יומן צפייה

הישרדות VIP: לא חשבנו שדווקא מני יעשה את הטעות הזאת

מני נפתלי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
מני נפתלי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

אחרי שתכנן הפגנות ומהלכים כנגד ראש הממשלה, מני נפתלי מפשל בהחלטות הכי פשוטות על האי. מה שמעלה את השאלה עם מי יותר גרוע להסתבך - נעמה קסרי או שרה נתניהו?

88 שיתופים | 132 צפיות

מרוב ש"הישרדות" נמתחת ונמשכת אני מתחילה להרגיש כאילו אני על האי. אני מוצאת את עצמי יושבת מול הטלוויזיה ומגיבה לשורדים כאילו הם יושבים איתי בסלון. בכל פעם שמני פותח את הפה אני מגלגלת עיניים, בכל פעם שנעמה עושה בלגנים מבלי שאף אחד שם לב אני מחייכת באושר גדול ובכל פעם שג'ובאני מנסה לחבר שני משפטים אני לוחשת "ששש…. ששש… ילד מתוק וטיפש שלי, תהיה בשקט".

על פי השורדים אנחנו שמונה ימים מהסוף ואף הוכרז תאריך הגמר (13.7) – מעניין כמה פרקים הם יצליחו להכניס עד הגמר. הימור שלי: 3,000. אז לונא שלנו הודחה וחסל עם המאובנים. בחייאת, כמה מאובנים יכולים להיות במשחק אחד? זה לא אמור להיות קטע חד פעמי בעונה?

בכל מקרה, אם שקד חשב שהוא מיעוט – הוא עכשיו במינוס כוח אדם. ומי האדם היחיד שנשאר לו בארסנל? מני נפתלי. עכשיו, מני הוא דמות מאוד מעניינת. מצד אחד: מדובר באדם שהנהיג הפגנות נגד שחיתות ראש הממשלה, אז אפשר להניח שיש לו מוח, לא? אם הוא ואלדד יניב יושבים ומתכננים תוכניות נגד ביבי חייב להיות שם משהו בקופסה. חייב.

שקד ומני | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
שקד ומני | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

מצד שני: מני הוא… איך אומר שקד? "מתהפך כמו סטייק". חוסר היכולת שלו להחליט משולה לבחורה שמנסה לבחור מנה מתוך התפריט של "נאפיס" – הכל נראה בינוני באותה המידה. למרות שלמני לב וידי זהב הוא שנוא ברמות ע"י חברי השבט, אפילו שקד שונא אותו – והם בני ברית. אין מה לעשות, יש משהו מעצבן במני וככל שעובר הזמן אני מתחילה להבין את שרה נתניהו. אם מני היה עובד אצלי סביר להניח שהייתי עושה לו נעמי קמפבל וזורקת עליו טלפון כדי שיסתום את הפה.

אז מני שלנו ניצח במשימת הפרס וקיבל שיחת טלפון הביתה. נראה שהפרס הזה ממש הותאם למידותיו של מר נפתלי מכיוון שהוא נאלץ לבחור עוד ארבעה אנשים שיקבלו איתו שיחת טלפון. ומני גרוע בהחלטות. נוסיף על כך שהוא העדיף את נעמה על פני שקד בבקתת המשא ומתן (טמבל, הוא בן ברית שלך! מה אתה לוקח את מלכת המשחק נעמה קסרי?!) – ויש לנו מתכון לסלט. מני "בחר" (נעמה בחרה לו) את ג'ובאני (באיזה קטע הוא בחר את ג'ובאני שקרא לו חסר אופי, העליב אותו ואיים עליו במכות?!), נעמה, ליהיא (כי היא חברה של נעמה) ושמחה (אלוהים יודע למה). נשארו בחוץ: שקד (אין לו ילדים) ואירה (יש לה ילדים – אז למה היא לא?). הבחירה בשמחה על פני אירה תמוהה ורק מוכיחה כמה למני אין אופי, במיוחד כשאנחנו שומעים את נעמה מדברת מפיו של מני ("אירה אישה חזקה, גם ככה לא מטפלת בילדים"). מני, אחי, למה אתה סומך על נעמה? זה לא משנה שנתת לה לדבר עם הילדים שלה, היא תדיח אותך בכל מקרה.

נעמה ושמחה | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
נעמה ושמחה | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

בכללי די מבאס להיות אירה ב"הישרדות VIP". אני מכירה את אירה, יצא לי להתאמן אצלה, והכינוי "אירה פוטין" הוא ממש – אבל ממש – מתאים לה. תמיד ידעתי שאירה רגישה ומקסימה אבל ב"הישרדות" היא פשוט נעלמת ואין זכר לה ולפוטיניות המדוברת שהדביקו לה באזרחות. המזל של אירה הוא שיש לה את שקד לצידה בבקתת המשא ומתן אחרת היא הייתה מודחת תוך רגע. הם מחליטים לעשות מהלך, מוקפים בשוקולד לואקר (תוכן מסחרי לתוך הפנים שלו, תודה "רשת"), ואף מוצאים רמז לפסלון חסינות. אירה מחליטה שהיא רוצה להדיח נעמה, וברור לכולנו שהיא תיכשל, אבל לפחות אפשר לדמיין עולם שבו אירה משנה את החוקים.