, ובנוסף על כך רוב אמצעי החימום הקיימים מפחיתים משמעותית את מידת הלחות באוויר. היובש מוביל לגרד שעשוי במקרים קיצוניים אף לגרום להיווצרות של דלקות עור.

קר לא חייב להיות מלווה ביובש. צילום: יח"צ
קר לא חייב להיות מלווה ביובש. צילום: יח"צ

בלאונרדו קוסמטיקה ממליצים בחום לאמץ שגרת טיפול מובנית בעור הפנים, ולהקפיד עליה במיוחד בתקופת החורף הקרה. טיפול יומיומי קבוע תוך שימוש בקרמים המתאימים לסוג העור, מבטיח הגנה על עור הפנים מפני הנזקים הללו. כיום קיים מגוון רחב של טיפולים, קרמים וטיפולי פנים מתקדמים לשיקום העור, המתאימים לכל סוגי עור הפנים. מומלץ כמובן לקבל אבחון מקדים אצל קוסמטיקאית מומחית או רופאת עור מוסמכת כדי שתמקד את הטיפול המתאים ביותר לעור הפנים שלך.

אל תתעצלו לטפח את העור. צילום: יח"צ
אל תתעצלו לטפח את העור. צילום: יח"צ

כך או כך, הפתרון הוא לחות, והרבה ממנה. בהמלצת איריס מדיוני, סידרנו לכן רשימה של חמישה תכשירים עתירי לחות מבית לאונרדו שיגרמו לחורף שלכן לעבור בשלום:

1. סבון נוזלי נטול חומצות ינקה את העור ביסודיות וישמור על הלחות שלו.

2. סרום היאלורוני לליחוח, גמישות וחוזק ולפעולת אנטי-אייג'ינג משמעותית לפנים בשימוש קבוע.

3. טוויסטר פייס חדשני למיצוק ומתיחת תווי הפנים, מונע קמטוטים וקמטים, מכיל אנטי אוקסידנטים ופפטידים.

התכוננו לחורף. צילום: יח"צ
התכוננו לחורף. צילום: יח"צ

4. Rich Cream, קרם לחות עשיר במיוחד לפנים ולצוואר המסייע בשמירת רמת הלחות החיונית לעור ומונע היווצרות קמטוטים וקמטים עמוקים. הקרם מכיל חוחובה, תמצי שמני זית, אלוורה, רוזמרין, ולחותניים איכותיים ממקורות טבעיים.

5. מסכת סריניטי מאסק לשימוש פעם או פעמיים בשבוע, לשמירה והחדרת לחות לפנים.