יומן צפייה

הישרדות VIP: אייל ברקובר עובד על כולנו

הישרדות VIP | צילום: אוהד קב
הישרדות VIP | צילום: אוהד קב

הצביעות של ג'וזי חוצה כל גבול, אלכסה לא מבינה שהיא עומדת לאכול את הדייסה שהיא עצמה בישלה ואייל בטוח שהוא יכול לעבוד על כולנו. אז זהו, שלא

88 שיתופים | 132 צפיות

וואה, וואה, וואה… איך הם שורדים שם ב"הישרדות"? בהיותי צופה אדוקה לא יכולתי שלא לחשוב על עצמי בסיטואציות השונות של התוכנית, ורק מחשבה אחת עלתה במוחי: "וואו, היו מפנים אותי ביום השלישי על אלונקה". איך לעזאזל האנשים האלה ישנים בגשם, אוכלים קערת אורז ביום (טוב) ואז עוד עושים משימות פיזיות ובריתות? בחיים לא הייתי עומדת בזה, הייתי מתבכיינת על זה שאני חלושעס ושאני רוצה הביתה. אז מה היה לנו השבוע באי?

התוכנית של נעמה קסרי הצליחה

בואנ'ה, נעמה חירטטה את החיים על ג'וזי ושקד. כאילו – את החיים. כל הסיפור של הברית שלא קיימת בין דרור לאירה הפך לסיבה העיקרית שדרור הודח מקנקאי, ולא אורין שהייתה על הכוונת. חברים, כפי שאמרתי בשבוע שעבר – נעמה קסרי לא (!) באה לשחק ב"בואו לא נספר להם על המשימה הסודית שלנו", אלא היא באה לשחק מינימום "מונופול: גרסת משחקי הכס". זה מדהים בעיניי שנעמה פשוט שיקרה במצח נחושה לג'וזי, שקד והשבט שלה איפוגו וכולם מאמינים לה (כי למה מבחינתם שהיא תשקר על דבר כזה?). ושוב תודה לרוחו של דן מנו שנכנסה בתוכה.

נעמה קסרי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
נעמה קסרי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

>> הליהוק של שמחה גואטה ל"הישרדות VIP" גובל בהתעללות

ואם כבר אורין לא הודחה – מה הסיפור של אירה ועינת איתה?

כמו בכל ריאליטי – דברים שרואים משם, לא רואים מכאן (התערבות הפקה, עריכה מגמתית ושות') – אבל מה אני מפספסת באורין שאירה וענת כל כך שונאות בה? "היא מערבבת פה את כולם", הן אומרות שוב ושוב. מתי היא הספיקה? כי עד כה עושה רושם שהיא לא מדברת עם אף אחד או מועילה למישהו.

עינת ארליך ואירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
עינת ארליך ואירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

לא קל להיות קנקאי

וואו, איזה באסה לשבט קנקאי. הם בטח מרגישים כמו הכיתה הפחות טובה מהכיתה המקבילה. בזמן שאיפוגו שמו להם למטרה את הניצחון, קנקנאי נראים כמו חבורה של ילדים היפראקטיבים שהמורה לא יודעת איך להשתלט עליהם, ובראשם – ה-ADHD הראשי העונה לשם ג'וזי (שאגב, מתחיל לקחת את המשחק קצת כבד מדי). הם לא זוכים בפאקינג כלום ועושה רושם שבקצב הזה הם הולכים להתמעט משבוע לשבוע.

לפחות ג'וזי חזר מבקתת המו"מ (או איך שלא קוראים למקום הזה) עם פירות כדי לשחק אותה כאילו הוא לא מתכנן מזימות עם אלכסה.

ואם כבר אלכסה – מה נהיה אחותי?

טוב, הנה עוד אחת שלא רואה בעיניים – גברת אלכסה דול. נו, הדוגמנית שפגשה את כל המי ומי. זה לא רק שהיא מחפשת גברים חסונים לעשות איתם בריתות, אלא שהייתה לה בעיה שעינת ארליך ואירה דולפין באו לישון עם השבט שלה בלילה כי לא היה להן מחסה. עכשיו, היא לחלוטין לא חייבת להן כלום על פי חוקי המשחק, אבל מה לעשות שאנחנו בחיים האמיתיים? אני חייבת לומר שכל העליהום של "אירה ועינת מפקירות/אירה ועינת תפסו מקום ליד המדורה" הוא פשוט טיפשי, לא מועיל ומוריד. אני ממש יכולה להבין את המחשבות הדיכאוניות של ענת סטייל "למה לאיפוגו יש מכסה ואני לא שם"?

אלכסה דול | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אלכסה דול | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

מישהו יכול לתת לאייל בוקס כבר?

אוקיי, איי נואו שאייל ברקובר הוא יעני הכי מפורסם שיש בפרו א-ב-ל (!) עשיתי בדיקת רקע קצרה על הדוש של העונה. וכשאני אומרת "בדיקת רקע קצרה" אני מדברת על האינסטגרם שלו (שמלא בתמונות שלו בלי חולצה, רוצו עכשיו לראות). עכשיו: לאייל יש כרגע 400 ומשהו אלף עוקבים. בואו נלך רחוק, היפותטית, ונגיד שלפני התוכנית היו לו כ-300 אלף עוקבים. כלומר, מאז שהוא נהיה סלב בישראל 100 אלף איש התחילו לעקוב אחריו (שזה מספר לא הכי הגיוני, אבל ניחא) מספר מרשים של עוקבים אבל בוא, אחי, לנועה קירל יש יותר עוקבים, ובפרו יש בערך 33 מיליון איש.

החלטתי לרדת בפיד של אייל ולעשות השוואת לייקים. על תמונות מהתקופה האחרונה אכן יש לו כמה אלפים על כל תמונה – אבל על תמונות ישנות יותר יש לו כמה מאות וכמה עשרות בודדות של תגובות. הייתי מצפה מ"מגה סלב" שיהיה יותר, מה שאומר (עפ"י השערתי והשערתי בלבד, אל תתפסו אותי במילה) שיש בפנינו חובב עוקבים מזויפים. וגם – לאורין ג'ולי יש יותר עוקבים ממך אייל אז צ'יל דה פאק דאון.

אייל ברקובר | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אייל ברקובר | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

בכללי אייל הוא סחי ודוש שאין דברים כאלה. נכון, בפורמט כמו "הישרדות" מאבדים צלם אנוש עוד לפני שגיא זו-ארץ מספיק להגיד "צאו לדרך" אבל אייל הוא פשוט רע. אתה באמת לא מבין למה לשמחה קשה עם המסר שאתה מעביר? אתה באמת מנסה להוציא אותה כאילו היא משחקת אותה מסכנה? אתה באמת כל כך אגואיסט שאתה לא מבין איך זה מצטייר כלפי חוץ? איך זה הגיוני שאני מריעה לג'ובאני רוסו על הרגישות שלו? למה אתה לא יכול שניה לחשוב על מישהו אחר מעבר לעצמך?

בנוסף, צורת הדיבור שלו מזכירה לי סחים שמתחילים איתך במגה בר, את לא זורמת איתם ואז הם מתחילים להפיץ שיש לך הרפס בגלל חוסר הביטחון המובהק שלהם. אייל, לך לישון על האף.