יומן צפייה

הישרדות VIP: למה ג'ובאני מנסה להגן על שמחה בכל מחיר?

הישרדות vip. צילום: אוהד קב
הישרדות vip. צילום: אוהד קב

מה עומד מאחורי החלפת השבטים השנויה במחלוקת ולמה כולם שונאים פתאום את אלכסה דול? ביקורת צפייה

88 שיתופים | 132 צפיות

לפרק של שבת הגענו במתח כאשר ביום רביעי גיאזו (גיאזו= גיא זוארץ) החליט לטרוף מחדש את הקלפים ולבצע החלפת שבטים מזורזת. כל מי שהלך לבקתה המפנקת בעקבות מו"מ על מעדני אורז (אני לא צוחקת, זה באמת מה שקרה) הפך לשבט אחד, וכל המסכנים שנשארו עם אורז בצורתו הלא מעדנית – הפכו לשבט אחר. למה? כובע. בטח רצו להציל את אירה כי ג'וזי חם עליה רצח, ולא בקטע טוב. ג'וזי אשכרה מעבירה את אירה רצח אופי, ושלא בצדק – מזכיר לי את הימים בהם מלכת הכיתה הייתה ממררת למישהי את החיים רק כי היא שמעה שהיא הסתכלה על האקס שלה.

רק ליהיא מבינה שזה משחק | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
רק ליהיא מבינה שזה משחק | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

>> והאם ההפקה באמת מתערבת לטובת אירה דולפין?

את השורדים אנחנו פוגשות ברגע שאחרי המיש-מש המדובר וההצפה הרגשית חוגגת: בכי תמרורים, תסכול, ייאוש ונאומים מרגשים. חוץ מליהיא גרינר שמבינה שמדובר בריאליטי ולא בחיים האמיתיים (ספויילר: זה לא ימשיך כל הפרק) ואירה ששמחה על כך שניצלה מהדחה בטוחה מידי ג'וזי ושות'. במשימת בולי העץ מנצחים קנקאי החדשים עם קרבות בלתי נשכחים כמו ג'וזי נגד אירה, אלכסה נגד ג'ובאני (פעמיים) ושמחה נגד אסף אשתר.ואז… אנחנו מגיעים לסאגת החפצים. אני לא בטוחה בעצמי עד הסוף מה קרה שם, אבל זה מה שאני חושבת שהתרחש: השבטים החדשים (קנקאי ואיפוגו גרסת 2.0) חזרו איש איש לביתו – כאשר לקנקאי בקושי יש משהו שיכול להיקרא בית, ולאיפוגו יש מחסה סבבה לגמרי ופק"ל קפה. ואז ליהיא ונעמה ביקשו מלונא את המעיל שלה והיא סירבה בטענה שמדובר ב"חפץ אישי". ואז… ליהיא ונעמה לא הפסיקו לדבר על זה. אני די בטוחה שחלק ניכר מהפרק עסק בליהיא ונעמה דנות בפרשה שוב ושוב, ומלכלכות על אלכסה ולונא (אגב, אני לא יודעת אם החיקוי של לונא מפי ליהיא התכוון להיות פוגעני כמו שהוא יצא). לפחות היה לנו את אסף אשתר ששפך אור של שפיות על העניין ובמילים אחרות אמר שהן חייבות (!) לסתום את הפה שלהן לרגע. זה הרגיש כאילו אני צופה בריבים במחנה קיץ של הצופים בתור למקלחות.

למרות חוסר העניין הברור בסיטואציה מצד ג'וזי – זה דופק אותו. הוא בברית עם אלכסה, שנמצאת בשבט איפוגו, אבל כולם שונאים אותה. כאילו, כולם. כל השבט שלו שונא אותה ממש. אם היא הולכת הביתה, הולך איתה חצי מפסלון חסינות עתידי. במקביל, שקד מנסה לשכנע את אורין להדיח את חבריה החזקים לשבט והיא לא מסכימה לכך מכיוון שאממ… זה די… טיפשי. למה שהיא בכוונה תכניס את עצמה למצב שהיא נכנסת שוב ושוב למועצת שבט?

צילום מסך מ"הישרדות VIP"
צילום מסך מ"הישרדות VIP"

אחרי שג'ובאני מנצח את אירה במשימת ה"זכות לשים פתק נגד מישהו", עושה רושם שקנקאי 2.0 על הגל. על הגריל: מצב גדול שאירה או שמחה יימצאו את עצמן בחוץ – למרות הניסיון האבירי של ג'ובאני להגן על שמחה בכל מחיר. אני מבינה את האהבה השוררת בין השניים אבל הם קצת מגזימים עם זה. שוב, אנחנו כולה במשחק, צ'יל.

ג'ובאני רוסו | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
ג'ובאני רוסו | צילום מסך מ"הישרדות VIP"