יומן צפייה

הישרדות VIP: שמחה גואטה במסר לכל ההייטרים

שמחה גואטה: "ניצחתי את עצמי" | צילום מסך מתוך הישרדות VIP
שמחה גואטה: "ניצחתי את עצמי" | צילום מסך מתוך הישרדות VIP

הגולשים ברשת זועמים על זה ששמחה הגיעה לגמר למרות שלא השתתפה במשימות שהתקיימו לאחרונה. אנחנו חושבות שהיא אחת הדמויות הכי מעניינות ומשפיעות שהיו ב"הישרדות". אז מי הזוכה שלכן?

88 שיתופים | 132 צפיות

יש לנו שלישיית גמר! בנות, אנחנו ממש קרובות לסוף. איך השורדים אומרים? "מחר אוכלים שניצל!". 

תראו, באמת קשה לקרוא טור שכל כולו שירי הלל לנעמה קסרי, אבל בחייאת, תנו לי. האישה הצליחה לשלוט במשחק ביד רמה מהרגע הראשון ובייסיקלי היא בחרה את שלישיית הגמר. יש דברים כאלה? שורד שיכול לבחור מי איתו?

לי ולשמחה היו עליות ומורדות במשך העונה אבל היא ללא ספק אחת הדמויות המעניינות והמשפיעות שהיו ב"הישרדות". "ניצחתי את עצמי. את הדרך שלי, הפחדים שלי", היא אמרה בבכי. אי אפשר להתעלם מהמסר החזק שזה מעביר לכל ההייטרים, לכל מי שאי פעם לא האמין במישהו בגלל המשקל שלו או בגלל איך שהוא נראה. היא בגמר. זה מטורף. אבל כנראה שזה לא טוב לנעמה. אם היא נכנסה לנעמה, מלכת הקרח והרשע, ללב – כנראה שחלק המושבעים יהיו בעדה. משמע: לא טוב לנעמה. 

נעמה ושמחה | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"
נעמה ושמחה | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"

כמובן שזה לא חצי גמר בלי גיאזו שמגיע לעשות חיים שכאלה עם השורדים. זוכרים שג'ובאני בא עם לוק אירופאי? זוכרים שהדבר הראשון שהוא אמר לאשתו זה שיש לה ציצי חדש? (זה אני זוכרת) זוכרים שמני בכה במועצה הראשונה? זוכרים שמני בכה מלא למרות שהוא טען שהוא לא יבכה? זוכרים ששמחה באה על תקן השמנה? או, הינה סלסילת פיקניק, מקווה שהיא לא תהיה תוכן שיווקי. כמובן שהיא תוכן שיווקי… אימוג'י עצוב. מה אתן חושבות? עם כל התוכן השיווקי הזה והפרסים המוגזמים, יש מצב שהם אכלו דווקא די סבבה? 

אה רגע, בואו נחזור לחיים שכאלה, כי עדיין לא דיברנו על נעמה: כנגד כל הסיכויים השורדים לא הדיחו אותה – חוץ מההדחה הראשונה. 

עכשיו השורדים מקבלים אלבום תמונות א-לה-מושיק גלאמין (כי העסק שלו זה אינסטה בלוק, הלו? למה צריך להסביר את הבדיחה הזאת?) ומתחילים להשחיר את השורדים הקודמים ולהגיד מה הם עשו נכון או לא נכון. רותם רבי הייתה 24 שעות בלבד על האי, דרור רפאל פוספס, עינת ארליך לא חשבה שהתנאים יהיו עד כדי כך גרועים, לזה התחברו, לזה פחות, ההוא היה צריך לעשות ככה, ההוא לא היה צריך לומר ככה ובלה בלה בלה. על דבר אחד אני אתעכב: מני, לאייל אין "לב טוב" והוא לא "נשמה טובה". בוא. הוא אולי שורד טוב, אבל נשמה טובה? לא ב"הישרדות VIP". 

משימת הווטו ה"מיוחדת" כללה התרת קשרים, שחייה ו… פאזל קרוסלה! אבל בסוף מני האנדרדוג, זה עם הכוח העליון ששומר עליו, לוקח אותו. מאמינה שנעמה רוצה לתלוש לעצמה את הבנייה של הציפורניים מרוב עצבים. אבל זה לא "סתם וטו", זה וטו של מושבעים, וכמובן שליהיא תקבל את הצמיד. כי אי אפשר צמיד וטו אצל מני בלי שליהיא תסבול. 

אם לא הספיק לכם "חיים שכאלה" עם גיאזו במתחם המגורים של האי, קבלו "חיים שכאלה" במועצת השבט. למה חופרים על המהלך ההוא של שמחה בבקתה? הבנו, שמחה אמרה שלא משחקים עם אוכל וזה קו אדום ואז התחרטה. יאללה בסדר, חפרתם. 

מועצת השבט | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"
מועצת השבט | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"

אחד הדברים המעניינים שגיאזו פתח במועצת השבט הוא העובדה שהמשחק הוצת מאוחר מאוד. כולם באו עם ערכים של חברות ורעות בתחילת התקופה (למעט נעמה ומני שבאו על 200) כאילו אנחנו מינימום בהפנינג של הצופים. 

אבל גילינו שבעצם כל החיבור של ג'ובאני לנעמה היה חלק ממהלך שבו ג'ובאני פחד ללכת הביתה. יש לך את זה ביותר פסיבי ג'וב? באמת, למה מגיע לו לזכות? כי הוא נראה ממש טוב לגילו? זה מתכון לקמפיין לא לזכייה. 

אבל בסופו של דבר פיתויי הווטו של מני לנעמה (בואי, בואי, תני לי להישאר ואתן לך לבחור מי לא יצביע) לא עזרו והוא הלך הביתה סופסוף. קבלו את שלישיית הגמר: נעמה, ג'ובאני ושמחה! למי אתן מצביעות?