יומן צפייה

הישרדות VIP: וכך מצאה את עצמה אירה דולפין בחוץ

אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

יש לנו חמישיית גמר: שמחה, נעמה, ג'ובאני, שקד ומני. המהלך המבטיח של אירה דולפין התגלה ככישלון צורם

88 שיתופים | 132 צפיות

זאת רק אני או שזה היה הפרק הדחוס ביותר בהיסטוריית "הישרדות VIP"? מה קורה פה? עברנו חיים שלמים בפרק אחד. זה התחיל בהדחה מפתיעה של אירה, נמשך במשימת חסינות קשוחה ונגמר בחמישיית גמר – נעמה קסרי, ג'ובאני, שמחה גואטה, שקד קוממי ומני נפתלי – שכל אחד מהם מנסה להבין איך הוא מביא את עצמו ואת החברים שלו לגמר.

צילום מסך מ"הישרדות VIP"
צילום מסך מ"הישרדות VIP"

זוכרים את ה-מהלך של אירה? זה שהיה אמור להפוך הכל ולשנות את המשחק? אז שכחו ממנו. אירה קיבלה תהילה של כמה פרקים, ואחרי הפרק הקודם נראה שהיא קיבלה את הנקמה שלה. כולנו הרענו "גו אירה!". אפילו הבלגנו על כמות הפעמים שהמילה "פוטין" והמשפט "פוטין איז אין דה האוס" נאמרו בדקה. עד ש… נעמה הוציאה לנו את הרוח מהמפרשים ואמרה "יכולת לשמור את פסל החסינות ולתת למני ללכת למבחן אש עם ליהיא". תכלס? יש בזה משהו. אבל כל זה בהנחה שלא הייתה את משימת ההדחה המפתיעה. במקום משימת פרס רגילה השורדים התחרו על משימת פרס יותר יוקרתית: מקום בחמישיית הגמר. המשימה: כרגיל, סוג-של פאזל המשלב בין שיווי משקל וחשיבה. Same old same old.

אירה דולפין ושמחה גואטה | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אירה דולפין ושמחה גואטה | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

מי ידע שיש כל כך הרבה סוגי פאזלים הכוללים שיווי משקל בעולם. כששמחה ואירה נשארו האחרונות במשחק הן נאלצו להתמודד עם איתני הטבע (רוח וגשם) ולא לוותר. בסופו של דבר שמחה ניצחה ואירה החלה להתפרק בצד, מצרה על הפדיחה שהיא ההפסד לשמחה. הסיום של אירה מריר. מהיי מטורף ומהלך שאמור לשנות את כל החוקים – לדאון של החיים. "לא רק הפסדתי את המשימה, הפסדתי את המשחק", היא אמרה והודחה. לא הספקנו לבכות על אירה וכבר תקעו לנו משימת חסינות בפנים. עוד לא ניגבנו את הדמעות וסיימנו לדמיין את אירה אוכלת שניצלים בחברת איתי תורג'מן וכבר קיבלנו תזכורת בוטה שאנחנו צריכים להתגבר על הדחתה של אירה ויפה שעה אחת קודם.

אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

במשימת החסינות קיבלנו עינוי סיני בתוספת חפירות של גיא-זו. שמחה נפלה תוך עשר דקות, מני חטא בהיבריס ונפל שנייה אחרי שאמר ש"הוא בחיים לא יפול מפה", לג'ובאני כאבה הברך ושקד ונעמה נשארו ראש-בראש. פעם נוספת נעמה קסרי הוכיחה לנו שהיא המלכה של המשחק, ושאין חזק מכוח רצון והיא קיבלה חסינות. יאיי! מי על הכוונת? שקד ומני כמובן.

צילום מסך מ"הישרדות VIP"
צילום מסך מ"הישרדות VIP"

זוכרים שלפני שנייה בכלל היינו אחרי הדחה מפתיעה ומהלך מטורף של אירה? איפה היינו ואיפה אנחנו עכשיו… מי זוכר את ההדחה של אירה? עכשיו עלינו לחכות למשימת הווטו כדי להבין האם מני ושקד אכן על הכוונת, או שהכל יוכרע במבחן האש אם מני/שקד ייקחו את צמיד הווטו.

כך או כך – אנחנו קרובות לסוף. מאוד. יאיי!