הישרדות VIP: נעמה קסרי לשלטון!

נעמה קסרי | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"
נעמה קסרי | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"

קיסרית האי זכתה, שוב, בחסינות שתיקח אותה לגמר, ולמרות שעשתה לא מעט בלגן על האי, היא עשתה את זה בחן ובקלאס ומגיע לה לנצח

88 שיתופים | 132 צפיות

עזבו הכל! תגידו להורים שהכל בסדר, שיש תקווה, שהשמש זורחת: נעמה קסרי הוכיחה לכולנו שיש רק קיסרית אחת על האי והיא הבטיחה את מקומה בגמר, בזמן שיש לה מאדר פאקינג פסלון חסינות בכיס – מה שאומר שבכוחה לקבוע מה בא איתה לגמר. 

אבל בואו נחזור לתחילת הפרק. יש לנו רביעייה (ג'ובאני, שמחה, נעמה ומני), מני בהלם שהשאירו אותו (כי הוא פיזית חזק מאוד וזה באמת תמוה) ומשימת הפרס הייתה החארטה הכי גדולה שאי פעם נעשתה במשחק. תבינו, זאת לא רק אני שמה לב לחוסר האלגנטיות המשווע של התוכן השיווקי ב"הישרדות VIP". גיא זוהר עשה על זה מונולוג שלם בתוכנית הקטנה והחמודה שלו ב"כאן 11", אז אני חופרת לכן על זה מסיבה הגיונית. כי בחייאת, למה לעשות את אחת ממשימות הפרס הקשות ביותר שנראו במשחק הסדיסטי הזה אם בסוף כולם מקבלים פרס?! 

הרביעיה האחרונה | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"
הרביעיה האחרונה | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"

בייסיקלי ככה זה היה: בלה בלה הנה חלק פיזי ממש קשה במשימה, בלה בלה בלה תשחו בים בזמן שיש מבול, בלה בלה הנה פאזל שפותח דלת. ג'ובאני לוקח את המשימה ומאותו רגע כמעט כל שאר הפרק הופך לפרסומת אחת גדולה ומביכה למחלקת הפרימיום של אל-על. אחלה, אני יודעת עכשיו שיש מחלקת פרימיום באל-על, מה אני אגיד לכן – הפרסום בטלוויזיה עובד (תודה לדיילים שבאו במיוחד לאי כדי להקרין לנו סרטון בנושא בזמן שאנחנו… צופים בטלוויזיה. למה להראות לנו משהו שמוקרן בתוך טלוויזיה כשאנחנו צופים כבר בטלוויזיה? אנחנו קהל שבוי). 

אז ג'ובאני שלנו, האיש שלא למד להפסיד בכבוד, זכה בפרס ויכול לבחור בין טיסה לאחד מהיעדים של אל-על או צ'ופר לכולם בצורת המשפחות שלהם. למרות הפרסומת המעיקה ("האהובים שלכם נסעו במשך שלושה ימים במחלקת הפרימיום של אל-על, ממש עד אליכם") קיבלנו רגעים מרגשים בין השורדים לבני משפחותיהם. למרות שארבעה ימים לפני הסוף. כמה זה הכרחי? למה שהאהובים שלהם ייסעו במשך שלושה ימים, ייראו אותם ללילה, יחזרו שלושה ימים לארץ ואז יראו אותם בבית? טוב, ניחא, מעולם לא הייתי 40 ומשהו יום על אי בודד.  כמובן שאנחנו זוכים לקבל הצעה לחידוש נדרים מאשתו של ג'ובאני מאיה, ואיך אפשר בלי העובדה שמאיה "עשתה ציצי" (מילים של מר רוסו) כדי להרוס כל הצעה מרגשת? 

הכי ריגש אותי לראות את נעמה ובעלה. אולי זה בגלל סיפוק יצר המציצנות כי רואים את מלכת הקרח מתרפקת בזרועות אהובה, אבל נראה לי שזה בעיקר כי היא לא בזבזה זמן. מבחינתה היא קיבלה פה כלי שאף אחד לא קיבל: זמן להתייעץ עם בן הזוג שלה, שגם ממש במקרה גרופי של הפורמט וחולה על אסטרטגיות. בזמן שכולם עפים על כפיות עם בני הזוג בבקתה מפנקת, נעמה רושמת בפני גל בעלה את הישגיה במשחק ואת העובדה הפשוטה שהיא היחידה ששיחקה את המשחק. ותכלס, היא צודקת. מני מההתחלה החליט שהוא הולך לפי הרגש, ג'ובאני לא עשה מהלך אחד וזה בגדר נס שהוא בכלל הגיע לגמר, ושמחה היא נספחת של ג'ובאני. אם אנחנו משחקים ב"למי הכי מגיע לזכות על פי המשחק?" – נעמה ללא ספק צריכה לקחת, ובגדול. כן, היא שיחקה לאנשים בראש ועשתה בלגן מפה עד הודעה חדשה, אבל בניגוד ל"רשע" (למה עשיתי מרכאות? תכלס, הוא היה ממש רשע) המיתולוגי של המשחק דן מנו, נעמה עשתה זאת בחן. וכן, אפשר לנצח את "הישרדות" בחן ובקלאס. 

נעמה קסרי. בחן ובקלאס | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"
נעמה קסרי. בחן ובקלאס | צילום מסך מתוך "הישרדות VIP"

לא מאמינות לי? רוצות לשחק אותה יפות נפש ולהגיד שהיא הייתה מניאקית? אז תאכלו את הלב, כי כאמור היא לקחה חסינות בפעם המיליון בתקופה האחרונה. באמת שאם אחרי 40 יום על פאקינג אי בודד, בזמן שבמערכת העיכול שלה יש בנמצא רק קוקוס ואורז, נעמה קסרי מצליחה לקחת רצף חסינויות – זה אומר שאני יכולה לסדר את החדר שלי לשם שינוי. אני יכולה הכל! אני יכולה לעשות בנייה וללכת לאי בודד! שכחו מכדורגלני עבר ואבות בית חזקים, הלוואי שאישה תיקח את "הישרדות VIP". ככל הזמן עובר נראה כי המדינה שלנו נהיית גברית מיום ליום (לטוב ולרע), וזה הזמן לנער קצת את הספינה ולהזכיר לכולם שנעמה קסרי ניצחה את מני וג'ובאני באתגרים פיזיים ושיחקה את המשחק ביד רמה. רק על זה מגיע לה פרס.